Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
säoasfdäs nyt jänskättää onko huomenna darRA

Ooh ja unohdin lisätä että huomattavassa juovustilassa ;)

Selvinpäin olo on syntiä ;)

DRNK RULAAH !!! :rock:

Työviikko takana ja semikylmä (veljensä on tuola takapihalla) Koffi lapasessa.
Rahat on melkee loppu, mutta tästä lähtee taas raskas viikonloppu :kippis1:

Minä ja alkoholi, osat 1-3.

1. Viime viikonloppuna oli ilmasta viinaa. Mutta otin kohtuudella.
2. Tänään on ilmasta viinaa. Mutta otan kohtuudella.
3. Ens viikonloppuna on ilmasta viinaa. Otan mukavat.

tässä ny kaljaa juodaan, ja tupakkiakin poltellaan. tosin ei meinaa piähän nousta vaikka kuin kittaa vaikka kauan on aikaa kun viimeks pullon korkkasin.
kyllä on aika rento olo kun vähän nollailee parikuukautta kestänyttä selvistelyä. toisaalta aika tyltää mut eiköhän tässä vauhtiin päästä kun aikansa hörpöttelee. huomenna tietty maastavetoa ettei tosin paljoa passaa ottaa

Voe ei, nyt on huppelissa ... Spack, Jellona btl ja saunis. Saunis on nut puolessavälissä. Rehellisesti sanottuna: oon päissään ku PELIKAANI !!!

BWC (But who cares) :rock:

Voi perkele. Mä täällä yövuorossa nuokun. Ei nappaa ei. :zzzz:

Helevetti, huomenna (tai siis tänää) kyllä otan. Viskiä.
Ja kaljaa. :kuola:

Peijjjjoooni vie! 'tosi mies hoidon tietää, viinalla tän paskan sietää' boredomia näin lainatakseni. Ei mulla ketuta, mutta pitää se joskus nollata. Mie kittaan ku en oo aikoihin saanu. Mie kittaan Glen Scanlania, Törley Talisman demi secciä, Solia ja omia liemiä. Tarkoitus vetää nuppi himmeeksi. Ei siinä järkeä oo, mutta joskus pitää löyhätä pipoa. Hevanderia nupit kaakossa ja jos kunto riittää, käyn vaimokkeen kanssa yhellä/kahella/useemmalla jossakin. Ihan sama missä, jos jostakin täältä susirajan takaa menoo löytyy niin sinne! MÄÄ HALUUN KIPOTTAA!

Lol vedin kalsarit ekan ekan kerran elämässäni, ei vaan yksinkertasesti saanu yhtäkään kaverii liikenteeseen, eikä yksin viittiny lähtee, nohh seurana ollu toi winampin media library ja music videosit, ihan kivaa ollu :).

Back
Ylös Bottom