Eilen tuli istuttua iltaa, äskettäin loppui päänsärky ja ny alkaa ruoka maistumaan. Munuaiset huutaa nestettä. Motherfucker että oli kiva päivä tänään, vähän meni harakoille. Huh.
Ajattelin tuon vähäisemmän alkoholinkäytön ajanjakson jälkeen hiukan röpötellä. Neljä tuntia ja 2½ olutta myöhemmin olen selkeästi humppelissa ja paska lentää kaikesta tuosta nautitusta hiivasta.
Piti mennä kattoon rock'n'rollia mutta kaveri ei päässy. Onneks on aina lähibubit <3 Ja yksin on hyvä dokaa kaks viikkoa sitten avattua karpaloviiniä siihen asti kun toiset kaverit saapuu paikalle. Ei muuta
Katos perkelettä, mun piti olla tänään krapulan kourissa, mutta tapahtui enkeleitten väliintulo ja nää enkelit käski mun kävellä R-kioskille hakemaan lisää kaljaa ja tottahan toki sitä pitää enkeleitä uskoa.
Tota, meneeks' toi läpi toi enkeli juttu, vai pitäiskö se vaan myöntää että janotti niin perkeleesti?
Otin loparit paska duunistani ja maanantaina alkaa uudet tuulet puhaltamaan uudessa duunissa.Sen kunniaksi aion tänään nauttia jonkin verran olutta.Viime kerrasta onkin aikaa.Huominen olo pelottaa jo valmiiksi ihan saatanasti!
Alkossa minua ennen oli jonossa todella nuoren näköinen tyttö (näytti 18-19-vuotiaalta). Osti Jaloviina-pullon eikä kysytty papereita. Sitten oli minun ja kahden olutpullon vuoro ja kysyivät minulta paperit. :D
Tästä voin päätellä vain sen että näytän todella nuorelta. (Sehän ei ole mahdollista että Alkon myyjä tuntisi tytön entuudestaan).
Edit. En siis missään nimessä pahastu papereiden kysymisestä. Ihmetytti vaan että siltä prinsessalta ei papereita kysytty.