Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huh huh, kun pukkaa hikeä ja sydän hakkaa. Eilen tuli lähdettyä pitkästä aikaa radalle ja tankkauksetkin piti hoitaa huolella. Pahinta on se, että muutaman tunnin päästä pitää olla seuraavissa iltamissa mutta taitaa mennä ihan vesilinjalla.

Jees!

Känni päällä, piiiiiiitkästä aikaa! "VÄHÄN" terästettyä glögiä pikkujoulujen merkeissä, poolia ja sidukkaa. Näillä lähtee! :hyper:
Jatkoille joko stadiin tai idän ihmeeseen bohemiaan! Kyllä on kivaa.:D :D

Vapaa vloppu ja takana aika rankka viikko joten aamulla siivottiin ja päivällä käytiin ravitelissa syömässä ja nyt muutama drinkki nautittu. Kohta saunaan ja sitten baariin. Tämän jälkeen voi mennä että vasta jouluna otetaan jokunen juoma.

Olo vetämätön kuin olisi saanut koukkua haiman kärkeen. Kalliossa meni viime yö, ja päivällä piti juhlistaa herkullista buffet-ateriaa cervezalla. Taidanpa jättää tämän illan väliin ja mennä aikaisin nukkumaan kunhan vuoro loppuu.

Ellei sitten joku soita.

Mä oon sitte niin ääliö kännissä, että eilinen oli sitten viimenen kerta ku juon, ikinä! Pikkujoulut on ihan pyllystä.

Kyllähän sitä nyt tulee taas pitkästä aikaa juotua, vaan kyllä menee kohtuu hyvin pääähän nyt vasta n-6 pulloa juotu ja alkaa jo tuntumaan :D., reenit kulkee tämmösen n0llauksen jälkeen satavwarmasti tosi lujaa ! :D

Kait se on itekkin pakko lähtee kartoittaan vaihtoehtoja. Ja kun viime baarikeikan jälkeisenä aamuna löytyi taskullinen pelimerkkejä, niin kait se on pakko mennä kyseleen missä ne kävis.. oisko ollu lady moon, onko sellaista paikkaa edes, hmm...

Pariin kuukauteen ensimmäistä kertaa ulos. Pikkujouluja on vietetty ladyni kanssa täällä tuppukylällä. Kele.

N.P. Nightwishin vanhoja hittejä täysillä.

Jihaa, meikä on pitkästä aikaa kännissä. :kippis1: Työkavereiden kanssa oli pienet juhlta tuossa ja olipahan mukavaa. Eikä tullut edes mieleen, että olis tarvinnut lähteä baariin. Sen verran mukavaa oli ihan omalla porukalla. :) Kunnon humalat teki pitkästä aikaa hyvää. Tosin ekaa kertaa näyttäydyin työkavereiden seurassa humalassa, mutta mitäpä tuosta.. Olihan ne muutkin päissään..
Pomo piti sylissään yhtä jos toista naista ja mä ihmettelin, että miten se pomon akka pysy niin tyynenä ja eikä ollut huomaavinaan. Mutta kas vain, siinä vaiheessa, kun pomo alko lähennellä mua ja yritti halia sun muuta, niin kylläpä oli akka heti kurkussa kiinni. :eek: Ja mua ei tosiaankaan tuo pomo kiinnosta pätkääkään. Hyi vittu. Vapaa-ajalla mukava mies, mutta silti. Ei kiitos.
Välillä tekee kylä hyvää ottaa viinaa. :kippis1: Välillä on pakko nollata tilanteita.

Tuli tuossa käytyä nappaamassa muutama olunen ja samalla bongattua P-pipoinen poke eräästä Helsingin keskustan kuppilasta ovea heiluttelemasta.

Ei nyt känniä kuitenkaan..

Sumu sanoi:
Tuli tuossa käytyä nappaamassa muutama olunen ja samalla bongattua P-pipoinen poke eräästä Helsingin keskustan kuppilasta ovea heiluttelemasta.

Ei nyt känniä kuitenkaan..
Hei, samat! Kyseessä oli siis Kaivokatu.
Koska joskus kaikkein olennaisinta ei sanota, sanon sen nyt: kauniiden naisten seurassa on kiva olla. Sitten jos ne on vielä mukavia ja niitä sattuu useampia samana iltana pöytään niin en soisi sen päättyvän.

edit, Eleonoora on selvästi kuuma!

