Juo enemmän, voi paremmin! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Möller sanoi:Eilen tuli muutama mäski tempastua. :kippis1: Ilmeisesti sama meininki jatkuu tänäänkin kun tuli koirakin jo tuossa ulkoilutettua jääkaappiin ja muutama kaktus siihen seuraksi. Eli pitkästä aikaa taitaa pe-la miniputki olla ohjelmassa. Ja huomenna töihin. :urjo:
alumiini sanoi:Taas kännissä täälläkin... Mut voi sitten heittää jo puolen yön aikaan ulos eräästä Stadin baarista... oon ehtiny siihen mennessä jo kinuamaan kaikilta baarin tytöiltä...![]()
ja paikan vaihto tekee silloin vaan hyvää...
:thumbs:Jumalauta mä oon tylsä jätkä Humidiin verrattuna.Humid sanoi:Ei voi kyl todeta ku että -> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39673
Tänään uudestaan, säälilämpöä hakemaan jalalla. :haart: :haart: :haart:

:kippis1: Seuraavat pari viikkoa lupaankin sitten taas panostaa treeniin ja työntekoon. :piis:
Uncle Sam sanoi:Eilen ei tullut edes juotua kovin paljon, mutta oltiin kaveriporukalla ensiks safkalla, ja tuli syötyä liikaa iltamyöhäsellä. Siitä syystä tulikin sitten Virve Rosti ja Liskot kylään jo viime yönä :curs: . Ei oo kyllä oikein toi ryyppääminen enää näin vanhana kivaa, varsinkin kun on tullut harvennettua tahtia-> Kauhee krapula, enkä edes oikeesti dokannu. :(