Tähtityttö sanoi:Eikun kyllä alkoholi heikentää tehoa.
Ihanasti perusteltu :haart:
Mä en ite tiedä asiasta hevon hemmettiä, kysyin vaan lekurilta kun sain antibioottikuurin ja jotku kemut oli edessä.. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähtityttö sanoi:Eikun kyllä alkoholi heikentää tehoa.
Voiko uusvuos paremmin alkaa... :thumbs: No nyt se sammu tohon sängylle ja mä kirjottelen jonnekin foorumiin. Pitäis hankkia elämä. 
Nauti nyt, kun vielä voit. Tämä kaikki on pelkästään unta....hyvää unta...kohta heräät omasta sängystäsi, pistät koneen päälle ja käyt kirjoittaan tonne vitutus-threadiin.Topah sanoi:Onnitelkaa mua. Lohdutin yhtä kivaa tyttöä, kun se oli tehnyt bänksit äijänsä kanssa. Mentiin uima-altaalle ja harrastettiin kuumaa seksiä. Voi helvetti ihan turvat ja naapureitten edessä... Muija repi uikkarit jalasta ja vaati oikein isän kädestä. Pakko laittaa tänne, etten koskaan unohda kuinka mahtavaa oli. Eikä tää oo edes unta.Voiko uusvuos paremmin alkaa... :thumbs: No nyt se sammu tohon sängylle ja mä kirjottelen jonnekin foorumiin. Pitäis hankkia elämä.
Hiukan voi nolottaa huomenna, ku muija piti kyllä semmosta meteliä, että koko naapurusto raikas...![]()
^Margariini^ sanoi:Kohta heräät omasta sängystäsi, pistät koneen päälle ja käyt kirjoittaan tonne vitutus-threadiin.