Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä tää marras-joulukuun aika on sitten hyvää aikaa. :kippis1: Tuli taas eilen oltua radalla ja on edelleen sellainen humalainen olo. :D Tuli kai otettua aika reippaasti. Hups. :D
Illan aikana pyöri yx jos toinenkin mun perseessä kiinni. Lopulta alko vituttaa ja vedin yhtä äijää turpaan. :whip: Ei kannata tulla mua lääppimään. :evil:
Mut helvetin mukava ilta, hyvää musaa ja tanssilattiallakin tuli viihdyttyä vähän liikaakin.. Tätä lisää. ;)

e. en mä nyt kuitenkaan hirveen pahasti lyöny..:rolleyes:

Kaks päivää hämeenlinnassa... palautukset tuli ja meni. Kiitoksia Lumon, Sirkuksen, Metropolin ja Nightlifen pokeille että otti kyniksen sisään... ja siinä kunnossa..

Jallis sanoi:
Olen kiskonut 2 päivää viinaa. Aivan tajuton morkkis ja kanuuna.
Ei toi vielä mitään. Mä join sen verran, että pikku keisari ei suostunut yhteistyöhön tänä aamuna. :nolo:

Voi prkl tuli juotua eilen vähän liikaa... Tulee nykyään juotua niin harvoin, että viinapää on päässyt todella huonoksi.
Kauhea darra oli aamulla, onneksi on nyt jo vähän hellittänyt. Join sellaisia 8% bissejä samalla tahdilla kun on normaaleja bissejä tottunut juomaan. Huonosti kävi, perkele. :urjo:

Hei kaikki, olen Belmondo ja olen jumalattoman lahjaton ryyppymies. Tänään huone pyörii. Saan sydärin jo ajatuksesta että huomenna pitäisi vetää leukoja rintaan. Olen toistaiseksi saanut alas (ja pidettyä siellä) prodedrinkin ja yhden Mäkkiaterian, eli päivän kokonaiskalorit siinä 1200. Kirjoittaminen sattuu aivoihin. En enää koskaan polta piippua tai juhli pikkujouluja ennen vappua.
Väittävät minun kaatuneen suorin jaloin maahan Birdiessä. Olisinpa ollut paikalla.

Kai minunkin tänne joskus pitää kirjoitella, kun kuitenkin aktiivisesti palstaa seurailen ja kummille jutuillenne naureskelen. Ja kun hetken miettii, niin mikä olisikaan parempi ketju kuin tämä. Varsinkin kun olen 3 viikkoa vapaalla, ja välillä tulee hiukan rentouduttua.

Tänään siis heräsin tuossa n. 19.00, karmeaan tunnelmaan ja maailmaan. Liian selvä ja pahoinvoiva -> äkkiä kioskille -> jo alkaa helpottamaan. Ei tämä lomailu ole -varsinkaan tyhmällä päällä- ihmisen hommia.

Viime yöstä on sellaisia muistikuvia että pelasin NHL06:sta Xbox-livessä joitain hemmetin mukavia kanadalaisia teinejä vastaan. Sain turpaani liian usein, jonka johdosta ohjain on aika päreinä tuossa lattialla... Koskahan sitä oppii noita pelihermojansa kehittämään... :nolo: Miken vois kyllä tulla haastamaan silti ;)

Mutta eipä mitään! Taidan jatkaa samaan tyyliin vielä tämän yön. Hilirimpsis! Hölökynkölökyn!:kippis1:

Hö.

Tulin kaljalastin kera leveästi virnuillen asuntooni, jossa oli 3 ihmistä vähemmän kuin oletin. Ei tarkotus ollut yksin ruveta tissuttelemaan eikä oikein baariinkaan menoon ole rahaa tai kauheesti haluakaan.

Niin maan perusteellisesti hö.

Juu, "ihan muutama" on vaan otettu. Vietellään avokin kanssa laatuaikaa. Meinattiin baariinkin lähteä, mutta tais mennä ohi, kun kello lähestyy puolta kahta.. No känni päällä, ja se on pääasia.

PS huomenna töitä ja treenit.. aargh..:D

Oioijoi, pikkujoulut takana.. Hotlan aulassa suorittamassa suojakännejä.. Ei uskalla vielä liikkua..

Huhhuh.. Työpaikan pikkujoulut -> ilmasta viinaa runsain mitoin. Ei, ei tule hyvää kun ei ole pitkiin aikoihin juominkia harjoitellu.

Back
Ylös Bottom