Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se oli kyllä mielestäni kauheaa katsottavaa se Colemanin tekoparran kanssa heiluminen. Sen esiintyminen näytti todella tökeröltä ja suunnittelemattomalta.
Ronnielle sellasia terkkuja että jos vielä jatkat Mr. Olympiaksi havittelua, niin jätä se parta kotiin.
Joko alkaa vihreä mieskin uskomaan? Itse olen aina toivonut Cutlerille voittoa ja jotenkin sisällä sisimässäni uskoin Cutlerin voitavan jonain päivänä Olympian vaikka se olisikin todella epätodennäköistä. Mutta Cutler vetikin against all odds.
Edit: Muuten IMO Denis Wolf näytti Santana Susan Pro:ssa paremalta kuin Olympiassa.
Aijaa, tosta oli Flexissä juttua, että Coleman järjesti erinomaisen shown ja että tällä kertaa kuitenkin hieman parempi fysiikka voitti mahtavan shown.
Ja nimenomaan oli kirjoitettu tyyliin, että kyseessä oli ehkä kaikkien aikojen paras
poseohjelma.
vitamiini sanoi:Tässä ihmettelin että jos saisin nopeasti tiedon täältä. Mitä Ronster painaa tarkalleen ja on pitkä? Amerikkalaisten mittojen kanssa taas semmoista käännöstyötä....
Yeah indeed. Team Cutler 4 Ever babyy!pexxi sanoi:Kaupungissa on uusi sheriffi!!!
spekuloinneista viela olen samaa mielta monen kanssa etta victor ja dexter olisi saanut olla colemannin edella
Massa ei vaan satu olemaan ainut asia jota tuomarit arvostelevat. Ja IMO Rühlin kunto ei ollut niin hyvä kuin esim. 2002 NOC kunto tai 2004 Olympia kunto tai ei ainenkaan sijoituksen mukaan.Miksi vitussa Cutler eika esim. Ruhl? Ronskan kakkossijan tajuan, edellaesitetyista syista( mm. toispuoleisuus ), mutta miksi Cutler???
Pystyyko joku laittaan yhtaan vertailukuvaa jossa Cutler objektiivisesti voittaisi Ruhlin?