Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Lähdenkö baariin vai en? :D

- - - Updated - - -

K̗̗͈̓͌̇̓ä́ͩ͏̷͔͚͕̫͎͕̕n̡̞̘̣͑ͬ͠n̻͇̩̆̓͂͑͂̓ͩ̅̀i̴̠̹͈̺̼̊́ͮͪͥ͌͌̚͞ ̷̠̺̲̞̬̦̥̊ͨ͐̀̅̑͐̚ó̾̆͒̚͏̗̬̻̯̘͟ͅͅn̖̱͉̖͋̍ͬ̿̽̇!̀̔̀̈́͐҉̦̣ ̡̯̠̮̹̣̯̱̦̗̄̇͂̎̓̒ͥ̄́:͙̻̺̟̲͑̀̇̓D̸̜̻̣̗̘͙̱̈́͛͛͋ͮ̓̔͠:̛̥̼̜͒̓ͫ͡D͊̆̄̎ͯͥ҉̣̘̬͈

Alkossa minua ennen oli jonossa todella nuoren näköinen tyttö (näytti 18-19-vuotiaalta). Osti Jaloviina-pullon eikä kysytty papereita. Sitten oli minun ja kahden olutpullon vuoro ja kysyivät minulta paperit. :D
Tästä voin päätellä vain sen että näytän todella nuorelta. :) (Sehän ei ole mahdollista että Alkon myyjä tuntisi tytön entuudestaan).

Edit. En siis missään nimessä pahastu papereiden kysymisestä. Ihmetytti vaan että siltä prinsessalta ei papereita kysytty. :)

...tyttö oli ostamassa laatujuomaa. Silloin ei kysellä.

Huhhuh. Puolen tunnin sikiöasento suihkun alla helpotti hieman oloa, mutta silti mahassa myllertää ja päässä jyskyttää.

Pari jägeriä ja sauna korjaa :)

Tänään synttärimenoa ni joutuu ehkä pienet ottaa :kippis1:

Onneks en jounu paljoo eile. Aamulla oli nii tajuton päänsärky ja armoton vesiputous naamalla ettei mitää järkeä. Nyt on vaa enää väsymys oikeestaa päällä.

palattu salille ja palattu pakkotoistolle. mitähän tossa oli, varmaankin noin kolmen vuoden totaali breikki puntista. tuntuu hyvältä pitkästä aikaa. löysimpähän oman topikkini täältä taas, sillä viinakset maistuu edelleen samalla tavalla. piti duunipäivän jälkeen ottaa vaan muutama lasillinen konjakkia futista tsiigaillessa, mutta mites kävikään? no tässähän sitä ollaan suhteellisen tukevissa kello kolmelta ja lisää viellä maistuisi?

Ei helvetti sentään. En ollut edes mitenkään kännissä eilen, kun join vain olutta pitkin iltaa, mutta herranjumala tätä päänsärkyä tänään. Sain alkoholin juonnista vaan huonoimman puolen.

Vaan on tehnyt tämä kuuden viikon katko hyvää terveydelle ja päälle ennen kaikkea. Mutta huomenna ja lauantaina ja sunnuntaina. Aijaijai!

Kellokin vasta noin perhanan vähän ja mieleni halajaa jo Guinnesin tuopposta. Tarttee illalla varmaan korjata asia ja vetästä pikku tumut. Eikä ehkä ihan pieniäkään.

Huhhuhhu... on vähän oloja :( tullu ryypiskeltyä yli vuos melkein joka päivä... oon nyt toista päivää selvinpäin ja ei paljoa uskaltais mennä ihmisten ilmoille. Nyt yritän olla selvinpäin pitemmän jakson... mun normaali paino on 100-105kg hujakoilla, mut nyt oon kutistunut niin pieneks ku 88kg. Ei oo tullu syötyä vaan dokattua ja treenaamatta oon vissiin ollu pari vuotta. Hitto ku sais inspiksen ruveta treenaamaan!

^mun tilanne 3v sit. Tosin oma paino meni toisinpäin kuin sulla. :)

Vuoden alusta taukoa juomisesta, nyt pikkupäissäni olen, Karjalan 8-%:ta menossa. Outo tunne pitkästä aikaa saatana. Mitäs sitä 1,5kk mennyt, aikuisiän pisin tipaton taitaa olla. Eli 10 vuoteen pisin tauko.

Back
Ylös Bottom