Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Meni uusivuosi aika mielenkiintoisesti. Ensin oltiin kaverin tykönä klo: 17-0.30 ja mä olin täysin vesiselvänä. Sitten lähdettiin yhden kaverin kanssa baariin mun autolla ja baarissa tinttasin klo: 1-2 joku 7 drinkkiä ja siitä eteenpäin tasaiseen tahtiin. Ei ole ennen tullu koitettua tollasta vaihtoehtoa... mutta hyvin toimi. Kun vielä juomat oli 1,5€ ja 3€ mitä join.

Olin taas eilen tuhannen päissään, 12kaljaa ja 35cl salmiakkikossu meni ehkä viides tunnis alas ja sen jälkeen vielä useita paukkuja baaris. Tällästä rapulaa ei oo ollu kyl vuosiin. :urjo: Koko päivä on oksenneltu ja maattu hirveissä tuskissa. Onneks alkaa vihdoinkin olo paranemaan ja saa jo jotain syötyäkin.

Möller sanoi:
Onneks alkaa vihdoinkin olo paranemaan ja saa jo jotain syötyäkin.

Paraneehan se olo sillä Karhulla.. :kippis1:

Pari tuopillista Valkovenäläistä mennyt, että taitaa sitte mennä toinen ilta putkee kännissä..shit...

Ei vittu mä oon kännissä!
Just tulin riennoista himaan, irkkaan pakkiksen irkissä ja vedän pissee...
olipas aika menot taas tuossa helsinkin kaaapunnissa :hyper:

Ekaa kertaa olin ihan vitun naamoissa elokuvissa. Kyllä mä sitä kangasta tuijotin, mutta mitään en muista. Sai kyllä olla viimonen kerta.

Kaver heitti kuulemma kotiin. Olin sitte kuseskellu keskellä katua ja puhunu ittekseni kovaan ääneen. Sammusin n. klo 20:00 ja äsken heräsin. Jabadabaduu :rolleyes:

Tästä se lähtee. Nyt on koko maailma minua vastaan. Kaikki on mennyt päin vittua. Kotoota läksin ovet paukkuen. Ryyppään tässä yksikseni saatana kun vitutaa. (Kaverit) sanovat minun olevan menossa täysin rappiolle. Entä sitten. Selvänä puntti kulkee ja voimaa on enemmän kuin koskaan. Paskat siitä. aah sainpa pullon tyhjäkksi. Aika korkata uusi karhu. (käy pullon ja kulauttaa) Katsoittekus paholaisen tyyttären? Samastun täysin siihen erkkilään. Se siitä. Päällisinpuolin meikällä on kaikki kunnossa. Mutta kujn ei ole. Sieluni kituu. Kunpa pääsisin jonnekkin kauas. Sotaan. Tai sitten karibialle köyhäksi kalastajaksi. Ja voisin unohtaa kaiken. (estää kyynelten tulon)

(havahdus) Joo. olen näköjään kännipäissäni kun moisia pehmouksia kirjoitan. Sen mie voin sanoa että kun tästä lisää kaljaa otan niin sitten vauhti kiihtyy. Rahanmenosta viis, illan budjetti tarvittaessa päälle 1000€ jos se siitä on kiinni. Saatana minä näytän maitonaamoille.

En nyt rupea mitenkään moralisoimaan, mutta ei ole paras tapa jos juo masennukseen/vitutukseen/murheeseen. Uskokee.

Eipä tässä ole pää tuottanut parempaakaan vaihtoehtoa. Tottahan sinä puhut arvon Maskotti. Minä vain haluan hetkeksi unohtaa kaiken paskan. Huumeita en ala käyttämään, minulla ei siis ole muita vaihtoehtoja kuin kiskaista kaljaa. Tiedän, ,mitä siitä seuraa. Se onkin vain luonteenheikkoutta tämä kaljanjuonti. Tupakanpoltto loippui uutenavuotena, siihen ole tyytyväinen.

Mutta voi kun tietäisitte...

Menen kuselle.

trust1 sanoi:
Eipä tässä ole pää tuottanut parempaakaan vaihtoehtoa. Tottahan sinä puhut arvon Maskotti. Minä vain haluan hetkeksi unohtaa kaiken paskan. Huumeita en ala käyttämään, minulla ei siis ole muita vaihtoehtoja kuin kiskaista kaljaa. Tiedän, ,mitä siitä seuraa. Se onkin vain luonteenheikkoutta tämä kaljanjuonti. Tupakanpoltto loippui uutenavuotena, siihen ole tyytyväinen.

Mutta voi kun tietäisitte...

Menen kuselle.
Samantyyppistä melankoliaa myös täällä, kaljalla höystettynä
:kippis1:

Synttärit eilen!! Voi vittu ku oltii kännissä, Ei tiedä mitä oon tehny oikeesti ja mistä näin unta?!?! Kaikki vaa tuntuu niin todelliselta!? Voi vittu!!! No tänää ne enää lähde ja seuraavaan kertaan on aikaa..

Netti humala iski taas, kylläkin pitkästä aikaa ...

Nettikänni :rock:

IronMind sanoi:
Haistakaa pakkisjengi sissijuusto

Onko toi sissijuusto juuri sitä mitä luulen sen olevan...?

Ainakin itse intissä sissihommissa ollessani, se tarkoitti juuri sitä, juurikin siellä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom