Virallinen Olympia 2008 thread

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Politiikkaahan toi mr. O osaksi on, joten (ikävä kyllä) cutler viepi tod.näk. jälleen itselleen olympia tittelin.

Näillä kuvilla ei ole paljon vitunkaan merkitystä verrata kilpailijoita toisiinsa. Yksilön arvostelu voi osittain olla mahdollista, mutta siltikin kuva on vain kuva yhdestä pienestä hetkestä.

04:30 alkaa lähetys. Ilmeisesti Fitness ensin ja sen jälkeen Mr.Oylmpia finaalit. Menee siis johonkin 06:00-07:00 välille arvelisin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
jotenki näyttäs mun silmään ainakin flexin kuvissa x-manin rinta vähä epäsymmetriseltä :o oikea puoli pienempi ku vasen... tai sitten on vaa harhaa :) hartialinja ja reiskat on miehellä pirun kovat kuitenni !

04:30 alkaa lähetys. Ilmeisesti Fitness ensin ja sen jälkeen Mr.Oylmpia finaalit. Menee siis johonkin 06:00-07:00 välille arvelisin.

Miten niin ilmeisesti? Oliko tuosta jotakin infoa jossain? Figuren finaali siellä on, mutta en löytänyt mistään infoa, onko figure kokonaan ensin vai meneekö kierrokset ristiin..

Mä äänestin Freemannia. Upea.

jotenki näyttäs mun silmään ainakin flexin kuvissa x-manin rinta vähä epäsymmetriseltä :o oikea puoli pienempi ku vasen... tai sitten on vaa harhaa :) hartialinja ja reiskat on miehellä pirun kovat kuitenni !
Freemanilla on rinnassa ollut loukkaantuminen joten ei mikään ihme että hiukan epäsymmetriseltä näyttää.

Optimistina Heathia

edit. vituttaa sanoa mutta kyllä tuo Suden alakerta on todella huono verrattuna yläkroppaan...

Niinpä. Wolfin etureiskat ainakin kalpenee 100-0 Cutlerille. Ei taida ikävä kyllä riittää ees kolmen joukkoon. Oma veikkaus:

1. Cutler (valitettavasti)
2. Dex
3. Heath
4. Freeman
5. Wolf

Olenko ainoa ketä inhottaa kahtoa Cutleria tuolla lavalla ? Tuo keskivartalo häirihtee niin älyttömästi huhhuh...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom