Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu tuli juotua muutama paukku liikaa Brandya. Mieli tekis lisää, mutta eikai sitä uskalla ku muija ei tykkäis jos päissään menisin sinne. Saatana.
?! Muisti vähän palautui ja hämärästi muistan lähteneeni keskustaan ja ilmeisesti oon kävelly sieltä himaan... muistin hämärästi ,että olin niin kännissä etten osannu käyttää hissiä ja kaiken lisäksi ilmeisesti erehdyin kerroksesta ja oon yrittänyt alakerran asuntoon omilla avaimillani... onkohan alakerran tyttö saanut sydämen tykytyksiä
?! Onneks luultavasti en oo yrittänyt yläkerran transun asuntoon, ku siin on ovessa juliste, etten oo voinu erehtyä et olis mun kämppä... se on aika ilmestys se transu, ku se on yhtä pitkä ku minä eli noin 190 senttinen ja korkkarit jalas on aika koljatti... no oon päässy himaan kuitenkin ja ilmeiseti syönykin, ku jääkaappi auki ja kaikki ruoka aineet tiskillä, ku heräsin aamulla...
Miksei mulle ikinä käy noin. Lompakosta kadonnut aina kaikki käteinen ja tilin saldon katsominen aiheuttaa syvää ahdistusta ja vitutustaTuli toissapäivänä lähdettyä paikalliseen muutamalle, ni sit heräsin klo 7 aamulla himasta ja ihmettelin, et mitäs on tapahtunut ja miten oon päässyt himaan?! Muisti vähän palautui ja hämärästi muistan lähteneeni keskustaan ja ilmeisesti oon kävelly sieltä himaan... muistin hämärästi ,että olin niin kännissä etten osannu käyttää hissiä ja kaiken lisäksi ilmeisesti erehdyin kerroksesta ja oon yrittänyt alakerran asuntoon omilla avaimillani... onkohan alakerran tyttö saanut sydämen tykytyksiä
?! Onneks luultavasti en oo yrittänyt yläkerran transun asuntoon, ku siin on ovessa juliste, etten oo voinu erehtyä et olis mun kämppä... se on aika ilmestys se transu, ku se on yhtä pitkä ku minä eli noin 190 senttinen ja korkkarit jalas on aika koljatti... no oon päässy himaan kuitenkin ja ilmeiseti syönykin, ku jääkaappi auki ja kaikki ruoka aineet tiskillä, ku heräsin aamulla...
Nii ja mul oli vaan 40€ lompakossa ja herätes oli viel 20€ eli joku on tarjonnu mulle![]()
Miksei mulle ikinä käy noin. Lompakosta kadonnut aina kaikki käteinen ja tilin saldon katsominen aiheuttaa syvää ahdistusta ja vitutusta