Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon humalat teki pitkästä aikaa hyvää. Tosin ekaa kertaa näyttäydyin työkavereiden seurassa humalassa, mutta mitäpä tuosta.. Olihan ne muutkin päissään..
Ja mua ei tosiaankaan tuo pomo kiinnosta pätkääkään. Hyi vittu. Vapaa-ajalla mukava mies, mutta silti. Ei kiitos.Hei, samat! Kyseessä oli siis Kaivokatu.Sumu sanoi:Tuli tuossa käytyä nappaamassa muutama olunen ja samalla bongattua P-pipoinen poke eräästä Helsingin keskustan kuppilasta ovea heiluttelemasta.
Ei nyt känniä kuitenkaan..
Belmondo sanoi:edit, Eleonoora on selvästi kuuma!
Belmondo sanoi:edit, Eleonoora on selvästi kuuma!
arpa80 sanoi:Suostuukohan uuteen tapaamiseen vaikka viikon pääästa? Jos taas silloin nauttisi "eurooppalaisittain" viintä.
Eleonoora sanoi:Tapaa se muija vaikka huomenna ja selvinpäin.
arpa80 sanoi:Oonko mä huomenna selvinpäin? Tuntuu vaa siltä, että ei noi elisetkään promillet lähde pois. Pitikin juoda aina kahta salmaria, kun haki yhden siiderin. No olenhan mä, mutta kysysmys ennemminkin kuuluu, että saanko sen muijan vielä treffeille? Siinä onkin työtä edessä ja melkoista runonlausuntaa se vaatii.