-Fedor on yliarvostettu!
-AO on täysin paska
-UFC on paras kamppailulaji maailmassa
-AO on täysin paska
-UFC on paras kamppailulaji maailmassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Havaitsen tylsyyden saapuneen trolliketjuun, jaksakaa toverit vielä, jaksakaa!
MMA- trolliketju. Virallinen semmoinen.Mikä vittu tää ketju on :D
Cutler, kuten muutkaan bodarit, eivät hakkaa yhtään ketään. Bodareiden lihakset on hankittu pumppailemalla pienillä painoilla epäluonnollisia liikeratoja käyttäen. TÄYSIN eri asia kuin Pudzianovskin ja Sappin omaava funktionaalinen voima. Bodarit eivät osaa tapella, eivätkä ole edes vahvoja. Itse löisin vetoa krav magan alkeiskurssilaisen puolesta bodaria vastaan. Siinä alkais proteiinimössölihas tummua!Jay Cutler murhaisi Fedorin kehässä ja kaikki muutkin. Lihasmassan määrä on vaan ihan toiselta planeetalta. BTW. Lesnar voittais prime Mike Tysonin nyrkkeilyssä via KO 1R tai 2R ja broken orbital bone kans.
No ok, mutta siinä voimme olla yhtä mieltä että Lesnar voittais Iron Miken nyrkkeilyssä?Cutler, kuten muutkaan bodarit, eivät hakkaa yhtään ketään. Bodareiden lihakset on hankittu pumppailemalla pienillä painoilla epäluonnollisia liikeratoja käyttäen. TÄYSIN eri asia kuin Pudzianovskin ja Sappin omaava funktionaalinen voima. Bodarit eivät osaa tapella, eivätkä ole edes vahvoja. Itse löisin vetoa krav magan alkeiskurssilaisen puolesta bodaria vastaan. Siinä alkais proteiinimössölihas tummua!
Cutler, kuten muutkaan bodarit, eivät hakkaa yhtään ketään. Bodareiden lihakset on hankittu pumppailemalla pienillä painoilla epäluonnollisia liikeratoja käyttäen. TÄYSIN eri asia kuin Pudzianovskin ja Sappin omaava funktionaalinen voima. Bodarit eivät osaa tapella, eivätkä ole edes vahvoja. Itse löisin vetoa krav magan alkeiskurssilaisen puolesta bodaria vastaan. Siinä alkais proteiinimössölihas tummua!