*Virallinen MMA-TROLLIKETJU*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelin käyttää samoja fraaseja Jonesista mitä viimepäivinä on käytetty Silvasta, tässähän se nähtiin, samat naamat hajosi jotka Silvaa väittivät pelkuriksi.
Pysykää vaan täällä trolliketjussa kaikki, kuulutte tänne.

Jos Jones Bones kieltäytyy matseista, kuten Silva niin samanlainen pelkuri sekin sitten on. Mestarin pitää matsata sitä vastaan joka sille esitetään. Ei mitään kaverikortteja, liian vähän rahaa, ei tarpeeksi tunnettu vastustaja ym... Tämä koskee kaikkia ottelijoita (GPS, Silva, Fedor, Reem, JDS, Aldo, Henderson ym...)

Ajattelin käyttää samoja fraaseja Jonesista mitä viimepäivinä on käytetty Silvasta, tässähän se nähtiin, samat naamat hajosi jotka Silvaa väittivät pelkuriksi.

Laitappa yksi viesti jossa sanon Silvaa pelkuriksi.....

edit: Äh ihan sama......silva on pelkuri! :D

Ootko Japi kuullut sen vitsin jossa toimittaja varoitteli moottoritiellä väärään suuntaan ajavasta autosta?

Kehen henkiloon pystyt samaistumaan siina vitsissa?

Saatanan Silva, ottais nyt sitä Weidmania vastaan sitten...
Weidman tarjoutunut kortille ja Silva tarjoutunut kortille, mutta ei me Weidmania vastaan oteta. T: Silva & Soares
facemeltlolz.gif

Tuolla katsomossa näkyy Silva kun kuuli että nyt ois sitten Weidman seuraavana jonossa 8)

Eiks tää ketju ollu just tällasia juttuja varten?!?

A. Silvan logiikkaa:

-En halua otella Sonnenia vastaan.
-En halua otella Weidmania vastaan, koska blaa jotain paskaa.
-En halua otella Jonesia vastaan. Se on nyt mun kaveri, kun käteltiin kerran.
*UFC 151 perutaan*
-Lolol! Voin sittenkin otella Jonesin kanssa.. Ainiin harmi kun se ei onnistu enää.. voivoi.

Eikös se tarjoutunut jotain muuta LHW:tä vastaan? Eli käytännössä ei Evans,Machida,Rampage,Rua,Jones tai Davis vastaan,koska ne on kavereita.

Koska tämä oli trolliketju niin...
Näkee että Silva ja Bones todellakin ovat kavereita. Samanlaisia pitkiä, tummia pelkureita molemmat, jotka uskaltavat kohdata vain pienempia ja sellaisia jotka heille sopivat. Pelkkiä paperimestareita. (HUOM: Trolliketju)

Eikös se tarjoutunut jotain muuta LHW:tä vastaan? Eli käytännössä ei Evans,Machida,Rampage,Rua,Jones tai Davis vastaan,koska ne on kavereita.

Niin tosiaan... Jäikös sinne sit muuta kuin helvetin sympaattinen, mutta uransa ehtoo puolella oleva ja pirun väsynyt ja hidas comebackin tekevä Matt Hamill? 8)

Niin tosiaan... Jäikös sinne sit muuta kuin helvetin sympaattinen, mutta uransa ehtoo puolella oleva ja pirun väsynyt ja hidas comebackin tekevä Matt Hamill? 8)

Mun mielestä Jonesin pitäis haastaa Hamill, koska ainoa tappio pamahtanut sieltä Hamillin suvereenin suorituksen seurauksena!:thumbs:

Olen kyllä siitä ihmeissäni että Silva suostuu GSP:tä vastaan ottelee, koska GSP vie Silvaa kyllä, tosin epäilen että nekin on kohta kavereita ja perutaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen kyllä siitä ihmeissäni että Silva suostuu GSP:tä vastaan ottelee, koska GSP vie Silvaa kyllä, tosin epäilen että nekin on kohta kavereita ja perutaan :)

GSP on 15 paunaa kevyempi ja metrin lyhyempi,joten sitä vastaan uskaltaa ottaa matsia. LHW:stä ei voi matsata kuin Hamillia tai Ken Shamrockia vastaan,koska muut on kavereita.

GSP on 15 paunaa kevyempi ja metrin lyhyempi,joten sitä vastaan uskaltaa ottaa matsia. LHW:stä ei voi matsata kuin Hamillia tai Ken Shamrockia vastaan,koska muut on kavereita.

Perhana kun Silvalla on liikaa kavereita, pitääköhän se alkaa kattoo vastustajia LW:sta tai mistä mä tiedän et sielläkin kaikki on se kavereita. Flyweight?

Mun mielestä Jonesin pitäis haastaa Hamill, koska ainoa tappio pamahtanut sieltä Hamillin suvereenin suorituksen seurauksena!:thumbs:
Se oli kyllä varsinainen turpasauna!

Tässä Mazzagatti pelastaa Jonesin hengen:

jones_hamill.jpg

Se oli kyllä varsinainen turpasauna!

Tässä Mazzagatti pelastaa Jonesin hengen:
<snip>[/IMG]

Kuvassa nähdään kuinka Matt itkee verta liian aikaisen keskeytyksen takia, koska olisi halunnut antaa vielä pari iskua. Jonesin lasittuneesta katseesta näkee selvästi että hän olisi joka tapauksessa luovuttanut kohta.

Suositut

Back
Ylös Bottom