Virallinen tatuointini vituttaa -thread

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minusta tatuoinnit on siistejä vain lihaksikkailla ihmisillä, ja kun en ole itse mikään lihaskimppu, niin päätin jo aikoja sitten ettei mitään tatuointeja ollenkaan.

Olen myös aivan varma siitä, että jos olisin ottanut joskus 18-vuotiaana kovasti rock-henkisen tai muuten provosoivan tatuoinnin näkyvään paikkaan, niin kyllähän alkaisi keljuttaa nyt 30-vuotiaana. Kiitän onneani siitä että olen pysynyt tatuoimattomana.

Enpä minäkään protskun tavoin vastaa kysymykseen, mutta kerronpa kuitenkin!
Ite mietin tatuoinnin ottoa aika tarkalleen kolme vuotta. Kuvan aihe oli alusta asti sama, mutta haluamaani mallia en osannut konkretisoida kuin vasta männeenä keväänä. 1kk myöhemmin päätin lopullisesta sijoituksesta ja 1kk myöhemmin kuva oli selässä. Prkl, jos joskus tulen muka tätä katumaan!
:haart:

Eli sanomani oli... :rolleyes:

Ei mulla tota ongelmaa ole kun ei oo itseääntuhrinut. Muiden puolesta kyllä ottaa usein päähän kun en tiedä ketään joka näyttäis paremmalta tatskan kanssa kun ilman. Erityisesti naisilla ne on vastenmielisiä.

Horde666 sanoi:
Eli kuinka paljon löytyy jengiä jotka otti joskus tatuoinnin ehkä hiukan kevyellä miettimisellä ja nyt vituttaa?

Tatuoinneista sinänsä ei vitutta yksikään, kaikki on omalla tavallaan rakkaita. Ainoastaan tuo käteen 16-vuotiaana hankittu kuva vituttaa siksi, että se on amatööritaiteilijan jäljiltä helvetin ruma. Mutta mihinkäs tässä kiire valmiissa maailmassa, oon miettinyt sen peittämistä uudella kuvalla piiitkän aikaa ja joku päivä tulee sekin varmasti tehtyä.

Terkuin vastenmielinen tatuoitu nainen ;)

Tatuoinnit ovat kärsineet aivan järkyttävän inflaation. Jokikisellä teinillä on perhonen alaselässä tai kiinalainen kirjain/tribaali olkapäässä. Kivaa olla erilainen, ja niin kapinallinen... :jahas: Nykyään melkein on kapinallisempi kun jättää ottamatta.

Todellinen herätys tilanteen kauheudelle tapahtui, kun keskustelin yhden 50 vuotiaan "kanariansaaret/välimeri" rusketuksen (tiedättehän tyypin, tupakan vanhentama iho, käy baareissa, tod. kouluttamaton työläisjuntti, lukee horoskooppeja ja sensaatiolehtiä, "nuorekas ikiteini", eli mahd. uncool) omaavan naisen kanssa, joka oli sitä mieltä että kaikkien nuorten tyttöjen pitäisi ottaa tatuointi. Mieluiten alaselkään perhonen, tai rintaan joku kukka tms. Sanomattakin selvää että tädin tytär oli juuri hankkinut tatuoinnin, perseeseen kuinkas muutenkaan... :rolleyes:

Joskus pohdin tatuoinnin ottamista, ja nyt olen ihan helvetin tyytyväinen etten lähtenyt tuohon muotivillitykseen mukaan. Olenkin tehnyt ihan periaatepäätöksen etten koskaan ota tatuointia.

haluaisin kuullaa niitä ihmisiä joilla oikeasti ON se tatuointi ja samalla vielä kuva olis bueno.:whip:

Ite olen nähnyt aika hirvittävia omatekoisia/kaveri kännissä/yms...noh onneks ei oo oma nahka.

molemmissä hauiksissa on tatuoinnit jotka on tehty n. 10vuotta sitten,toistaiseksi en ole katunut kertaakaan.mun mielestä kuvat kannattaa laitattaa sellaiseen paikkaan että ne saa tarvittaessa piiloon.joku kaula tai kämmenselät eivät ole suositeltavia paikkoja sen takia että se voi häiritä tulevaisuudessa vaikka työnsaantia tms.

Mulla on pari tatuointia mutta vitutuksesta ei tietoakaan (vanhin täyttää kohta kymmenen vuotta). Päinvastoin, tuntisin oloni alastomaksi ilman niitä. Lisää kuvia tarttis laittaa :rock: . Jos epäilet että jokin rupeaa vituttamaan, älä tee sitä :hyper: . Ihan hyvä ohjenuora on tuo että sijoittaa kuvat niin että ne saa tarvittaessa piiloon.

Jos ottaa tatuoinnin siksi että se on muodikasta, rupeaa ehkä helpommin vituttamaan. Itse otan kuvat ihan vaan itseäni varten.

