Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Woop woop. Se on jätkät tännään kaliaa konneeseen. Iso kouluhomma ohi, reenit kulkee ja kaverilla synttärit! Tulipahan tällä viikolla duunipaikkakin ja aurinko mokomakin paistaa. Menee melkeen vitutuksen puolelle tämmönen yltiöpäinen positiivisuus. Alkuviikosta paukahti joku lihas perseestä rikki. Se nyt onneksi ees vähän kompensoi. Mukavaa iltaa pakkiksen väelle!

Sen verran omituinen päivä, että kävin keskustassa nauttimassa pari rentouttavaa ja skippasin salin, ajattelin juoda myös pari kotona. Ei se väärin ole. (Eipä.)

Elvytetäänpä hiljaista threadia. Tänään miehestä ottaa mittaa perinteinen mäyris. Veikkaan että 10/12 päästään ennenkuin alkaa takellella.

Juon juon, minä poika juon, minä tykkään olla kännissä
Juon juon, minä poika juon, tahdon heilua hulluna humalassa
heijaa ja otetaan taas, minä tykkään olla kännissä
heijaa ja otetaan taas, tahdon heilua hulluna humalassa

Ööö, mitä helvettiä? 5 viikkoo ollu selvänä (muutamaa valkkarilasillista ruuan kanssa lukuunottamatta), ja tänäänkään ei viihteelle pääse. Ensi viikonloppuna on kyllä pakko riipasta, muuten mä kuolen vappuna. Takuuvarmasti.

Nostetaas tää ketju ylös.

Tumma rommi on vain niin hieno juoma.

On joo, muttei oo viskin voittanutta. Skotti tai bourbon, molemmat uppoo. Isley Maltit on ihan huikeita, harmi vaan että huikeat on myös hinnat. Sitäpaitti wiski saisi olla THL:n ruokaympyrässä.

Ps. Se on muuten lauantai, joten: Lämmitetään sauna, tarkistetaan lotto ja vähän nussitaan.

Otamme tonkallisen viiniä, löyty kaapista. Sitähän suattaa joutua kylille. Viinipohjalta kyllä tietää että aamusta voipi jomottaa .. varpaita.

On joo, muttei oo viskin voittanutta. Skotti tai bourbon, molemmat uppoo. Isley Maltit on ihan huikeita, harmi vaan että huikeat on myös hinnat. Sitäpaitti wiski saisi olla THL:n ruokaympyrässä.

Ps. Se on muuten lauantai, joten: Lämmitetään sauna, tarkistetaan lotto ja vähän nussitaan.

My kind of man. Islay single malt :kuola:

Back
Ylös Bottom