Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
En nyt päissäni, mutta keppalaa vetelen silti. Pitäisi ruveta lataamaan paukkuja karhupyssyyn, mutta taidan jättää huomiseen. Keskityn siis Pirkkaan ja tähän:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Punen teksti oli hyvin hieno kirjoitus. Moni ei tuota uskalla myöntää.

Moni ei myöskään tiedä, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta/ahdistusta. Usea luulee, että "masentunut juo koska on masentunut". Se on totta toki, mutta... Tosiasia on myös se, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta. Itse olen huomannut, että monesti ryyppäämisen jälkeen minulla on henkisesti huono (epävarma) olo, vaikka en mitään typerää olisi tehnyt/vaikka ryyppäys olisi ollut kuinka mukavaa tahansa. Kun olen pari viikkoa juomatta olen paljon pirteämpi ja vähemmän masentunut. Pidempään en ole ollut juomatta viime aikoina. Jos on esim. 3 kuukautta juomatta, voiko sen jälkeen ottaa esim. kerran kuussa kännin, ilman että masentuu (jos siihen on taipumusta)? On vaikea olla juomatta, kun kaikki tuttavat pitää viikonloppuisin hauskaa vain juoden. Selvinpäin en heitä kestä, ja onhan juominen mukavaa, ennen sitä seuraavaa aamua (krapula+henkinen pahaolo, joka ei johdu siitä että olisi tehnyt mitään tyhmää, vaan kun se aiheuttaa masennusta).

Muijalle sanoin että jos tänään muutamia joisin/juotaisiin tuossa keihästä katsoessa ja voisi parilla(oikeasti)käydä jossakin viihtyisässä baarissa niin jumalauta mikä meteli siitä syntyi.
Siis mitä vittua?!Akka alko huutamaan ku perseeseen nussittu hyena että eikö saatana selvinpäin voi urheilua katsoa.Ja taasko johonkin baariin.Eikö seura kotona riitä.
Siis jumalauta!!Enhän mä edes käy ikinä missään.Kaljaakin juon helvetin harvoin.Jos en nyt olisi kotona niin huutaisin että MÄ LÄHEN VITTU HIMAAN!!

Kävin just darrapaskalla. Niin kiinteetä tavaraa, että itse toimitus teki kipeää.

Sitte jos tilais kepappia vaiko eikö.

Minulla lähtee kolmas päivä. Mukavaa on! Syytäki on..

Osa-aika-akka laitto eilen viestiä että mulla on jotaki tunnustettavaa.. Soitin sille ja sano että "huijasin sua vähä ku sanoin meneväni Helsinkiin. Oon Lontoossa." Minusta mää oon siis oikeutettu neljän päivän ränniin, vai mitä arvon raati sanoo?

Osa-aika-akka laitto eilen viestiä että mulla on jotaki tunnustettavaa.. Soitin sille ja sano että "huijasin sua vähä ku sanoin meneväni Helsinkiin. Oon Lontoossa." Minusta mää oon siis oikeutettu neljän päivän ränniin, vai mitä arvon raati sanoo?

No totta helvetissä!

Vaikka viikko tossa vaiheessa!

Huh...löytyi viikon hukassa olleet avaimet vihdoin ku muisti viimeisen baarin missä oli ollu...molemmat forkut pelkkää mustelmaa, samoin oikee takareisi...mut täytyy sanoo et oli hyvät paljubileet! Nyt pientä Cuuma Libreä :kippis1:

Punen teksti oli hyvin hieno kirjoitus. Moni ei tuota uskalla myöntää.

Moni ei myöskään tiedä, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta/ahdistusta. Usea luulee, että "masentunut juo koska on masentunut". Se on totta toki, mutta... Tosiasia on myös se, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta. Itse olen huomannut, että monesti ryyppäämisen jälkeen minulla on henkisesti huono (epävarma) olo, vaikka en mitään typerää olisi tehnyt/vaikka ryyppäys olisi ollut kuinka mukavaa tahansa. Kun olen pari viikkoa juomatta olen paljon pirteämpi ja vähemmän masentunut. Pidempään en ole ollut juomatta viime aikoina. Jos on esim. 3 kuukautta juomatta, voiko sen jälkeen ottaa esim. kerran kuussa kännin, ilman että masentuu (jos siihen on taipumusta)? On vaikea olla juomatta, kun kaikki tuttavat pitää viikonloppuisin hauskaa vain juoden. Selvinpäin en heitä kestä, ja onhan juominen mukavaa, ennen sitä seuraavaa aamua (krapula+henkinen pahaolo, joka ei johdu siitä että olisi tehnyt mitään tyhmää, vaan kun se aiheuttaa masennusta).
No nyt mie vasta kusessa olenkin!https://www.youtube.com/watch?v=gYPh6bCV85w

Moni ei myöskään tiedä, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta/ahdistusta. Usea luulee, että "masentunut juo koska on masentunut". Se on totta toki, mutta... Tosiasia on myös se, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta. Jos on esim. 3 kuukautta juomatta, voiko sen jälkeen ottaa esim. kerran kuussa kännin, ilman että masentuu (jos siihen on taipumusta)?
Luulen että ei voi jos on taipumusta masennuksen tai on masentunut. Jos kerran kuukaudessa juo kunnon kännin niin se alkoholi kuitenkin sekoittaa aivokemioita vähintään pariksi viikoksi. Muutamasta oluesta silloin tällöin ei varmaan ole niin haittaa.

Edit: Itse olen lopettanut kokonaan alkoholin käytön juuri tuon masennustaipumuksen takia.

Joo, otetahan. Taas on todettava että Karjala on paskaa muttei ollut paljon vaihtoehtoja kaubas. Nyt jotain sekalaista juomaa, kun tuli tuossa väsättyä omatekoiset pizzat siskon kanssa ja leffat katottua. Nyt stand up -dvd:tä eli hurja viikonloppu taas, flunssasta toipuessa...

5 olutta meni tänää ja se saa jäädä tämän viikonlopun saldoks. Oikeestaan tuntuu ihan hyvältä ottaa vaan "pari" tai ei ollenkaan, ku että vetäs perseet olalle. Sitä aina humalassa aattelee, että vittu tää on siistiä ja muuta paskaa, vaan se rapula ja morkkis seuraavana päivänä on ihan vitun hirveetä paskaa.

5 olutta meni tänää ja se saa jäädä tämän viikonlopun saldoks. Oikeestaan tuntuu ihan hyvältä ottaa vaan "pari" tai ei ollenkaan, ku että vetäs perseet olalle. Sitä aina humalassa aattelee, että vittu tää on siistiä ja muuta paskaa, vaan se rapula ja morkkis seuraavana päivänä on ihan vitun hirveetä paskaa.

Eihä tää oo sit sun ketjus ollenkaa :o

Olo on kuin zombilla, aivot eivät toimi ja väsyttää pirusti. Muuten ei ole sen pahempaa krapulaa, ja mikä parasta, ei morkkista!

Jep. Kunnon rynnäkkökänni eilen iltavuoron jälkeen ja tunnin päästä pitäis olla taas töissä. Voi perse :jahas:
Noh, mäkkärin kautta duuniin ja pizzatilaus vielä illaksi, ni kait se siinä menee...

Back
Ylös Bottom