Virallinen tatuointini vituttaa -thread

Ei varsinaisesti vituta eikä kaduta, mutta ensimmäinen kuva on aika heikolla tekniikalla tehty. Siinä mielessä vähän välillä harmittaa. Sitä on kerran korjattu ja vähän parempi siitä tulikin. Kyseinen kuva liittyy kuitenkin niin vahvasti aikanaan tapahtuneeseen koko elämäni muuttaneeseen asiaan, että en koskaan siihen päälle mitään ota.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noita molemmissa käsivarsissa ja yksi rinnassa. Ei kaduta yhtään. Harmittaa lähinnä kun ei ole varaa laittaa lisää. Jompaan kumpaan käteen, tai molempiin, on vielä saatava full-sleeve.

Mun mielestä on siistimpää kun on paljon isoja kokonaisuuksia kuin jotain pieniä räpellyksiä siellä täällä. Eli vois sanoa että pikkusen harmittaa ettei alusta asti alkanut suunnittelemaan isoa kokonaisuutta.

Kasvoihin tai kaulaan jos ois joskus törkänny ni varmaan vituttais.

Paras ehkä ikinä :D

Jackass-Steve-O-Is-Copying-Angelina-Jolie-s-Tattoos-2.jpg

Ei voi kyllä sanoa katuvansa, otin kaulaan sivuille ja niskaan kiinalaista tekstiä, silloin olin ehdottomasti sitä mieltä, että haluan ne näkyvään paikkaan koska otin ne muistutukseksi asiasta joka ei häviä mielestäni koskaan.
Kaikista hauskinta on se kun tutut ja tuntemattomat kysyy -ootko varma, ettei sun niskassa lue "kanakeitto 6 euroa"

Huumori on ok asia, mutta turha stuertiltakaan on kysyä, että tiedätkö sen stuerttivitsin? Totta vitussa ne tietää, ne kuuntelee niitä samoja kännisiä kyrpiä päivästä toiseen.

takatukkamika sanoi:
Ei voi kyllä sanoa katuvansa, otin kaulaan sivuille ja niskaan kiinalaista tekstiä, silloin olin ehdottomasti sitä mieltä, että haluan ne näkyvään paikkaan koska otin ne muistutukseksi asiasta joka ei häviä mielestäni koskaan.
Kaikista hauskinta on se kun tutut ja tuntemattomat kysyy -ootko varma, ettei sun niskassa lue "kanakeitto 6 euroa"

Huumori on ok asia, mutta turha stuertiltakaan on kysyä, että tiedätkö sen stuerttivitsin? Totta vitussa ne tietää, ne kuuntelee niitä samoja kännisiä kyrpiä päivästä toiseen.

Voit sitten sanoa kyselijöille että siinä lukee kiinaksi "Mulla ei ole mielikuvitusta niin otin sit tällaisen tatuoinnin."

takatukkamika sanoi:

olisit samantein suomeksi kirjoitanut?

Horde666 sanoi:
olisit samantein suomeksi kirjoitanut?
Jos tatuoinnilla onkin itselle jokin erityinen merkitys, niin moni ei välttämättä halua sen aukenevan jokaiselle vastaantulijalle.

Olishan se kyllä ihan hienoa tatuoida vaikkapa kiinalainen horoskooppinsa suomeksi johonkin näkyvälle paikalle. Etenkin jos merkki sattuu olemaan esmes Sika tai Rotta :rolleyes:

Kynäniska80 sanoi:
Ei mulla tota ongelmaa ole kun ei oo itseääntuhrinut. Muiden puolesta kyllä ottaa usein päähän kun en tiedä ketään joka näyttäis paremmalta tatskan kanssa kun ilman. Erityisesti naisilla ne on vastenmielisiä.

Harvinaisen paljon samaa mieltä !

Mites se on kun joillakin on selässä tai hanurissa tatuointi niin eikö se ole aika hankalaa kun joutuu peilien kanssa sitä peilaamaan niin että itse näkee sen " upean "
lohikäärmeen tai jonkin muun töherryksen :)

sgege sanoi:
Mua ei ainakaan vituttais tommoset. Enemmän mua vituttais tatuoinnit millä ei oo mitään tarinaa.

PS. Ei oo tatuointeja.

Eipä ne juu vitutakaan, sillon vaan kun tiesin että tytön suvussa on lestoja ym. ja niiden mielipidekin on hänelle tärkeä. itteäni ei kiinnosta paskaakaan mitä joku muu ajattelee, ja olen kyllä oppinut pitämään noista polven tatskoista.

eka tatuointi harmittaa siinä mielessä että raha pulassa ei saanut ihan niin hienoa kuin olisi halunnut... myöhemmät on sit ollu mieluisia eikä kaduta! lisää aion ottaa! kunhan olen 10vuotta miettinyt kuvaa!

Eka tatska tuli otettua 17v eikä vituta yhtään. Mie mietin tuota ekan tatskan ottoa jo niin pitkään etten ottanut sitä mistään hetken mielijohteesta, joten tuon takia ei vituta.

sgege sanoi:
Olitkos se RRKalle sinä jolle piti tatuoida helinä? Mites sille kävi?

En ottanut, se sketsi minkä joku täällä teki hyvää hyvyyttään mulle, meni tutulle tytölle, joka tohon pimpin ylle sen kuvan otti, että turhaa työtä ette tehnyt:)

Otin vaan sen toisen vedossa hävityn kuvan ja ton pallon niskaan mikä näkyy avatarissakin. Se oli ollut suunnitteilla ja aikeissa jo kauan aikaa niin saipahan sen. En tiedä otanko enää kyllä kuvia, aika näyttää. Hienouden vuoksi en kyllä ota mitään, se on varma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom