Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa se on Jayn oikea käsi joka on aina ollut pienempi, ainakin hauiksen osalta. Näin tässä käy kun tarpeeksi ruikutetaan jonkun kohdalla symmetriasta, alkaa näkemään jo omiaan (kuten sinäkin tässä tapauksessa).Mun silmiin Jay on tänä vuonna saanut parannettua tuota väitettyä lihasepäsymmetriaa eli näyttäisi, että esim. hanskat ovat samaa paria kun vuosi sitten vasen olkavarsi vaikutti pienemmältä.
Itse asiassa se on Jayn oikea käsi joka on aina ollut pienempi, ainakin hauiksen osalta. Näin tässä käy kun tarpeeksi ruikutetaan jonkun kohdalla symmetriasta, alkaa näkemään jo omiaan (kuten sinäkin tässä tapauksessa).
varmaan se oli idea että nyt molemmat jampat on samassa kuvassa. toki kunto on mennyt molemmilla eteen päin (tai ainakiin pitäs olla mennyt). mutta eipä jampoista ole uudempia "pous daun" kuvia. ainakaan ite en nyt muista että olis?Yeah kuvia kesältä wau..molemmat herrat näyttää täysin eriltä kunnon ja koon puolesta mitä tuolloin.Mikä idea nuo oli postata?
Tämä selvä..varmaan se oli idea että nyt molemmat jampat on samassa kuvassa. toki kunto on mennyt molemmilla eteen päin (tai ainakiin pitäs olla mennyt). mutta eipä jampoista ole uudempia "pous daun" kuvia. ainakaan ite en nyt muista että olis?