Virallinen Olympia 2006 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
juzanem sanoi:
Sergio Oliva voittaa ;) siinä on Helvetin iso äijjä tai ainaki oli verratkaa arskan ja Sergion jalkoja..

Niin, Sergiohan elää vielä.

Koska löin potkupallokisoissakin vetoa Japanin puolesta (onneksi hyvin vähän;)), toivon optimistisesti että Blade vie. :rock:

Edit: Senttiäkään en tosin pistä likoon.

Misanthrop sanoi:
Niin, Sergiohan elää vielä.

Koska löin potkupallokisoissakin vetoa Japanin puolesta (onneksi hyvin vähän;)), toivon optimistisesti että Blade vie. :rock:

Edit: Senttiäkään en tosin pistä likoon.

:offtopic:
Lisäksi Sergiolla on paha nivel reuma, muistaakseni tuli ilmi Dorian Yates:in yhdessä haastattelussa, missä puhuttiin vammoista ja miten ne vaikuttaa Dorian:in treeneihin nykyään...
:offtopic:

edit

Chris Cormier kuulemma treenaa Dorian Yatesin suojissa & opissa, saas nähä..

D.Henry voi olla kunnossa, mutta ei pärjää, koska on "pikku mies". V.Martinez voisi olla kova, jos on kireä ja kintut ei olis niin turnipsit.

Colemanista en ole koskaan välittänyt, on toki tajuton massahirviö, mutta ruma rakenne. Cutler on taas sellasta sileää ilmapallolihaa, purkkaa..

Branchin alakeho liian iso yläkehoon, sijoittuu, mutta ei voita. Huono olkapää struktuuri, kuten Colemanillakin..

Itelle ei nappaa nykypäivän Mr. Olympiat...ne old school kehot oli siistimpiä..

Joku J.jackson on kovan näköinen, tosin ei pohkeita..

Metalviking sanoi:
Chris Cormier kuulemma treenaa Dorian Yatesin suojissa & opissa, saas nähä..
Huh huh voin vaan kuvitella mitä se Yates keksii Cormierille. Meinaan olen nähnyt sen Blood and Guts ja sanotaanko näin, että mies ei ole ollut tältä planeetalta.

Mun mielestä Cormier oli parhaimmillaan n. 5 vuotta sitten. Nykyään se ei ole enää kovin usein päässyt kunnolla kuntoon, ja toisekseen ikää alkaa olla jo mittarissa.

Big Evil sanoi:
Mun mielestä Cormier oli parhaimmillaan n. 5 vuotta sitten. Nykyään se ei ole enää kovin usein päässyt kunnolla kuntoon, ja toisekseen ikää alkaa olla jo mittarissa.

Olen tainnut sanoa tämän jo aiemminkin, mutta menköön:
Cormier ei ole sanottavammin kehittynyt sitten '93 NPC-voiton. Ehkäpä Yates tosiaan keksii jotain uusia juonia. -toivottavasti.

Minhinköhän Pro kisaan se Rühl menee, kun sehän ei ole päässyt Olympiaan. Siis meneekö se GNC Show of Strengthiin vai?

Olen tainnut sanoa tämän jo aiemminkin, mutta menköön:
Cormier ei ole sanottavammin kehittynyt sitten '93 NPC-voiton. Ehkäpä Yates tosiaan keksii jotain uusia juonia. -toivottavasti.

Cormier on suhteellisen lahjakas kehonrakentaja mutta se muu sekoilu vie parhaan terän. Ja lahjakas kun on niin treenaus ei aina kiinnosta eniten...

Cormier on suhteellisen lahjakas kehonrakentaja mutta se muu sekoilu vie parhaan terän. Ja lahjakas kun on niin treenaus ei aina kiinnosta eniten...

Niin,vaikka Olympia 2005 oli pettymys... hienoja sijoituksia silti viellä 2005:

2005

Arnold Classic - IFBB, 2nd
Grand Prix Australia - IFBB, 2nd
Mr. Olympia - IFBB, 13th
San Francisco Pro Invitational - IFBB, Winner

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ronniehan sen varmaan vie. todennäköinen top 5 lienee:
1. coleman
2. cutler
3. jackson/Badell
4. jackson/badell(eli siis jompi kumpi kolmas ja toinen neljäs)
5.Schlierkamp maybe?

itse toivoisin järjestyksen olevan:
1. Cutler
2. Coleman
3. Warren
4. Badell
5. James tai Ruhl

Minhinköhän Pro kisaan se Rühl menee, kun sehän ei ole päässyt Olympiaan. Siis meneekö se GNC Show of Strengthiin vai?

Viimesimmän tiedon mukaan Spanish Pro Grand Prix syyskuun 24. Aikasemmin oli puhetta myös Atlantic City Pro kisasta samassa kuussa. Mies kertoilee nettisivuillaan että paino tällä hetkellä 145kg mikä on eniten koskaan tässä vaiheessa kisavalmisteluja.:thumbs:

Hyvä klippi:).
Ylätalja näytti aika jännältä variaatiolta mutta perille menee noinkin näemmä:).
On se hirveä kasa lihaa mutta ilman estetiikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom