On kyl tosi hyvä tää sandels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alan olla meleko päissään. Mites muut?
Minulla lähtee kolmas päivä. Mukavaa on! Syytäki on..
Osa-aika-akka laitto eilen viestiä että mulla on jotaki tunnustettavaa.. Soitin sille ja sano että "huijasin sua vähä ku sanoin meneväni Helsinkiin. Oon Lontoossa." Minusta mää oon siis oikeutettu neljän päivän ränniin, vai mitä arvon raati sanoo?
Minulla lähtee kolmas päivä. Mukavaa on! Syytäki on..
Osa-aika-akka laitto eilen viestiä että mulla on jotaki tunnustettavaa.. Soitin sille ja sano että "huijasin sua vähä ku sanoin meneväni Helsinkiin. Oon Lontoossa." Minusta mää oon siis oikeutettu neljän päivän ränniin, vai mitä arvon raati sanoo?
No nyt mie vasta kusessa olenkin!https://www.youtube.com/watch?v=gYPh6bCV85wPunen teksti oli hyvin hieno kirjoitus. Moni ei tuota uskalla myöntää.
Moni ei myöskään tiedä, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta/ahdistusta. Usea luulee, että "masentunut juo koska on masentunut". Se on totta toki, mutta... Tosiasia on myös se, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta. Itse olen huomannut, että monesti ryyppäämisen jälkeen minulla on henkisesti huono (epävarma) olo, vaikka en mitään typerää olisi tehnyt/vaikka ryyppäys olisi ollut kuinka mukavaa tahansa. Kun olen pari viikkoa juomatta olen paljon pirteämpi ja vähemmän masentunut. Pidempään en ole ollut juomatta viime aikoina. Jos on esim. 3 kuukautta juomatta, voiko sen jälkeen ottaa esim. kerran kuussa kännin, ilman että masentuu (jos siihen on taipumusta)? On vaikea olla juomatta, kun kaikki tuttavat pitää viikonloppuisin hauskaa vain juoden. Selvinpäin en heitä kestä, ja onhan juominen mukavaa, ennen sitä seuraavaa aamua (krapula+henkinen pahaolo, joka ei johdu siitä että olisi tehnyt mitään tyhmää, vaan kun se aiheuttaa masennusta).
Luulen että ei voi jos on taipumusta masennuksen tai on masentunut. Jos kerran kuukaudessa juo kunnon kännin niin se alkoholi kuitenkin sekoittaa aivokemioita vähintään pariksi viikoksi. Muutamasta oluesta silloin tällöin ei varmaan ole niin haittaa.Moni ei myöskään tiedä, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta/ahdistusta. Usea luulee, että "masentunut juo koska on masentunut". Se on totta toki, mutta... Tosiasia on myös se, että alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta. Jos on esim. 3 kuukautta juomatta, voiko sen jälkeen ottaa esim. kerran kuussa kännin, ilman että masentuu (jos siihen on taipumusta)?
5 olutta meni tänää ja se saa jäädä tämän viikonlopun saldoks. Oikeestaan tuntuu ihan hyvältä ottaa vaan "pari" tai ei ollenkaan, ku että vetäs perseet olalle. Sitä aina humalassa aattelee, että vittu tää on siistiä ja muuta paskaa, vaan se rapula ja morkkis seuraavana päivänä on ihan vitun hirveetä paskaa.