Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Taas kännissä täälläkin... Mut voi sitten heittää jo puolen yön aikaan ulos eräästä Stadin baarista... oon ehtiny siihen mennessä jo kinuamaan kaikilta baarin tytöiltä... :kuola: :david: ja paikan vaihto tekee silloin vaan hyvää...

Eilen tuli muutama mäski tempastua. :kippis1: Ilmeisesti sama meininki jatkuu tänäänkin kun tuli koirakin jo tuossa ulkoilutettua jääkaappiin ja muutama kaktus siihen seuraksi. Eli pitkästä aikaa taitaa pe-la miniputki olla ohjelmassa. Ja huomenna töihin. :urjo:

Möller sanoi:
Eilen tuli muutama mäski tempastua. :kippis1: Ilmeisesti sama meininki jatkuu tänäänkin kun tuli koirakin jo tuossa ulkoilutettua jääkaappiin ja muutama kaktus siihen seuraksi. Eli pitkästä aikaa taitaa pe-la miniputki olla ohjelmassa. Ja huomenna töihin. :urjo:

Siis sehän nyt on selvää että toinen päivä on aina hauskempi! :kippis1:
Jatketaan harjoituksia.

alumiini sanoi:
Taas kännissä täälläkin... Mut voi sitten heittää jo puolen yön aikaan ulos eräästä Stadin baarista... oon ehtiny siihen mennessä jo kinuamaan kaikilta baarin tytöiltä... :kuola: :david: ja paikan vaihto tekee silloin vaan hyvää...

:lol2: eää perkele! Juuri näin! :) :thumbs:

Vittu kun vieläkin niin vaikea olo, ettei oikein tiedä miten tässä pitäisi olla. Kupitettua tuli eilettäin, olihan edellisestä kerrasta jo viikko. Keskiketterää kotona ja sauna päälle. 10 olutta varattuna ja illan todellisena aloituksena 1 litra kauniisti helmeilevää ja maukasta Huttusta joka on jolly good. Kotoa siirryin sitten kaverin kotibileisiin, jonne ihmisiä oli myös siunaantu aika mukavasti. Juomat meni alas jossain neljässä ja puolessa tunnissa. Toki piti myös muistaa ottaa extraa tuttujen laseista, perinteisesti "saanko maistaa?"-keinoa hyväksikäyttäen. Olin törkeessä kunnossa ja illan spedeily voitanee tiivistää siihen, että tunnin verran tuli jauhettua paskalla englannilla paskaa portugalilaisille vaihto-oppilaille :lol2:
Varmasti halusivat kuunnella mun juttuja kun yritin keskustella Portugalin ja Espanjan suhteista läpi historian :david:

Jaahas, huomenna töihin vasta klo22:00 joten ei muuta kun täysi höyry päälle tänäänkin. :rock: :kippis1: Seuraavat pari viikkoa lupaankin sitten taas panostaa treeniin ja työntekoon. :piis:

edit:ja toinen päivä on tosiaankin aina hauskempi kun on suojakännit päällä, tuntuu että on vielä ihan vesiselvä kymmenen kaljan jälkeenkin. :)

Aijammaa, oon selättäny paniikkihöiriön 10/0, tajusin että mistä se on kiinni, ei oo ollu mitään kahteen päivään, itsetunto oli niin maassa että, nyt aina ajattelen sitä tunnaria kun tuli joskus kivikaudella: Suomen paras, Suomen paras, oon vihdoin herännyt maailman kartalle, ottanu melan käteen ja itsetunto vihdoin löytänyt tiensä oman itseni tasalle, fuck you!!! kohta 0,7 juotu, mutta vielä on matkaa, eilen/ tänään ollu helvetin ilonen päivä kun ei oo tarvinnu panikoida, teille jotka panikoitte ni kohdatkaa se panikoinnin aiheuttaja ja ajatelkaa että muutkin ihmiset kärsii siitä!!! helpotti kummasti ja nyt vittu perkele... aaargh, ottakaa molo käteen ja vaikka runkuttakaa kesken katua...

melkee edit: ei yhtää typoa :kippis1: !!!! suomen paras, SUOMEN PARAS!!!!

Ööh.. Hahaha! Valkovenälisiä tampereleella.. Oon ollu tänään koko päivän kännissä, olen ylpeä siitä. Kaupunkivalloitus menossa, jos olet menossa tampereella baariin tänään, saatan olla siellä. Luulen että toivot, ettet näkisi minua. öööhhh

Voi helveten!
Aamulla on taas krapula. Ja pankkitilille ei viitti edes vilkasta.
Jos olis kova jätkä, pitäis vaikka kuukauden nollatoleranssia.

Huahuhuah. Join klubilla pelkkiä fantoja. Saa huomenna vittuilla kavereille kun kärsivät krapulaa :D

Huh huh... jokohan tuo ruoka alkaisi pikkuhiljaa maistua... Kiitti Lesnar! Oli hyvät tuparit :kippis1:

Mun veikkaukset meni hieman pieleen baari-illan suhteen. En ehtiny jututtaan kovin montaa tyttöä. Tai siis, en muista kuinka montaa... :D Ulos lennettiin vasta kahden kolmen aikaan ja sekään ei ollut mun vika(Olisin saanut jäädä, jos olisin halunnu)... :jahas: Kaupungilla tuli järjestettyä pientä vilkuiltavaa muille, jotka venttas dösää ja dösäkuski tykkäs mun setelistä varmaan tooosi paljon... :D :jahas:

Uncle Sam sanoi:
Eilen ei tullut edes juotua kovin paljon, mutta oltiin kaveriporukalla ensiks safkalla, ja tuli syötyä liikaa iltamyöhäsellä. Siitä syystä tulikin sitten Virve Rosti ja Liskot kylään jo viime yönä :curs: . Ei oo kyllä oikein toi ryyppääminen enää näin vanhana kivaa, varsinkin kun on tullut harvennettua tahtia-> Kauhee krapula, enkä edes oikeesti dokannu. :(

Tuli katsastettua stockholmdiskotek. Jumalauta että oli kyseinen lafka jumissa n. klo 12-01. Ylä-aula oli niin tukossa, että jengi yritti kävellä toistensa läpi. No, eipä siellä vakavampia matseja ehtinyt tulla. Ainoa hauska detaili oli miesten vessan kusilaarit ;) , jotka kuitenkaan selvinpäin tuskin paljoa jaksaa naurattaa.

Alkaa kyllä väsyttää noi stadin raflat totaalisesti, uusia tulee kuin sieniä sateella, mutta sama jengi siellä silti pörrää ja meno sen mukaista.

En edes oikeestaan ryypänny, mutta nyt alkaa oleen entistäkin selvempää, että vois oikeestaan lopettaa koko homman, ja vaikka vakiintua ihan oiqeesti. Eipä tarttis enää pelätä sen jälkeen noita fackin' sukupuolitautejakaan. Meikäläisen kätilö-kaveri on pelotellu tauti-jutuillaan mut ihan puolikuoliaaks. Ei tartte kovin montaa liiallisen tarkkaa taudinkuvausta :urjo: kuunnella kun alkaa kävelemään 24/7 kumi sladdussa ettei vaan saa mitään. :D

Lauantaina tuli juhlittua oikein kunnolla. kauden päättäjäiset.

Pyydän anteeksi kaikilta ketkä sattuivat näkemään tanssini Raumanlinnassa...

Back
Ylös Bottom