Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu tuli juotua muutama paukku liikaa Brandya. Mieli tekis lisää, mutta eikai sitä uskalla ku muija ei tykkäis jos päissään menisin sinne. Saatana.

Vittu tuli juotua muutama paukku liikaa Brandya. Mieli tekis lisää, mutta eikai sitä uskalla ku muija ei tykkäis jos päissään menisin sinne. Saatana.

Älä siitä muijasta välitä, kuhan ittelläs on kivaa :D

Joistakin ihmisistä tulee välillä hemmetin rasittavia kun ne on kännissä. Sai kuulla ties minkälaista määritelmää siitä et millanen on tosimies ja ties mitä mäkätystä :D

Itehän join huvikseen yhen kaljan ennen saunaa kun sattu jääkaapista löytymään.

Tuli toissapäivänä lähdettyä paikalliseen muutamalle, ni sit heräsin klo 7 aamulla himasta ja ihmettelin, et mitäs on tapahtunut ja miten oon päässyt himaan :) ?! Muisti vähän palautui ja hämärästi muistan lähteneeni keskustaan ja ilmeisesti oon kävelly sieltä himaan... muistin hämärästi ,että olin niin kännissä etten osannu käyttää hissiä ja kaiken lisäksi ilmeisesti erehdyin kerroksesta ja oon yrittänyt alakerran asuntoon omilla avaimillani... onkohan alakerran tyttö saanut sydämen tykytyksiä :) ?! Onneks luultavasti en oo yrittänyt yläkerran transun asuntoon, ku siin on ovessa juliste, etten oo voinu erehtyä et olis mun kämppä... se on aika ilmestys se transu, ku se on yhtä pitkä ku minä eli noin 190 senttinen ja korkkarit jalas on aika koljatti... no oon päässy himaan kuitenkin ja ilmeiseti syönykin, ku jääkaappi auki ja kaikki ruoka aineet tiskillä, ku heräsin aamulla...

Nii ja mul oli vaan 40€ lompakossa ja herätes oli viel 20€ eli joku on tarjonnu mulle :)

Taas mennään, eikö sitä ikinä opi?
Ilmeisesti ei, siis meikälänenkin aikuiken ihminen, ni just tulin 3 päivää sitten katkolta ja kohta otetaan taksi samaan paikkaan kun näyttää janottavan.

Mut se on se perussetti: Ei töitä, ei muijaa ja kotona seinät kaatuu päälle, ni ei muuta kun ärrälle hakemaan kaljaa ja taas on täysi rähinä päällä! Lauletaan kotona ja muuta tollasta huvittavaa, en tarkottanut rähinällä sitä että vetäisin rähinä kaljaa, koska se on teinien juttu, mulla on aina helvetin hauskaa ku on kännissä, paitti sitten ku menee se viikko, ni sit se on pelkkää kännnin ylläpitoa ja silloin ei naurata eikä laulata, mut just nyt kävin hakemassa ärrältä niin paljon kaljaan ku repppuun mahtui, joka tarkoittaa sitä että tää päivä on kun olis Spede-Showssa!! Eli on hemmetin hauskaa!!

Rock On!!

- - - Updated - - -

Ja anteeksi Mikelle ne mun kännni viestit.

Tuli toissapäivänä lähdettyä paikalliseen muutamalle, ni sit heräsin klo 7 aamulla himasta ja ihmettelin, et mitäs on tapahtunut ja miten oon päässyt himaan :) ?! Muisti vähän palautui ja hämärästi muistan lähteneeni keskustaan ja ilmeisesti oon kävelly sieltä himaan... muistin hämärästi ,että olin niin kännissä etten osannu käyttää hissiä ja kaiken lisäksi ilmeisesti erehdyin kerroksesta ja oon yrittänyt alakerran asuntoon omilla avaimillani... onkohan alakerran tyttö saanut sydämen tykytyksiä :) ?! Onneks luultavasti en oo yrittänyt yläkerran transun asuntoon, ku siin on ovessa juliste, etten oo voinu erehtyä et olis mun kämppä... se on aika ilmestys se transu, ku se on yhtä pitkä ku minä eli noin 190 senttinen ja korkkarit jalas on aika koljatti... no oon päässy himaan kuitenkin ja ilmeiseti syönykin, ku jääkaappi auki ja kaikki ruoka aineet tiskillä, ku heräsin aamulla...

Nii ja mul oli vaan 40€ lompakossa ja herätes oli viel 20€ eli joku on tarjonnu mulle :)
Miksei mulle ikinä käy noin. Lompakosta kadonnut aina kaikki käteinen ja tilin saldon katsominen aiheuttaa syvää ahdistusta ja vitutusta

perjantaina sellainen melko normaali ~8annoksen känni ja la oli sitten urku auki. viskiä ja kaljaa kaksin käsin. Annoksien lukumäärää ei pysty edes aavistelemaan. Ja nyt, nyt sitten maksetaan veroja tuosta superhuumorista. On sitten todella paska olla. sunnuntai meni oikeastaan siinä 'ei saatana mikä olo, milloin sitä uskaltais autoa ajaa'** -fiiliksessä ja ma aamulla silmät kun avasin niin totesin, että tää päivä on käsitelty. Eikä tunnu vieläkään olevan ohi.

**Sinällään mielenkiintoista, että olin ajokunnossa klo 15.00 vaikka olo hirveän ja kammottavan välissä. Todella mielenkiintoista ajaa parisensataa kilsaa kotiin.

Päätin ottaa ensimmäisen jo tässä kotona, ku se laittaa aina närästään :D

nalle.webp

Työreissulla Savonlinna-Mikkeli-akselilla... nyt istun Savonlinnan keskustassa hotellihuoneessa juomassa tummaa tsekkiolutta. Nousujohteinen, hallittu, mutta silti arvaamaton myyntimiesjurri päällä. Ei taida olla järkeä mennä kuitenkaan yöhön; ei taida olla Savonlinnan yössä varsinkaan keskellä viikkoa ihmeitä luvassa.

Eilen alkoi perkeleellinen hammassärky. Välillä särkee, välillä ei. Nukkuminen ei juurikaan onnistunut. Burana ei auta. Maanantaina hammaslääkäri. Onneksi löysin paremman lääkkeen ja viskillä purskuttelu auttoi aluksi noin 10 minuuttia kerrallaan ja nyt kipu on hävinnyt kokonaan. Eli ihan terveyteni vuoksi on pakko juoda siis. Ja kaljahan on lähes pakollinen viskin seurana. Vähän pelkäsin tulevaa viikonloppua mutta mukavasti tämä näytää sittenkin menevän :rock:

Jaahas, pakkis on tänään näköjään selvin päin. Ite ajattelin mennä vilkaseen mitä tarjottavaa keskustalla on tänään.

Ensi viikonloppuna sitten vähän pidemmälle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom