Virallinen Olympia 2007 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Taitaakohan Coleman edes tulla kakkoseksi. Oli sen verran huonot ojentajat ja koko yläkehon toinen puoli. Olin aika katkera viime vuonna. Olin aika iso ronnie fani mutta kun katsoin aika tarkemmin kuvia ja ymmärsin todella tuomarien päätöstä. Olikohan joku hermoloukkantuminen?

Jaa-a, saa nähdä miten käy. David Jacobsin mukaan Ronniea ei ole näkynyt ainakaan Metroflexillä pitkään aikaan, mies ei vastaa puhelimeen etc. Epäili, jotta onkohan pystynyt treenaamaan kunnolla niitten loukkaantumistensa kanssa kamppaillessaan. Itse toki toivon, että jonkinlainen ihmeparantuminen on tapahtunut, ja äijä jumppaa kotisalillaan tullen kisaan 157-kiloisena ripped-to-the-assbone :) ...Mutta pahoin pelkään, että peli on menetetty ronsterin osalta..

Colemanilla kyllä ihan älytön erottuvuus lihaksissa jos on kunnossa niin kova vastus kelle tahansa. Hyvin on kyllä Cutler kans ottanu kokoa lisää...

Olisin henkilökohtaisesti maailman onnellisin mies jos Coleman voittaisi, mutta jos hänellä jotain vammoja on niin pystyyköhän mies enää palata? Pidän tietenkin peukkuja!!:thumbs: Mutta tosiaan kaikki kunnia Cutlerille! Hän näytti paremmalta kuin koskaan!

Djacobs sanoi:
In regards to the O its a totally different competition with a totally different set of rules. I think if Melvin comes in like he did last year or better he will move up a place. Jay has a serious battle on his hands this year and he knows it. We were talking the other day and he said being Mr. O. brings with it a totally new level of motivation and his training is going great, but you have to deal with Victor, Melvin, Branch, Dennis Wolf, Toney Free, and some others. I highly doubt Ronnie will make a comeback. I have not seen him in the gym in a looong time and he does not answer his phone anymore either. I am kinda worried about him. Branch and I might just go over to his house and say hi and make sure he is ok. I think his tricep and back injuries are stil there and he is frustrated about not being able to train. I feel really bad for him.

Djacobs sanoi:
Ronnie said the other day he will do the Olympia this year, and the Arnold next year then he is done. So lets see if he can get his injuries in order

Tuossa siis nuo Davidin kommentit ja kuulostaa varsin loogiselta. Toivon todella että Branch pärjää, David puhui myös sen tekevän vinopenkkiä 120 kg kässäreillä :hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Taitaakohan Coleman edes tulla kakkoseksi. Oli sen verran huonot ojentajat ja koko yläkehon toinen puoli. Olin aika katkera viime vuonna. Olin aika iso ronnie fani mutta kun katsoin aika tarkemmin kuvia ja ymmärsin todella tuomarien päätöstä. Olikohan joku hermoloukkantuminen?

Olit suuri fani kunnes katsoit tarkemmin kuvia... IMO tuo ei oo mitään faniutta.

Toivotaan tosiaan, että suurin mestari palaa tänä vuonna ykköspallille.
Uskoisin, että Olympiassa nähdään Ronnie joka vie ihan suvereenisti.
Onhan tämän tapaista käynyt ennenkin (paitsi, että silloin BigRon ei hävinnyt).

Olit suuri fani kunnes katsoit tarkemmin kuvia... IMO tuo ei oo mitään faniutta.

Toivotaan tosiaan, että suurin mestari palaa tänä vuonna ykköspallille.
Uskoisin, että Olympiassa nähdään Ronnie joka vie ihan suvereenisti.
Onhan tämän tapaista käynyt ennenkin (paitsi, että silloin BigRon ei hävinnyt).

Olen edelleenkin Coleman-fani. Täytyy varmaan pistää tämä yksinkertaisemmin, tarkoitin että olin ensin helvetin vittuuntunut tuomareiden päätökseen mutta kun katsoin tarkemmin kuvia ymmärsin heidän päätöksen. Mun tietääkseni mun viestissä ei lue mitään "kunnes". Lue tarkemmin!

Tuossa siis nuo Davidin kommentit ja kuulostaa varsin loogiselta. Toivon todella että Branch pärjää, David puhui myös sen tekevän vinopenkkiä 120 kg kässäreillä :hyper:

Ne oli 240 lbs:n kässärit, eli n. 109 kg

Jompi kumpi niistä Olympioista, jolloin Cutler tunsi että hänen olisi kuulunut voittaa. En nyt äkkiseltään muista kumpi, mutta koitan googletella kohta puolin.

Olen edelleenkin Coleman-fani. Täytyy varmaan pistää tämä yksinkertaisemmin, tarkoitin että olin ensin helvetin vittuuntunut tuomareiden päätökseen mutta kun katsoin tarkemmin kuvia ymmärsin heidän päätöksen. Mun tietääkseni mun viestissä ei lue mitään "kunnes". Lue tarkemmin!
Ok ok :)

Olin aika iso ronnie fani mutta kun katsoin aika tarkemmin kuvia ja ymmärsin todella tuomarien päätöstä.

Tuo vaan vähän pisti silmään. :piis:

Jompi kumpi niistä Olympioista, jolloin Cutler tunsi että hänen olisi kuulunut voittaa. En nyt äkkiseltään muista kumpi, mutta koitan googletella kohta puolin.

Jay on kyllä sanonut joka vuosi, että hänen olisi pitänyt voittaa. 2001 hän oli kaikista lähinpänä ja tarkoitat varmasti kyseistä vuotta.

Jay on kyllä sanonut joka vuosi, että hänen olisi pitänyt voittaa. 2001 hän oli kaikista lähinpänä ja tarkoitat varmasti kyseistä vuotta.

Hmm, saattaa olla. Muistaakseni Cutler oli kuitenkin seuraavana vuonna tuolloin Olympiassa (siis tarkoittamani tapaus, ei 2001-02 välttämättä).

2003 Ronnie jyräsi Jayn täysillä pisteillä, vuotta myöhemmin sama juttu + challenge round voitto pisteillä 24-21. 2005 hän voitti pisteillä 22-38, eli menetti vain kaksi pistettä. Noista kolmesta vuodesta katkerin häviö Jaylle oli tuo viimeinen.

2003 Ronnie jyräsi Jayn täysillä pisteillä, vuotta myöhemmin sama juttu + challenge round voitto pisteillä 24-21. 2005 hän voitti pisteillä 22-38, eli menetti vain kaksi pistettä. Noista kolmesta vuodesta katkerin häviö Jaylle oli tuo viimeinen.

Ok, saattaapi olla se viimeisin. Nyt muisti takertelee, mutta joka tapauksessa muistan lukeneeni aiheesta bodybuilding.comin undercoverista tai sitten kuulleeni tuosta kehonrakennusaiheisesta nettiradioista. Koitan löytää lähteen, kun ajaltani joudan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom