Virallinen Olympia 2009 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Helvetti et Markku oli ison näkönen tossa vertailussa, vei Kaita massoissa 5-0. Sais mennä TOP-10:iin imo.
Näin on, ruhl kun olisi kerrankin vetänyt änkyräkireeksi, olisi voinut pärjätäkin. Kyllä tuo IMO parhaalta näyttää, massaa on niin perkeleesti:rock:

Tuomarit ei voi antaa Markun sijoittua hyvin pienten "fiksailujen" takia.
attachment.php

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaikea kuvien perusteella sanoa, mutta näyttäisi että, Jay/Dexter/Kai olevan kärki kolmikko. Kaikissa omat hyvät ja "huonot" puolensa.

Itse en usko juryn voivan/uskaltavan pudottamaan Dex:in kauheesti alas, onhan se viime vuoden Mr. O.
Juryt kun ovat tunnetusti nynnyjä kaikki...tai semmosen kuvan ainakin saanut.
Tässä paljon muutakin mukana kuin pelkkä suora fyysinen vertaaminen, mikä on todella valitettavaa.

Vaikea kuvien perusteella sanoa, mutta näyttäisi että, Jay/Dexter/Kai olevan kärki kolmikko. Kaikissa omat hyvät ja "huonot" puolensa.

Jep. Vaikea noita on järjestykseen laittaa. Kaille toivon voittoa, mutta taitaa ensikertalaisena olla altavastaajana :rolleyes:

Moustia mahdolliselta kärkikolmikolta!

203.jpg

Itse en usko juryn voivan/uskaltavan pudottamaan Dex:in kauheesti alas, onhan se viime vuoden Mr. O.
Juryt kun ovat tunnetusti nynnyjä kaikki...tai semmosen kuvan ainakin saanut.
Tässä paljon muutakin mukana kuin pelkkä suora fyysinen vertaaminen, mikä on todella valitettavaa.

Älkää nyt taas vetäkö tähän tuomaripeliä mukaan. Kansan äänestyskö pitäisi järjestää voittajasta. Tuomarit on alansa ammattilaisia, pitkällä kokemuksella ollut lajissa mukana. Tuomarointiin liittyy paljon asioita ja luonnollisesti toinen näkee asian hiukan toisin kuin toinen. Lopputulos on kuitenkin kaikkien tuomareiden pisteytyksen keskiarvo.

Löytyykö webcast tuolta flexin sivuilta taas huomenna klo 6 suomen aikaa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Löytyykö webcast tuolta flexin sivuilta taas huomenna klo 6 suomen aikaa?
Ei, vaan bodybuilding.com:n sivuilta. Kuinka monta kertaa tätäkin joutuu täällä kuuluttamaan...

http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/2009olympia/webcast/2009olympia.html

Ohjelma:

- Figure Olympia Finals
- 202 Showdown
- Mr. Olympia Finals

Lähetys alkaa siis suomen aikaa 04:30.

Itse hyppäsin tänään 07 aikaan vasta koneelle ja hyvin ehti mukaan alkukilpailuun, vain muutama ukko meni ohi. Nyt kannattaa tosin jo aiemmin nousta vahtaamaan mikäli tahtoo 202:n nähdä myös.

Älkää nyt taas vetäkö tähän tuomaripeliä mukaan. Kansan äänestyskö pitäisi järjestää voittajasta. Tuomarit on alansa ammattilaisia, pitkällä kokemuksella ollut lajissa mukana. Tuomarointiin liittyy paljon asioita ja luonnollisesti toinen näkee asian hiukan toisin kuin toinen. Lopputulos on kuitenkin kaikkien tuomareiden pisteytyksen keskiarvo.

Miks ei sais vetää jos se kerran aikalailla totta on..? Onhan historia toistanu itsensä monesti näissä asioissa.

Miks ei sais vetää jos se kerran aikalailla totta on..? Onhan historia toistanu itsensä monesti näissä asioissa.

Tästä on kyllä pakko pyytää sinulta esimerkkejä. Yleensä hallitseva Mr. Olympia on ollut erittäin kova ja ansainnut kärkisijoituksen uusimisen, mutta historiasta löytyy myös rajujakin pudotuksia.

Itse olen seurannut Mr. Olympia -kilpailua sen koko historian ajan vuodesta 1965 alkaen ensin faijalle tulleista amerikkalaisista lehdistä ja myöhemmin itse ostamistani jenkkilehdistä, videoista, suorista satelliittilähetyksistä mm. Suomen Messujen tiloissa, itse neljä kertaa paikan päällä ja netistä tällä uusimmalla aikakaudella. Ihan äkkiä en muista kuin yhden kerran olleeni eri mieltä voittajasta.

Vain kuvia katselleena sanoisin, että Dexter Jackson näyttää parhaalta, kunto, asennot jne. Hänellä on huonohkot pohkeet, mutta kehon malli on erinomainen ja päivän kunto on todella oikealla ja terveen näköisellä tavalla kireä, ei näännytetty, vaan lihakset ovat täynnä räjähtävää energiaa.

Aika moni Dexteriä isommista kilpailijoista on sileässä kunnossa, Jay Cutler on kyllä tiukka. Hänellä on mielestäni kuitenkin jotenkin rujo fysiikka, en vain pidä siitä.

Täysin samaa mieltä!

Tästä on kyllä pakko pyytää sinulta esimerkkejä. Yleensä hallitseva Mr. Olympia on ollut erittäin kova ja ansainnut kärkisijoituksen uusimisen, mutta historiasta löytyy myös rajujakin pudotuksia.

Itse olen seurannut Mr. Olympia -kilpailua sen koko historian ajan vuodesta 1965 alkaen ensin faijalle tulleista amerikkalaisista lehdistä ja myöhemmin itse ostamistani jenkkilehdistä, videoista, suorista satelliittilähetyksistä mm. Suomen Messujen tiloissa, itse neljä kertaa paikan päällä ja netistä tällä uusimmalla aikakaudella. Ihan äkkiä en muista kuin yhden kerran olleeni eri mieltä voittajasta.

Mikä oli vuosi? Kuka voitti ja kenen olisi pitänyt voittaa?

Jaska on helppo löydä voittajaksi, jos kunto on yhtä hyvä kuin alkukisassa. Kaveri näyttää line-upissa todennäköisesti kaikkein isoimmalta, ja kunto on rautaa tänä vuonna. Ja toki on kaveri hyvää pr:ää lajille (joo joo, ei saisi vaikuttaa arvosteluun, mutta....)

Jos on Jaska hieman palikoista kasatun näköinen verraten Dexteriin, niin mitähän Greene sitten on. Lihasta on rutosti ja kireys on hyvä, mutta Alienin näköinen kaveri tuskin tulee voittamaan. Jaskan kasvoilla on helpompi olla mestari ja kaveri on myös sitä oikeutetusti kunnon puolesta.

1. Cutler
2. Dexter
3. Greene

Loput sijat menevät Warrenille, Heathille ja Rockelille. Greenen ja Warrenin väliltä on vaikea valita pronssimitalisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom