Virallinen Olympia 2006 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jep, on muuten siisti kuvatus.
edit:prkl tota muuten säikähtäis pimeellä kujalla

se oli kyllä mielestäni kauheaa katsottavaa se Colemanin tekoparran kanssa heiluminen. Sen esiintyminen näytti todella tökeröltä ja suunnittelemattomalta.
Ronnielle sellasia terkkuja että jos vielä jatkat Mr. Olympiaksi havittelua, niin jätä se parta kotiin.

Aijaa, tosta oli Flexissä juttua, että Coleman järjesti erinomaisen shown ja että tällä kertaa kuitenkin hieman parempi fysiikka voitti mahtavan shown.

Ja nimenomaan oli kirjoitettu tyyliin, että kyseessä oli ehkä kaikkien aikojen paras
poseohjelma.

Joko alkaa vihreä mieskin uskomaan? Itse olen aina toivonut Cutlerille voittoa ja jotenkin sisällä sisimässäni uskoin Cutlerin voitavan jonain päivänä Olympian vaikka se olisikin todella epätodennäköistä. Mutta Cutler vetikin against all odds.

Edit: Muuten IMO Denis Wolf näytti Santana Susan Pro:ssa paremalta kuin Olympiassa.

Niinno, eihän tätä Cutler itsenään voittanut, vaan "colemanisoitunut" Cutler.
;)

Aijaa, tosta oli Flexissä juttua, että Coleman järjesti erinomaisen shown ja että tällä kertaa kuitenkin hieman parempi fysiikka voitti mahtavan shown.

Ja nimenomaan oli kirjoitettu tyyliin, että kyseessä oli ehkä kaikkien aikojen paras
poseohjelma.

Toi oli aika pohjanoteeraus toi Ronnien rutiini. Alkoi hyvin ja päättyi kauheasti..

Kaupungissa on uusi sheriffi!!!:rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä tuo colemanin pose oli kyllä huonoin pose mitä oon ronnien nähny tekevän aivan hirvittävän tylsää katsottavaa IMO..

Tässä ihmettelin että jos saisin nopeasti tiedon täältä. Mitä Ronster painaa tarkalleen ja on pitkä? Amerikkalaisten mittojen kanssa taas semmoista käännöstyötä....

vitamiini sanoi:
Tässä ihmettelin että jos saisin nopeasti tiedon täältä. Mitä Ronster painaa tarkalleen ja on pitkä? Amerikkalaisten mittojen kanssa taas semmoista käännöstyötä....

Olympiassa painoa oli 300 lbs ainakin kuuluttajan mukaan, eli 136 kg. Ilmoitetut pituudet 5ft 10,5 in - 5ft 11 in, eli 179-180 cm.

Nyt kun ronnie on tipahtanut ykköspallilta niin jokohan ensivuonna saataisiin joku hieman esteettisempi ja linjakkaampi mr. olympia. Itse diggailin eniten dexterin kondista

Tosta Cutlerin vaparista huomaa, miten ruma selkä miehellä on. Selkä on vain yhtä vetistä möykkyä, eikä mitään yksityiskohtia näy. Kireyskin jäi uupumaan.

Miksi vitussa Cutler eika esim. Ruhl? Ronskan kakkossijan tajuan, edellaesitetyista syista( mm. toispuoleisuus ), mutta miksi Cutler???

Pystyyko joku laittaan yhtaan vertailukuvaa jossa Cutler objektiivisesti voittaisi Ruhlin?

Tiedan, ettei kuvat kerro samaa kuin livena, mutta jos ei loydy yhtaan photoa, niin...

Mun mieleen parhaat Martinez, Jackson ja Rockel, mutta kun massa kerran puhuu niin sitten se puhuu eika siina mitaan, mutta joku logiikka pitaisi olla.

Cutler on paskin mestari miesmuistiin.

Miksi vitussa Cutler eika esim. Ruhl? Ronskan kakkossijan tajuan, edellaesitetyista syista( mm. toispuoleisuus ), mutta miksi Cutler???

Pystyyko joku laittaan yhtaan vertailukuvaa jossa Cutler objektiivisesti voittaisi Ruhlin?
Massa ei vaan satu olemaan ainut asia jota tuomarit arvostelevat. Ja IMO Rühlin kunto ei ollut niin hyvä kuin esim. 2002 NOC kunto tai 2004 Olympia kunto tai ei ainenkaan sijoituksen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom