Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kotiuduin aikoinaan baarisra tällä kertaa. Onneksi löytyi vielä aavistus vodkaa sekä joku pullo olutta.
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
Ja vastauksia:
1) Koska oli kaverin synttärit, muutenhan olisin voinut olla töissä ja tienata +200€
2) Boris jeltsin- vodkaa sekä siideriä+ baarissa karpalokoskenkorvaa (:kuola: )
3) Ehkäpä kohta 1 selventää tilannetta
4) Vitusta ei (tälläkään kertaa) ollut kysymys :(
5) Juhann af Grann sekä ufomiehet Venuksesta

Perj. vedin n.30 annosta ja mm. kusin äidin luona keittiön lavuaariin ja roskikseen. Löin myös nyrkilä oman kuvani lasipäälliset paskaksi. Viime yönä ilmeni aivan uusi krapulatoiminto: pää tärisi kontrolloimattomasti.
Noh, nyt olen jo syönyt jugurttia ja kaurahiutaleita ja puhunut vaimon kanssa, kyllä tämä tästä.

Tuli sitten juotua päkillinen kaljaa ja paripulloa kotiviiniä. Tappelin sitten kännipäissäni kavereitten kanssa, en edes muista mistä tämäkin alkoi. pankkikortti oli kahdessa osassa takintaskussa ja käteistä ei ole penniäkään :curs: Kyllä taas meni hyvin ilta, olen kyllä kännissä ihan v***n :david: !!

Piti sitten täräyttää mäyräkoira 3tuntiin alas ja käydä baarissa esiintymässä. Siinä vaiheessa tajusin lähtä himaan ku mulle ei enää baarissa myyty.Koko päivä oksenneltu ja maattu pää kipeenä. Alkaakohan täs tulla vanhaksi kun rapulat vaan pahenee? Onneks nyt alkaa jo ruoka maistumaan. Aamulla näytti sängyn vieressä olevan oksu ja vessan lattialla pökäle joten ei kyl taaskaan kovin vahvasti menny. :rolleyes: Kylläpäs sitä välillä maksaa kovan hinnan noista muutamasta hyvän olon tunnista.

Möller sanoi:
...Aamulla näytti sängyn vieressä olevan oksu ja vessan lattialla pökäle joten ei kyl taaskaan kovin vahvasti menny. :rolleyes: Kylläpäs sitä välillä maksaa kovan hinnan noista muutamasta hyvän olon tunnista.

Siis oliko siellä lattialla oikeesti pökäle? Ihan oikea kakkapökäle? Eli olit paskonu ohi pöntön? :eek:

Itsekin olin reissussa perjantaina ja pitkäksihän tuo meni taas, mutta ei nyt tullut onneksi hölmöiltyä, niin ei tarvi morkkiksista välittää. Nyt seuraavat pari kuukautta absolutistina. Elämäkin on kivempaa

L0b0 sanoi:
Siis oliko siellä lattialla oikeesti pökäle? Ihan oikea kakkapökäle? Eli olit paskonu ohi pöntön? :eek:

Itsekin olin reissussa perjantaina ja pitkäksihän tuo meni taas, mutta ei nyt tullut onneksi hölmöiltyä, niin ei tarvi morkkiksista välittää. Nyt seuraavat pari kuukautta absolutistina. Elämäkin on kivempaa

Joo sellanen sieltä löyty :D Oli tosin menny aika pahasti pöntöstä ohi ku yli metrin päästä löyty. Ilmeisesti tullu oksennellessa iso hätä samaan aikaan. :rolleyes: Tänään pientä korjailua luvassa. Pari tuoppii kävin huitasees baarissa ja muutama täs kotona lisää. Mut onneks ei karannu mopo käsistä. Kohta nukkumaan...... :zzzz:

Möller sanoi:
Joo sellanen sieltä löyty :D Oli tosin menny aika pahasti pöntöstä ohi ku yli metrin päästä löyty. Ilmeisesti tullu oksennellessa iso hätä samaan aikaan. :rolleyes: Tänään pientä korjailua luvassa. Pari tuoppii kävin huitasees baarissa ja muutama täs kotona lisää. Mut onneks ei karannu mopo käsistä. Kohta nukkumaan...... :zzzz:

Aika pelimies oot kun et paskaakaan saa pönttöön osumaan :lol2:

Erehdyin sitten juomaan lauantaina.
Opin ainakin että jos on pakko juoda, niin dieetillä ei kannata juoda vanhasta muistista. Join aluksi pari olutta suht nopeasti. Sen jälkeen vatsa tuntui niin täydeltä ettei kolmatta enää saanut alas.
Tämän takia siirryinkin väkeviin joita en normaalisti juo. En nyt kuitenkaan juonut erityisen paljoa mutta humala ja krapula todistivat ettei kannata juoda enempää kuin 6-pack ja sekin suht rauhallisesti.
Tietenkään ei ole järkevää juopotella jos on dietillä, mutta parempi vähän harjoitella ennenkuin lähtee sinne keski-suomen miittinkiin.