No tässä muutamia ajatuksia omista tatuoinneista:
a) tribali kädessä..miks vitussa otin tribalin, en kuulu mihinkään heimoon, mitä tribali muka symboloi, jokaisella joka haluaisi olla kovempi on tribal
b) kiinalaiset kirjaimet olkapäässäni, noh, aluksi oli kai ihan hauska kun joku kysy mitä siinä lukee, sitten se lähinnä vitutti. Nyt en ole enää itse varma edes mitä siinä lukee. Toisaalta en tajua miksi otin jotain kiinan kirjaimia nahkaani, olenhan suomalainen.. yhtä hyvin olisin voinut suomeksi jotain kornia siihen kirjoittaa..
c) pohjetatska.. no just joo, shortseja en voi pitää, pohkees on joku perkeleen lohikäärme

eli näin.. onneks mulla ei ole sentää mitään suomileijonaa tms.. se vielä puuttuis, tai viivakoodi... toisaalta tällä hetkellä olis varmaan semmonen 2d viivakoodi pop...

Minulla on selässä tyylitelty orjantappurakuvio. Vituttaa, kun tekijä ei aikanaan viitsinyt tehdä yksinkertaista kuviota kunnolla. Kuvio on epäsiistin näköinen ja liian pehmeäkulmainen. Pitäisi käydä peittämässä se toisella kuvalla. Taidan ottaa tilalle vaikka suorakaiteen :curs: .

Caitlyn sanoi:
Minulla on selässä tyylitelty orjantappurakuvio. Vituttaa, kun tekijä ei aikanaan viitsinyt tehdä yksinkertaista kuviota kunnolla.

Just tuollaiset seikat laittoi aikoinaan miettimään, että kehtaako sitä ottaa tatuointia. Tatuoinnin tekijä saattaa tehdä mokan. Lopputulos ei ole välttämättä yhtä siisti kuin studion kataloogissa.

Ja sitten ihan näitä käytännön seikkoja, että viimeistään 50-vuotiaana ihon kimmoisuus huononee, nahka lurpsahtaa ja tatuoinnitkin voi menettää muotoaan tietyissä strategisissa paikoissa.

Älkääs nyt alkako keskustelemaan yleisesti ottaen tatskoista, eikös sille ole tredi jo. Jokainen varmasti haluaa tulla pätemään omilla "kapinallisempaa olla ilman tatskaa"- jutuillaan, mutta menkää siihen toiseen trediin. Tänne mieluummin vaikka edes hieman asiaa sivuavia vastauksia.

Itselläni on vasemmassa polvessa kaksi numeroa, jotka olen vedossa hävinnyt ja siksi joutunut hakkaamaan. Ne tavallaan vituttavat, mutta omalla tavallaan ovat ihan persoonallisia ja tulleet jo osaksi itseä. Joskus harmittaa kun taannoin esim. tyttöystävän tädiltä koitin shortseissa piilotella polveani kun en tiennyt kuinka vanhoillinen hän on :lol2: mutta muuten ei juurikaan.

RRKalle sanoi:
Itselläni on vasemmassa polvessa kaksi numeroa, jotka olen vedossa hävinnyt ja siksi joutunut hakkaamaan. Ne tavallaan vituttavat, mutta omalla tavallaan ovat ihan persoonallisia ja tulleet jo osaksi itseä. Joskus harmittaa kun taannoin esim. tyttöystävän tädiltä koitin shortseissa piilotella polveani kun en tiennyt kuinka vanhoillinen hän on :lol2: mutta muuten ei juurikaan.

Mua ei ainakaan vituttais tommoset. Enemmän mua vituttais tatuoinnit millä ei oo mitään tarinaa.

PS. Ei oo tatuointeja.

Kaveri puhui tyypistä joka olisi festareilla tatuoittanut kaulaansa tekstin "neekerit vittuun"...

Voi kyllä hiukan vituttaa, vaikka olisi kuinka wanna be skini! Melkolailla tulevaisuus pilalla.
Hieman täytyy myös miettiä tatuoijan moraalia..

Liekkö sitten totta vai tarua?!

Joskus kun näkee jotain vanhoi partoi tatskat kädessä niin käy mielessä että ne on varmasti jotai entisiä linnakundeja tms. Eihän niitä tatskoja ennen ottanu kuka tahansa.

Mulla on "polttomerkki" kädessä kun piti kavereille näyttää joskus teininä, että pystyy tumppaamaan punahehkusen stenkun käteensä. Seuraavana päivänä selvin päin se hävetti. Valehtelin vähän aikaa, että poltin sen muka grillimikron vastuksiin(vaikka siitä näkee aika selvästi millä on tehty). Nykyään nauraa jo koko jutulle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom