Virallinen Olympia 2006 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ronsteri, tuo monsteri, vie muita kuin pässiä narussa! :rock:

Cutler on kova, mutta kun ei niin ei.

Edit: mä toivon että Ronnie saa 10 Olympiaa. Se olisi hieno lukema. Mies ansaitsisi sen.

Ronnie vie:rock: ja cutler ja warren tappelee jämistä..tykkään kyllä priestin fysiikasta:worship: mut ei sillä ole mitään sanaa noille palkinto sijoille:(

mun mielestä ronnie näyttää aivan tasapaksulta ja oikeestaan aika rumalta lihaksistaan. mutta esim martinez on todella hyvän näköinen kropaltaan... Enkä kyllä haluaisi jättää Jay:tä ilman olympia mitallia, kohta se on jo niin vanha, ettei jaksa kilpailla enää. toivelista:

1. martinez
2. cutler ( seuraava vuosi cutlerille )
3. branch
4. ronnie
5. gustavo

Vaihtanut liittoa kyllä mutta mukana myös Olympiassa? Pitää optionsa auki näemmä..?

Ronnie on kyllä niin naurettavan kokonen möhkäle jo. Ei mitään rajaa. Jännä nähdä millanen se on Olympiassa, kun tuntuu vaan turpoavan koko ajan.

Edit : Ja Priestistä, ainakin se on virallisesti kelvokas tuohon kisaan kun netissäkin näkyy olevan tuolla Qualified-listalla.

haluaisin ronsterin vievän, mutta luulen että tähän pysähtyy putki.
1. cutler on tällä kertaa kireämpi
2. coleman jää toiseksi, jos ei ole tarpeeksi kireä
3. dexter
4. warren on jälleen kova.
5. martinez

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ronnie vie tänäkin vuonna. Martinezille toivon menestystä. Luultavasti yltää kuuden sakkiin. Cutler jää tänäkin vuonna toiseksi.

Veikkaus:

1. Coleman
2. Cutler
3. Dexter
4. Badell
5. Martinez
6. Warren

Noiden kuvien perusteella Ronnie on taas päättänyt aloittaa kasvamisen :) Eihän siitä ole kauaakaan kun se oli vielä himpun verran löysässä kunnossa.

-nyt olis jo cutlerin vuoro voittooo!! eikö? taitaa iskeä nyt joku tauti ronsteriin ennen kisoja... kunto menee papalla pehmeeksi.. saas nähä.. :)

dexterille voitto olis kans ok,.mies ilman heikkouksia. no badel sotkee taas koko pakan!
MUT DORIAN LAVALLLEE TAKAAS!!

Ronnie vie taas :whip:

Olis kyllä aika jäynä jos Ronsteri häviäisi. Varmaan kaheksan voiton jälkeen niin yli-itsevarma olo että sais slaagin jos häviäisi. Mutta kyllä se voittaa, tai vaikkei voittaisikaan niin Cutleri ei ainakaan voita. Cutler on joka suhteessa pienempi ja huonommanmallinen, joten jos sitä linjausta jotenkin muutetaan niin sitten voittaja on joku Dexteri, ja Jay edelleenkin Ronin jäljessä.

Mutta turha sitä vielä on spekuloida kun ei mitään kuvia ole.

Habankorppu sanoi:
Olis kyllä aika jäynä jos Ronsteri häviäisi. Varmaan kaheksan voiton jälkeen niin yli-itsevarma olo että sais slaagin jos häviäisi. Mutta kyllä se voittaa, tai vaikkei voittaisikaan niin Cutleri ei ainakaan voita. Cutler on joka suhteessa pienempi ja huonommanmallinen, joten jos sitä linjausta jotenkin muutetaan niin sitten voittaja on joku Dexteri, ja Jay edelleenkin Ronin jäljessä.

Mutta turha sitä vielä on spekuloida kun ei mitään kuvia ole.

Toisaalta taas mä näkisin sen melkein niin, että kärkikaksikosta se kireämpi voittaa. En usko Ronnien hämmästyvän, jos kunto ei ole kohdallaan, eikä voittoa tulisikaan. Jayn vain pitäisi saada itsensä vielä kireämmäksi ja maha täysin kuriin.

Kyllähän se viime vuonna nähtiin että Jay ei voi voittaa vaikka on kuinka hyvässä kunnossa. Sen parempaan kuntoon Jay ei voi päästä enää. Ronnie vie.

juzanem sanoi:
Sergio Oliva voittaa ;) siinä on Helvetin iso äijjä tai ainaki oli verratkaa arskan ja Sergion jalkoja..

Wooooot...?:jahas:

Itse aiheeseen: Toivottavasti Ronnie saa sen yheksännen,ja antaa ens vuonna muille tilaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom