Virallinen Olympia 2008 thread

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä tuo video antoi paremman kuvan Wolfin kunnosta kuin nuo kuvat, ihan jänskä finaali tulee.

Olenko ainoa ketä inhottaa kahtoa Cutleria tuolla lavalla ? Tuo keskivartalo häirihtee niin älyttömästi huhhuh...
Ei toi keskivartalo kyllä ennen mun silmään noin pahalta näyttänyt, aika kauhea.
Wolffi ja Heath kyllä miellyttää mun silmää eniten!

Wolffi ja Heath kyllä miellyttää mun silmää eniten!
Wolffi tuotti kyllä minulle pienoisen pettymyksen :( vähän pöhöinen kunto. tai sitten kuvat hämää.

henry näytti kyllä kovalta. älyttömän massiivinen ja kireä kilpailija. täysin ansaittu voitto miehelle. flex lewis on aivan rimppakintun näköinen henryyn verrattuna

Wolffi tuotti kyllä minulle pienoisen pettymyksen :( vähän pöhöinen kunto. tai sitten kuvat hämää.
No odotellaan itse kisaa, siellä se kunto pitäis olla huipussaan. Rakenne ja lihasmassa on Wolffilla mahtavat ja pohkeisiinkin näyttäis tarttuneen lihaa.

Massallaan Cutler vie homman, vaikka vatsa näyttää huonolta kyllä. On silti niin ylivoimainen leveydessä, mitä tulee selkään ja hartioihin, mielestäni myös jaloissa ylivoimaisesti paras, joten muut jäävät taakse... Wolf ja Dexter taistelevat toisesta sijasta, Heath neljäs;)

224

Jännän malliset nuo Dexterin latsit

Massallaan Cutler vie homman, vaikka vatsa näyttää huonolta kyllä. On silti niin ylivoimainen leveydessä, mitä tulee selkään ja hartioihin, mielestäni myös jaloissa ylivoimaisesti paras, joten muut jäävät taakse... Wolf ja Dexter taistelevat toisesta sijasta, Heath neljäs;)

Muuten hyvin pitkälti samaa mieltä mutta onhan noi Cutlerin jalat kokenu aika inflaation siitä mitä ne vielä tovi sitten oli. Eikä minun mielestäni ainakaan parhaat, mutta kuvat voi valehdella:)

Älkää kantako huolta, VIRALLINEN JA OIKEA tulos tulee sitten tuomareiden suusta. Teidän mielipiteillänne on vitun väliä. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Älkää kantako huolta, VIRALLINEN JA OIKEA tulos tulee sitten tuomareiden suusta. Teidän mielipiteillänne on vitun väliä. :D
Pistetäänkö keskustelu kiinni?

En tajua jos Jay taas vie, näyttää entistä huonommalta niin kuvissa kuin videoissa. Yksinkertaisen ruma fysiikka.

Huomenta vaan kaikille, kahvit keitetty ja odotellaan lähetyksen alkamista. Koiria ulkoiluttaessa äsken, tuli vastaan joku tyyppi pakkiksen huppari päällä, samoissa puuhissa.. Vinkattiin vaan toisillemme, että taitaa kisakatsomo pikkuhiljaa täyttyä...

10 meganen ei täällä ainakaan pätki ;) mutta mitään ei oo vielä menny ohi..weiderit vaan höppöttää...voittaja saa vissiin tänä vuonna 700 000 dollarii palkinnoksi..

Kohta lentää kone seinään. Pienempää ladattaessa kysyy jotain sh.html tiedostoa. Sanokaa nyt edes, että fitness tulee ennen Mr. Olympiaa. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom