Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1.Koska viimeisen viikon käsittämättömän kiukkuinen, eikä mitää pms- juttuja vaan todellinen päiväuniltaan herätetty leijona- ilmiö.
2.Kaljaa.
3. hää?
4. ken tietäs?
5. Salaliittoteoria on aina paras vaihtoehto.

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

1.puran paineita rankan koulu viikon jälkeen
2. 07 suomi viina pullon
3.koska se on rentouttavaa
4.no viinan juonnista tottakai
5.eihän kenedy kuollu oo..

Jep, suihkussa käyty, hampaat pesty, vaatteet päällä ja hyvä mieli! Kohta pitäis eräisiin pippaloihin lähteä, mutta pitäkähään muutkin Pakkislaiset hauskaa!! :kippis1:

Mik99 sanoi:
Jep, suihkussa käyty, hampaat pesty, vaatteet päällä ja hyvä mieli! Kohta pitäis eräisiin pippaloihin lähteä, mutta pitäkähään muutkin Pakkislaiset hauskaa!! :kippis1:

sama toimenpide lähtee täällä suunnalla nyt käyntiin. Turun kapakat here I come .

pitää kai nyt itekki alottaa kirjottaa tänne ja kännissähän se tapahtuu "helpoiten" ja sitten asiaan...

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

1. niin vitun moiset himot koska olin yhden viikonlopun ilman
2.pelkällä mallaspirtelöllä tänään:down:
3.varmaanki aika sama vastaus kun ekaan
4.ei mitään käryä
5. oswaldihan sen tappo:rock:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

jou, jou

1. vittuuksillaan
2.lonkeroa
3.hhmm..toivottavasti tänään tulee pillua
4.tai persettä
5.toivottovasti ei ollu mun penis

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

1. Koskaan ei pidä laittaa ruokaa johon tulee punaviiniä! mitäs sille lopulle tehdään?
2. Punaviiniä, valkoviiniä, viskiä, olutta
3. Äänet päässäni käskivät
4. Kyseessä on vittu joka tässä vaiheessa on jokaisen humaltuneen nuoren miehen ajatuksissa. Toisaalta tämä ko. vittu saattaa olla se tietty jolloin baariin lähteminen, funktiona vitun hakeminen, on turhaa ja eikä sitä edes halua. Tosi rakkaus odottaa! Silloin voi keskittyä sen ainaisen vitun vonkaamisen sijaan siihen vitun kaljan kittaamiseen
5. JFK tappoivat militanttilesbot, jotka vuosikymmeniä myöhemmin muuttivat Suomeen päätyäkseen jakamaan punaisia ruusuja presidentin vaalien alla

Kahden päivän putki takana. Tulevan flunssan oireet tuntuvat jo jäsenissäni. EI helvetti, että voi olla ihminen tyhmä.
Kaikki alkoi vaan siitä, että lähdin perjantaina "yhdelle"...

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

1. Olen lomilla armeijasta
2.Lonkeroa, smirnoff icea ja salmaria
3. Pakkohan sitä oli vähä kavereiden synttäreitä viettää, ja olen lomilla!
4. Netistä tilaamien lahjojen antamisesta kaverille
5. Vi***tako minä tiedän, varmaan jotkut korkea-arvoisien palkkaamat tappajat jotka tappoivat rahasta presidentin, ja lavastivat Oswaldin syylliseksi, jotta saataisiin hyvä syntipukki..

Rmst sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

1. Ilmeisesti koska olen kännissä.
2. Erimerkkisiä halpoja oluita.
3. Oli vaaleja ja kaikkea muuta jänskää.
4. Eukko suuttui ja leffa loppui.
5. Avoin tapaus.

Aattelin vetästä tässä pienimuotoiset kalsarikännit kotona, kun nyt jotenkin kaikki vituttaa ja väsyttää ihan törkeesti!
Tässä nyt on juotu puolikas Viru Valge ja muutama hassu siiderí ja alkaa olemaan sellasessa pienessä sievässä.
Noinkin vähänen viina näköjään nousee nuppiin, kun ei useesti juo ja on vielä hemmetin väsynyt.
Sitten mä vielä kuuntelen Martti Vainaata ja tää kuulostaa tosi hyvältä..:david:
Seuraavaks siirryn kirjottelemaan Vitutus threadiin..

"Olen niin myrtynyt, myrtynyt aivan ...."

Yes Box, anivei. Muutama toti vain, ihan muutama !

Mutta kuinkas sitten kävikään?

Työreissulla taas. Tällä kertaa Kuopiossa. Maistuu tuo siideri kun ei ole mitään muuta tekemistä firman tiloissa. No vasta toinen ilta menossa ja huomenna muutto ja tulee kolmas ilta putkeen ja sitten lauantaina tampereelle. Ei hyvä!

Edit:
1. Syy miksi olet juonut=Huolia murheita/tekemisen puute
2. Mitä olet juonut=Upcider siiderä 5 pulloa

Jeejeee, artisti maksaa! Lähti kyllä ihan yllättäen tänään :D

1. Emäntää ryypätti, ostin sitten itellekin.
2. Lonkkua muutama pullo mennyt, pullo valkkaria viilenemässä.
3. Yllytyshullu kun oon...
4. Suurin pudottaja loppui ja telkkarista tulee ihan kakkaa, joten piti pistäytyä pakkiksella.
5. Lee Harvey Osvald.

Hauskaa viikonloppua kaikille, ottakaa jos tuntuu siltä. Tällä hetkellä maailma on hyvä paikka elää, katotaan huomenna uudestaan.

Piti ihan vaan testata itselle uutta shottia...

2 cl teguilaa
2cl Sambucaa

Sambuca shottilasin pohjalle, teguila pinnalle lusikan avulla ja muutama tippa tabascoa.
Argh..h

Vituttaa kaikki. Työ, nainen...
Onneksi viina ei lopu kesken.
Muutama pikkusikarikin mennyt jo, vaikka ilman spaddua on tullu muka sitten oltua 4 vkoa.

Tää nyt on höperöin mahdollinen aika olla hereillä. Takana on ryypiskelyilta ja puolisen litraa jallua. Ihan kaikkea ei muista, ei esim. sitä, miksi ei jaksanut mennä baariin asti vaan lähti puolesta matkasta kotia, mutta eipä tuo mittän.

Nyt ku sais unta palloon niin ois jo aika kivaa. Ehkis.

8,5 Richterin krapula. Ei päästy hevibaariin sisään. Onneks oli tuttu poke hotelli C******sen ovella. Pois pakkasesta.

Ja kaverilla iski sitten uho-känni(tm) päälle, tarttui rinnuksista kiinni baarin ulkopuolella, ei ehkä tosissaan mutta kaksi konstaapelia hyökkäs samantien väliin. Kiva oli koittaa selittää että ei se tosissaan, sillä on nyt vaan hiukka humallus jne. Onneks kaverille syttyi valot yläkerrassa ja päästiin taksijonoon.

Ja nyt kun soitin ko. kaverin kännykkään niin sen isä vastaa puhelimeen että "tää löyty lumihangesta." :eek: Wtf?? Vein kaverin kotiovelle asti! Miten helvetissä se on puhelimensa hankeen saanut? Heittänyt ikkunasta??

Huhhuh. Kunhan auton rattiin kykenee niin pakko käydä tarkistamassa onko hengissä. Niin joo autohan on siis toisen kaverin pihassa..:(

Kyllä elämä on hienoa.

Eilen kulki kyykky ja tänään kapee penkki niin hyvin että taidan rankasta itseäni hakemalla kohta vähän(paljon!) kaljaa :D

Back
Ylös Bottom