Olenko ainoa ketä inhottaa kahtoa Cutleria tuolla lavalla ? Tuo keskivartalo häirihtee niin älyttömästi huhhuh...
sama...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko ainoa ketä inhottaa kahtoa Cutleria tuolla lavalla ? Tuo keskivartalo häirihtee niin älyttömästi huhhuh...
Ei toi keskivartalo kyllä ennen mun silmään noin pahalta näyttänyt, aika kauhea.Olenko ainoa ketä inhottaa kahtoa Cutleria tuolla lavalla ? Tuo keskivartalo häirihtee niin älyttömästi huhhuh...
Wolffi tuotti kyllä minulle pienoisen pettymyksen :( vähän pöhöinen kunto. tai sitten kuvat hämää.Wolffi ja Heath kyllä miellyttää mun silmää eniten!
No odotellaan itse kisaa, siellä se kunto pitäis olla huipussaan. Rakenne ja lihasmassa on Wolffilla mahtavat ja pohkeisiinkin näyttäis tarttuneen lihaa.Wolffi tuotti kyllä minulle pienoisen pettymyksen :( vähän pöhöinen kunto. tai sitten kuvat hämää.
Massallaan Cutler vie homman, vaikka vatsa näyttää huonolta kyllä. On silti niin ylivoimainen leveydessä, mitä tulee selkään ja hartioihin, mielestäni myös jaloissa ylivoimaisesti paras, joten muut jäävät taakse... Wolf ja Dexter taistelevat toisesta sijasta, Heath neljäs;)
Pistetäänkö keskustelu kiinni?Älkää kantako huolta, VIRALLINEN JA OIKEA tulos tulee sitten tuomareiden suusta. Teidän mielipiteillänne on vitun väliä. :D