Belmondo sanoi:

Yhdyn belmondoon. Irish cream kohta menny. Ei tajuu miks täytyy baarista kotiutumisen jälkeenkin alkaa vetää perseitä olalle, mutta niin täs vaan kävi.. pitkästä aikaa :D

Belmondo sanoi:

:eek:
Jotain, mitä mä en taas ymmärrä.. :D
Jostain syystä on muuten tullut tänään juotua aika paljon vettä.. :lol2: Viime yön ja tämän aamun aikana olen juonut vettä enemmän kuin mitä normaalisti viikossa. Pitää alkaa ryypätä useammin, kun sen jälkeen mullekin näköjään maistuu pelkkä vesi. :thumbs: Yleensä kun en ole mtn veden ystäviä..

Olipas kivvaa! Eksyttiin Bohemiaan (sattui sellainen sattumusten sarja, että "eksyä" on loistava verbi tässä kohtaa), ja ysäriä soi. Uuh aah.. eipä oo aikoihin ollut näin mukavaa!!:D

Eilinen lähti mukavasti käyntiin. Fiksusti juoden hitaasti ja nauttien hyvästä seurasta. Ja tulipa sovittua treffit yhteen baariin. Klo 23 lyö. kaverit saapuivat laivalta. Isonlaiset tuliaskassit mukanaan, ajattelinpa "kyllähän sitä yhden terävän voi ottaa" ja alamäki oli valmis. Enpä päässyt siihen baariin mihin olin treffit sopinut. Unohtuipa muutama muija taas sillä matkaa kun menin tiskille hakemaan "meille" juomista. Ainoa positiivinen juttu tässä aamussa olenpa kännissä ei ole vielä krapulaa olotila . Ja nyt se tuli txtviesti muijalta jonka kanssa olin sopinut "treffit", melkoista haukkumista.Mitä mä eilen tein, vai jätinkö jotain tekemättä? . Suostuukohan uuteen tapaamiseen vaikka viikon pääästa? Jos taas silloin nauttisi "eurooppalaisittain" viintä.

arpa80 sanoi:
Suostuukohan uuteen tapaamiseen vaikka viikon pääästa? Jos taas silloin nauttisi "eurooppalaisittain" viintä.

Tapaa se muija vaikka huomenna ja selvinpäin. On se nyt saatana kumma, kun aina pitää olla humalassa. Eikö sitä selvinpäin uskalleta enää mtn? Tiedän kyllä, että humalassa kaikki tuollainen on helpompaa, mutta kai sun on helpompaa antaa muijalle hyvä kuva itsestäsi selvinpäin. Mä aikoinaan näin yhtä miestä aina humalassa ja olihan meillä tietysti hauskaa jne.. Mutta eihän me opittu sillai toisiamme tuntemaan. Sit kun päätettiin, että ryyppäämiset saa loppua, niin sain huomata, että enhän mä edes tuntenut koko miestä. Selvinpäin se oli niin erilainen. Siis paljon mukavampi jne. Ihmiset on humalassa jotain aivan muuta, kuin omia itsiään (<- miten hitossa toi sana kirjoitetaan? :D )

Eleonoora sanoi:
Tapaa se muija vaikka huomenna ja selvinpäin.

Oonko mä huomenna selvinpäin? Tuntuu vaa siltä, että ei noi elisetkään promillet lähde pois. Pitikin juoda aina kahta salmaria, kun haki yhden siiderin. No olenhan mä, mutta kysysmys ennemminkin kuuluu, että saanko sen muijan vielä treffeille? Siinä onkin työtä edessä ja melkoista runonlausuntaa se vaatii.

arpa80 sanoi:
Oonko mä huomenna selvinpäin? Tuntuu vaa siltä, että ei noi elisetkään promillet lähde pois. Pitikin juoda aina kahta salmaria, kun haki yhden siiderin. No olenhan mä, mutta kysysmys ennemminkin kuuluu, että saanko sen muijan vielä treffeille? Siinä onkin työtä edessä ja melkoista runonlausuntaa se vaatii.

No jos et huomenna, niin ylihuomenna. Pyydä muijalta vielä yhtä mahdollisuutta. Jos saat sen, niin älä mokaa! Pysy selvinpäin, niin sillon asiat ehkä onnistuu paremmin. :)

Back
Ylös Bottom