Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tähtityttö sanoi:
Eikun kyllä alkoholi heikentää tehoa.

Ihanasti perusteltu :haart:

Mä en ite tiedä asiasta hevon hemmettiä, kysyin vaan lekurilta kun sain antibioottikuurin ja jotku kemut oli edessä.. :D

Juuh, vähän punkkua ja olutta tullut maisteltua, pohjoisesta tuli yllärivieraita. Ja minä kun en oluesta edes tykkää, vaan nyt olen Sol-olutta lipitellyt ja hyvvee on:rock:
Huomenna tulee uudet vieraat, täytyypi tästä vissiin unten maille könytä...

Olihan eilen joo ihan kivaa, muistankin suurimman osan, mukaanlukien hepun, joka omien sanojensa mukaan halusi tulla hakatuksi hengiltä. Hitto vie, mikä sekopää - oli jostain syystä sitä mieltä, että meikäläisen ja kaverini pitäisi suorittaa ko. "uroteko". Ei oltu sille mieliksi.

Nyt on tukka kipee ja tekis mieli sanoa, että ikinä en enää juo enkä ainakaan viinaksia, mutta tämän päivän ohjelman huomioon ottaen saattaisin puhua ohi suuni.

Voe poijaat ja tyttäret, mä olen edelleen tehokkaasti tillin tallin. Ei se mitään, pääasia että on kivaa ja maitorahka maistuu.

Sen lisäksi muuten, että höpöttelen tässä ihan mitä sattuu, niin eilen kyllä tuli etukyykkyä lämmitellessä lyötyä tanko aika kovaa leukaan kun unohdin räkissä olleet tuet. Nyt on kieli pipi kun se jäi hammaskaluston väliin, ja voi pojat minua tulee nyt kyllä sääliä.

Kaikille pirtsakkaa uutta vuotta ja etenkin yhelle niceihmiselle, josta meitsi ei ota kyllä mitään selvää.

Nyt ois varmaan syytä lopettaa kirjottaminen toviksi. :kippis1:

Onnitelkaa mua. Lohdutin yhtä kivaa tyttöä, kun se oli tehnyt bänksit äijänsä kanssa. Mentiin uima-altaalle ja harrastettiin kuumaa seksiä. Voi helvetti ihan turvat ja naapureitten edessä... Muija repi uikkarit jalasta ja vaati oikein isän kädestä. Pakko laittaa tänne, etten koskaan unohda kuinka mahtavaa oli. Eikä tää oo edes unta. :rock: Voiko uusvuos paremmin alkaa... :thumbs: No nyt se sammu tohon sängylle ja mä kirjottelen jonnekin foorumiin. Pitäis hankkia elämä.

Hiukan voi nolottaa huomenna, ku muija piti kyllä semmosta meteliä, että koko naapurusto raikas... :nolo:

Topah sanoi:
Onnitelkaa mua. Lohdutin yhtä kivaa tyttöä, kun se oli tehnyt bänksit äijänsä kanssa. Mentiin uima-altaalle ja harrastettiin kuumaa seksiä. Voi helvetti ihan turvat ja naapureitten edessä... Muija repi uikkarit jalasta ja vaati oikein isän kädestä. Pakko laittaa tänne, etten koskaan unohda kuinka mahtavaa oli. Eikä tää oo edes unta. :rock: Voiko uusvuos paremmin alkaa... :thumbs: No nyt se sammu tohon sängylle ja mä kirjottelen jonnekin foorumiin. Pitäis hankkia elämä.

Hiukan voi nolottaa huomenna, ku muija piti kyllä semmosta meteliä, että koko naapurusto raikas... :nolo:
Nauti nyt, kun vielä voit. Tämä kaikki on pelkästään unta....hyvää unta...kohta heräät omasta sängystäsi, pistät koneen päälle ja käyt kirjoittaan tonne vitutus-threadiin.

Onnittelut. :kippis1:
Ettei mee ihan OT niin kohta lähtee. :kippis1:

Pakko nyt kertoa itsekin eiliset seikkailut tänne. Ilta lähti hyvin liikkeelle kun salilta lähdettyäni kolaroin kaverini autolla toisen auton kylkeen, onneksi oli toisen osapuolen vika. Siitä sitten suivaantuneena ajateltiin aloittaa uudenvuoden kenraaliharjoitukset ja hyvin lähtikin liikkeelle. Pienessä maistissa jo ollessa satuin sitten hieman antamaan samaiselle kaverilleni hieman suunnanohjausta ja kaverin jalka jäi jotenkin ihmeellisesti sohvan alle ja luu napsahti poikki. No ensimmäisenä tietenkin lisää viunaa niin ei ainakaan kivut tunnu niin pahalta. Siitä sitten kaveria taluttelemaan alakertaan taksille, hissi oli tietenkin rikki juuri tänään. Loppu ilta menikin keskussairaalassa ja kaveri leikkaukseen, kunhan kuulemma selviää ensin.

Kuudessa tunnissa onnistuin siis kolaroimaan kaverin auton ja saamaan hänet sairaalaan, eri syistä. Hauskaa oli tosin.

edit.

Koko alkuviikko jo pikkasen lämmitelty ja nyt itse koitokseen :) Vanilla vodkaa spriten kanssa. heheh. maistuu kyllä. Pakko aloittaa jo hyvissä ajoin :D
:kippis1:

en edes muista milloin olen juopotellut, siitä on todella monta kuukautta. tänään vois vähän maistella. sievästi sitten ettei mee ilta pilalle:)

Jouluna olin 3 päivänä pienessä sievässä, se oli oikeastaan ihan perseestä. Siis silleesti tuli otettua, että ruoan kans viiniä, kahvin kans konjakkia, saunan kans olutta jne. En missään vaiheessa ollut kovin päissään, mutta toisaalta ei voinut urheilla, tai mitään muutakaan järkevää.

Tänään aion vetää rehelliset, konstailettomat perseet. Lumitöitä tehdessä mulla oli taskumatissa konjakkia. Illaan päälle Smirnoff-vodkaa ja IVA Karhua.

Hauska oli uusivuosi. Muija vaan sammu ennen aikojaan ja 3.tunnin unien jälkeen päästiin baanalle keskustaan. Hienot oli ilotulitukset. Muija halus vielä lähtee baariin, mutta mua alkoi väsyttämään. Smirnoff teki tehtävänsä. Vituttaa semmoset naiset, jotka alkaa repii jonnekin baareihin, joihin on 500m jonot ja menee 2 tuntii yhen kaljan saannissa. Ne ajat olen vuosia sitten ohittanut. Täytyy alkaa ettimään "kunnollista" naista. Nyyh... :itku: Yhden illan suhteet ovat kuiteskin piristys. :D

Kännääminen on hauskaa kuiteskin silloin tällöin. Enkä voinu senkään takia lähtee baariin, ku iltaprotskut ois jääny ottamatta. Menkööt akka baariin, mä tulin ottamaan soijat naamariin. :thumbs: :rock:

edit: Niin ja tosiaan täällä on jo vietetty vuotta 2006 puoltoistatuntia. Kaikin puolin antoisaa vuotta 2006 kaikille!!!

Back
Ylös Bottom