Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vetäsin hirvittävän kännin nyt perjantaina. Oli mulla kyllä enemmän kuin parempi syykin.

JSmith, Sami81 ja kumppanit varmaan vetää mua metrisellä virtuaalihalolla hanuun; mutta join kuitenkin blandis- viskiä (Seagramia).

Ps: yhdyssanarunkkareille sanottakoon, että sanat blandis ja viski on yhdistetty oikein

Eilen härkä kännit :D Lompakko hukku ja olen viel kännis :itku: Ja muijan kans tuli riitaa :eek: No riidat on sovittu ja puhelinlöyty. Kohta rakentaa metsästys koppia ja ehkä muutama olut ottamaan :D

Mä en selviä millään, sano entinen mies ja kietaisi viinaa naamaan.

Oon siirrelly rapulaa koko päivän, enkä taida sen paremmin alkaa ryyppäänkään...

Vittu mitä poikasia...jos haluu yli 23-vuotiasta niin tänne näin viestiä :D Viimeinen kalja menossa, saatana...

edit: onneksi musiikki on hyvää. Seuraavaksi soittolistalla Madball! :rockon:

Ei vittu oon kännis. 2 dl 80 prosenttista ja sitte kaljaa pari rekallista. Moimoimoi.

Edit: pakkiiksen naiset voi laittaa myös mulle privaa, oon naisenkipeä myös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

satans! heräsin aamulla toisen kerroksen portaista, asun kuitenkin kolmannessa kerroksessa. Niin ja kyseessä kerrostalo totta kai. Väsy kai jotenkin iski viime metreillä. No nyt kuitenkin tasottavat maistuu.
:5:

Hohoho.. Kumpanakin päivänä Alessa. Salmari jälleen 1€ kpl. Ostin niitä palttiarallaa 50 koko viikonlopun aikana.
Oli baarimikolla hassu ilme kun kaverin kannssa ostettiin snapsit 20 sarjoissa :lol2:

Hoh hoh... Perjantaina otilla, luantaina myös ja taas lähti lapasesta. Kyllä viina on sit hyvää... :rock:
Katotaan jos pystyis vetää kalsarikännit. Ei olis varaa lähtee baariin, mut syödään sit vähemmän, jos sinne joutuu menee... :kippis1:

Dodii, ryyppääs oltiin lauantaiyönä ja minä saatana se kuka katsoi kaikkien perään koitti saada sitte niitä nukkumaan, oksentamaan jne... Noh vitutushan siitä tuli sitten kun kaverin kanssa huomattiin että nythän on melkeen kaikki jo unta ottamas oli meidän vuoro vetää kännit! Noh nyt rapula-aamuna ihan hyvät fiilikset ettei tarvinnu siihen vitutukseen jättää! :D

tulin just himaan jkänäs ja sen kylll huomaa
istyttiin kaverin kaa tuol rannas jossai penkil
tuli otettuu vähä lonkeroo ja lakkaliikööriii
mut ei täs paskempaa
jatkakaa

oltiin työpaikan poulesta pitämässä kehityskeskutelua yms. minkä jälkeen oli saunaa& järvessä uintia & kaatamista. Kaikki vaan liukenivat kun piti jatkoille lähteä... Mä sitten parin baarin ja yhden grillin kautta kotiin.

Hyi helvetti mikä darra! Pitääkö joka jumalan shoppailupäivä päättää kaatokänniin? No on se kyllä sen verran vittumaista hommaa, että ilmeisesti siitä ei selviä humaltumatta (huomatkaa kiva sanaleikki).

Akka soitti suutaan niin lähin muutamalle oluelle eilen ;) No ryypäämiseks se meni. Kouvolas baari kierros kaverin kans. Oli kyl ihan hyvä retki :D Perkeleen puhelin vaan hukku :curs:

Back
Ylös Bottom