Hep!

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

1. Join, koska teki mieli nollata kaikki, liika mielen päällä kaikkia sekavia asioita ja ihmissuhteita
2. siideria ja kossua ed light:illa :rock:
3. asioita täytyy nollata välillä
4. nimenomaan siitä vitusta kai tässä on kysymys... tai... näiden sekavien ihmissuhdedraamojen, tyyliin kauhianrohkiat, perusteella olen tullut siihen tulokseen että pelimiehet on pelimiehiä ja vitusta siinä vain on kyse :rolleyes:
5. mä luulen että kennedy ei oo kuollut vielä, se hengailee elviksen kanssa jossain "kuolleena"

Jallis sanoi:
Perj. vedin n.30 annosta ja mm. kusin äidin luona keittiön lavuaariin ja roskikseen. Löin myös nyrkilä oman kuvani lasipäälliset paskaksi. Viime yönä ilmeni aivan uusi krapulatoiminto: pää tärisi kontrolloimattomasti.
Noh, nyt olen jo syönyt jugurttia ja kaurahiutaleita ja puhunut vaimon kanssa, kyllä tämä tästä.

:D Onneksi henk. koht. äidin luo on matkaa yli 500 km - vaan saattaapa sitä fuulailla muulla tavalla kyllä täällä etäisyydessäkin. :kippis1: . Jepjep, tästä se taas lähtee.

Vittu ihan kauhea olo eilisien penkkaribileiden jälkeen :( ...koko pävä mennyt sängyssä, nämä päivät muistuttavat siitä miksi en yleensä käytä alkoholia.

Enää ikinä en juo paitsi huomenna abiristeilyllä :)

mä olen muuten erittäin pihalla :P ja ekaa kertaa kun tähän threadiin kirjoittelen. hullu ilta ollut kyllä noita kysymyksistä en muista ensimmäistäkään mutta mitä sen väliä? jumankeikka :D

Meikäläinen pitkästä aikaa kännissä. Vissiin huomenna joutuu lähtee uudelleen radalle. Se minulle sallittakoon...

1. Syy miksi olet juonut
lukioura ohi
2. Mitä olet juonut
toissäpäivänä risteilyllä niin helvetisti ja eilen tonkkaviiniä
3. Miksi olet juonut
risteilyllä nyt pitää ottaa vähän, ja onhan se hienoa olla abi
nyt tuntuu kuolevaiselta
kennedyn tappoi adobe photoshop

Perkeleen perkeleen helvetti.. Olin sitten toissapäivänä penkkaripäivän kunniaksi koko päivän kännissä. Vielä aamulla herätessä, luulin että kaikki on hyvin, krapulaa lukuunottamatta. Paskat!
Aika pitkään illalla kännäiltiin kaverin kanssa meillä. Mitään en itse muista, mutta seuraavaa kuulin myöhemmin: Olin vaatinut pikkuveljen tanssiparin olevan hyvin kaunis, tämä tyttö pitäisi vielä tuoda minun hyväksyttäväkseni ennen tansseja. Kovaan känniläisääneen olin kertonut/huutanut läpi kaikki(vähäiset) panokokemukseni. Ilmoittanut, kuinka olin harrastanut seksiä isän pomon tyttären kanssa ilman asianmukaisia suojauksia. Mikään asia ei ilemisesti ollut pyhää tuona känniläsen ilmoitushetkenä.
Ja tämä tapahtui illalla noin kello 11 aikaan. Eli kaikki perheenjäsenet olivat vielä hereillä, ja varmasti kuuloetäisyydellä :)
Kyllä muuten nyt hävettää! Ja eilen piti ottaa häpeämiskännit..

Mäntillä on sit hyvin menny :D
Tänään pitää olla viihteel, ku kaveri täyttää 18. Pikkuhiljaa täs on tullu jo aloteltua.

1. Syy miksi olet juonut
Olen idiootti, enkä tajua että huomenna taas juilii kaalessa
2. Mitä olet juonut
Olssia, viunaa ja kotivinettoa
3. Miksi olet juonut
Suussa rupes nappaseen ja mie pöljä annoin puhua itseni ympäri
Silkasta tyhmyydestä
Mitä, onx Kennedy kuollu?

Ei jummijammi. Viime viikonloppuna päätin että nyt on Ahvenan kiintiö täys. No lasketaan tää vaikka pakkotoistoksi...

Back
Ylös Bottom