Virallinen Olympia 2007 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Ei säväytä Ronnie...Kädet aika erikokoiset.Katsokaapa tuplat edestä!! Ei mene kuvakulman piikkiin...Ja jotenkin väsyneen oloinen kroppa.Ehkä kolmas...Ilman nimeä sijoilla 5-8.Minun mielestä...

Ronniella oli hyvät pohkeet vielä 90-luvun lopulla, mutta ne ovat pienentyneet viime vuosina.

Kyllä noissa kuvissa näyttää Ronsterin latsit ja ojentajat paljon paremmalta kuin aikaisemmin, vaikka onhan niissä vielä selvä ero. Itse toivon Ronnien voittavan, eikä se noiden kuvien perusteella mikään mahdottomuus ole :)

Cutler 3 weeks out!!

IMG_1289_wm.jpg

JAYFRONTDBLBIS_wm.jpg

MADMAX6 sanoi:
I just got off the phone with Jay and he asked me to post these 2 pics from yesterday, Sunday Sept 9th, 2007. They were taken during the filming of Jay's segment of the new 2007 Battle for the Olympia. Jay weighted 287 at 11:30am and pretty much just has the water to lose at this point. He's happy, confident and just waiting the show.
These pics will ONLY be posted here at Flexonline, let's see how long it takes for the rest of the internet world to catch on!
Enjoy!
Max.

http://www.musclemecca.com/showthread.php?t=11652

130kg 3 weeks out :wtf: Vielä ku sais Vicistä uutta kuvaa.

Jaskalla on nuo kädet turvonneet ihan kiitettävästi. Muuten ihan samannäköinen paketti kuin ennen. Aivan saletti mestarihan tuo on ellei politiikka tule taas mukaan tuomaroinnissa. Hirveä vyötärö toki löytyy edelleen.

Itse katsoin samaa, että kädet ovat kehittyneet hyvin. Kuvat yllättivät positiivisesti, koska paljon parjattu vyötärö ei mitenkään hyppää silmille esim. tuplat edestä posessa. Eihän kyseessä olekkaan mikään Melvin Anthony-vyötärö, mutta hyvä Jaylle.

Uusimman MuscleMagin mukaan kaikki pitäisi Colemanilla olla kunnossa, mutta kuvat kyllä kertovat toista. Surullista mutta totta :/

Aika vakuuttava tuo Jaskan kondis kyllä on. Jännäksi saattaa mennä, mutta kyllä kotletti taitaa hienoinen ennakkosuosikki olla :/ Ruhlista olisi kiva nähdä kuvia.

Todella kova, kireä ja vatsanseutu on viime vuosiin verrattuna todella hyvässä kunnossa.
Jay läväyttää tänä vuonna sellaisen kunnon, ettei pitäisi olla enää epäselvyyttä onko se parempi kuin vuoden 2001 malli. Jos sitä lihasta on saatana 20 kiloa enemmän niin on se parempi.

Back
Ylös Bottom