Virallinen Olympia 2009 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hei neuvokaa noviisia oikeasti, eli a) milloin pitää ruveta katsomaan että näkee Mr. O. finaalin alusta asti (klo 6?) ja b) onko tämä se mistä tuo sitten suorana katsotaan?

Pliis :itku:

E: Oma veikkaus:

1. Jay
2. Dexter
3. Phil
4. Kai

Ja vielä yksi :david:: onko tuo laatu mikä tuolta linkistäni löytyy paras laatu mitä on saatavilla?

Tuo on justinsa se, mistä se näkyy.

Lähetysthän alkaa joskus puoli viisi, itse kisa varmaan viideltä. Tämän illan ohjelmassa 202 finaali, figure finaali ja Mr O finaali.

Kyllä mä olisin jo siinä puoli kuuden aikaan linjoilla, kierrosjärkästä ei nimittäin ole varmuutta. (taitaa olla ekana figuren kolmas kiekka, sitten 202 vaparit, sitten Mr O vaparit)

Ok, kiitos suuresti. Nyt nukkumaan ja kello puoli kuusi soimaan, jos pari minuuttia myöhästyn niin tuskin maailma siihen kaatuu. Kunhan eivät laita Greenen vaparia ensimmäiseksi :D Mutta joo. Öitä kaikille ;)

Wolffi oli kyllä luokaton...

DSC_3738_UYPPATEGAK.jpg

Ja meccaan perustettu oikein virallinen Dennis Wolf sucks tredi:

http://www.musclemecca.com/showthread.php/official-dennis-wolf-sucks-thread-46687.html

Toivottavasti Cutler vie, todella hyvässä kunnossa näyttää olevan. Dexter, meh. Eipä tuolla Cutlerille haastajia näytä olevan ellei yllätyksiä tule.

Ruhl saisi painua helvettiin, mokoma öljykanisteri.

1. Cutler
2. Greene
3. Jackson
4. Heath
5. viides on vaikea, ehkä Warren

En kyl käsitä tota kauheeta Wolfin dissaamista mecassa. Kerran pari jos epäonnistuu jossain ni on yhtä arvostettu ku kauhallinen kurapaskaa kalsareissa. Cutlerin keskivartalo ei oo mun mielest mikää kaikista tyylikkäin, saapi nähdä miten käy.

En kyl käsitä tota kauheeta Wolfin dissaamista mecassa. Kerran pari jos epäonnistuu jossain ni on yhtä arvostettu ku kauhallinen kurapaskaa kalsareissa. Cutlerin keskivartalo ei oo mun mielest mikää kaikista tyylikkäin, saapi nähdä miten käy.

Cutler häviää Dexille 100-0 jos vertaillaan pelkkää keskivartaloa. Muutenkin Jaskalla aika rujo fysiikka. Varsinkin tuplat edestä on hirveetä katsottavaa..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Näkemäni perusteella kyllä aika varmasti sanoisin

1. Cutler
2. Jackson
3. Greene/Heath
5. Branch
6. Martinez

edit:

onneks tos ylemmäs postis näkyyki kuinka nää youtube asiantuntijat kertoo miten asiat oikeesti on xD

Siis wtf, miks tuolla jenkeissä pitää aina olla dissaamassa kaikkia, ja varsinkin jos joku epäonnistuu jossain.

No etkö tunne jenkkikulttuuria? Sama mentaliteetti jatkuu siellä ihan virallisessa oikeassa elämässä myös (siis muuallakin kuin räkänokkien nettikeskusteluissa). Kaksinaamaisia imbesillejä suuri osa. Itse saavat ottaa kaiken mammonan ja glorian vastaan mitä pystyy, mutta töissä ei saa supplier tarjota asiakkaalle lounasta, ettei kollegat puhu heti lahjonnasta. Tai jos esimies halaa alaistaan, niin se saa katselijoiden mukaan ihan varmasti sen haussa olevan position. Hyvästä jätkästä tai neidistä tulee nanosekunnissa hylkiö.

Sama pätee kehonrakennuksen arvosteluun. Läskit saa netissä haukkua hieman viimeistelyssä epäonnistuneen entisen suosikkikilpailijansa ihan täydeksi flopiksi. Omatunto ei jenkeillä soimaa koskaan. Rasittavaa porukkaa pääosin.

Cutler häviää Dexille 100-0 jos vertaillaan pelkkää keskivartaloa. Muutenkin Jaskalla aika rujo fysiikka. Varsinkin tuplat edestä on hirveetä katsottavaa..
Niin ja Dex taas häviää lihasmassassa 100-0 Cutlerille.

Harmi, että tuo Cutleri on noin helvetin paksu keskeltä. Muuten mies on kyllä hyvässä kunnossa, mutta kun kokonaisuutta katsotaan niin kyllä Dexter vie Cutleria noin sata nolla, imo.

Suositut

Back
Ylös Bottom