Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viimeisestä kaljasta yli 15 tuntia ja päässä jytisee. Ajattelen vain jos olisin herännyt vaikka, joskus seitsemältä :urjo: .

:wall: :wall: :wall: pullo kasikybäst % kokonaan tli ite juotua ilman blandista. Pääni on täyttä helvettiä elämäni pahin rapula iknin'!
pitäis viel lähtee laivalle tiistain... ja frendi toi virost lahjaks skorinkaljaa ja 2pulloo kasikybäst lisää meinas tulla laatta ku näin :urjo:
tekis mieli sanoo ettei jois ikinä enään :( mut ei se kait oo mahollist ;)
:urjo:

Mauhaahaaaa! Karmee hedari aamulla kun juotiin viiniä eilen! No, nyt sitten on kohta juotu pullo viiniä, harmi ku baarit aukee vasta 6h päästä! :kippis1:

Hummmm, tänään olutta pitkästä aikaa... aaah :kippis1:

Ainoo miinus että huomenna krav maga-treenit... Aulassa odottelee nyt 12 kipaletta olvia jotka pitäis tyhjentää. Toivotaan ettei huomenna lennä :urjo:

Kuinka Saada Krapula pois?

en kestä tätä oloa, Help me!

Jahas, taas meikällä meni tälle linjalle .. Body is week but will is poor !!!

Se on niin, että syökää pojat tonnaria ja nostelkaa punttia. Se OIKEASTI kannattaa. (Humalaisen ääni tonnikalan ja maidon seasta klo 03.00)

Älä jeesustele.

eipä tule jeesustelua harrastettua, itselle siis maistuu "kaikki". totesin vaan faktat.

mua vaan huvittaa, kun ihmiset litkii viinaa kaksin käsin kuvitellen vetävänsä jotain "mietoa" ainetta, ymmärtämättä kuinka se kuitenkin siellä päihteiden kartastossa sijoittuu sinne keskivaiheille, ehkä jopa hieman korkeammalle.

sinänsä minulle on sama, että kuka nauttii ja mitä, mutta itse haluan ainakin olla selvillä, että miten ja mihin nauttimani aine vaikuttaa ja mitkä ovat sen mahdolliset haitat.

Kannabis ja kalja tulee kyllä aivan samalta linjalta

ei kannabista voi oikein kaljaan verrata. alkoholi ja amfetamiinijohdannaiset ovat haitoiltaan ehkä lähimpänä. silti haitat ilmenevät erilailla ja erilaisen käytön yhteydessä, että niitä on siksi hieman hankala verrata.

se siitä paasauksesta, nyt salille...

Tämä kaupunki on ollut taas koko viikonlopun ihan täyttä kaaosta tuon rallihässäkän vuoksi ja taitaapa tulla täällä duunissakin aika hiljainen aamu kun kaikki ovat krapuloissaan... Ihan jees että itsellä työviikonloppu, säästyipäs ainakin yhdeltä "pakkojuopottelukeikalta"! :thumbs: Ja kieltämättä aamulla hieman hymyilytti kun ukkokulta jäi sänkyyn voivottelemaan oloja ja työntämään päätä tyynyn alle... Ilkeä minä! :D

Itse suosittelisin omalle lapselleni täysikäsyyden kynnyksellä, notta polttais nurtsii vkoloppusin. Ihan vitusti parempi vaihtoehto, kun vetää kaksin käsin liuottimia.

Tosin vanhemman kansan mukaan pilveä tykitetään suoneen ja kuollaan :D

Taisteluahven sanoi:
Itse suosittelisin omalle lapselleni täysikäsyyden kynnyksellä, notta polttais nurtsii vkoloppusin. Ihan vitusti parempi vaihtoehto, kun vetää kaksin käsin liuottimia.

Se pilven poltto vaan menee aika helvetin monella joka päiväseks hommaks.Ja vituttaa toi kun jengi aina kehuu sitä pilveä kuinka vaaratonta se on. Muutamilla kavereillani pitemmän pilven käytön jälkeen viiras nupis aika huolella. Toinen kaveri oli 3kk osastolla että saatin taas vähän järkeä päähän.

Taisteluahven sanoi:

Alkoholi ei tuhoa aivosoluja... vanha uskomus on kumottu jo vuosia sitten. Tieteenkuvalehdessä oli myös juttu pari numeroa sitten. Tietysti vuosia kestänyt juopottelu saa todennäköisesti kuupan "hieman" jumiin.

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Kaapista löytyi kuin ihmeen kaupalla muutama lonkero.
2. Katso kohta 1.
3. Katso kohta 1.
4. Emmää oikeastaan tiedä. Tarkotus oli oikeastaan nol(l)ata tänään ihan kunnolla, mutta ilmaantuikin huomiseksi menoa jo aamupäivälle, joten taitaa näihin kolmeen jäädä.
5. Salaliitto aseenaan Lee Harvey Osvald

Juu 6 olutta on tullu otettua, mutta syyki on ihan hyvä. Kahessä päivässä tullu tehtyy vuorokauden verran duunii ja alkoholiin en oo koskenu tammikuun 11. jälkeen muutenkaan. Nii ja saunaki on ollu lämmin ni mikäs sen parempaa :) :kippis1:

Juupa, lievässä laitamyötäisessä nyt kirjoittelen tätä viestiä... Mullakin on kavereita jotka ovat aloittaneet vaarattomasti pilven poltolla, mutta siirtyneet sitten väkevämpiin... Jotkut näistä elävät täysin pummeina, n. 23 w vanhoina... (Onneksi ei itsellä tullut otettua muuta kuin alkoholia junnuna, sekin on tosin liikaa) enkä suosittele sitä kenellekään alle 18 vuotiaalle.
Terveisin: alkoholiin silloin tällöin sortuva :david:

Back
Ylös Bottom