Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritän kinuta itselleni kuskin pestin huomiseksi, että saisi olla selvinpäin ilman että kukaan kyselee ja painostaa. Vituttaa välillä kun ei tee mieli ryypätä ja painostetaan, mutta olen kai vain tylsää seuraa selvinpäin![]()
:jahas: Pysy kotona jos oot tylsää seuraa selvinpäin! Tai opettele olemaan mukava myös selvinpäin tai opettele ryyppäämään tarpeeksi usein!
karhua ja sakua ostin. Karhua juon aina 3sena. Ostin noita breezereitä sen 48 putellia mutta ne oon jo kaikki juonut makian nälkään. ois pitänyt ostaa noita hinttilimsoja enemmän ja jättää nuo kaljat viroon.prkl
katso liitettä 90443
Siinä lasti, riittää mulle varmaan moneksi vuodeksi, sen verran vähän käytän.
12 kpl 0.5l 80% saarenmaata jo yksistään piisaa KAUAN, smirnofia tuli myös 4l yms yms...
Hoh. muka moneksi vuodeksi, Alkaa kyllä prkl varasto ehtymään..............
Pitääpä nyt täältä pakkiksen kännikaloilta kysellä että löytyykö normikaupasta inkivääriolutta? Baarista saa juu, mutta en oon kaupasta onnistunu bongaamaan. Tietoa?![]()
Helvetti että viina maistuis, justiinsahan mä oon sitä juonu pullotolkulla parinviikon lomalla. No olo helpottuu kun en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo
enkä muuten juo.
Pitääpä nyt täältä pakkiksen kännikaloilta kysellä että löytyykö normikaupasta inkivääriolutta? Baarista saa juu, mutta en oon kaupasta onnistunu bongaamaan. Tietoa?![]()
Mitä helvettiä on inkivääriolut? Jotain metroseksuaalien ja naisten kaljaa?
Luultavasti Ginger Joe:ta tarkoitetaan. Sitä meillä ainakin oli hyllyssä. Semmonen pirun makea, neliprosenttinen, inkiväärillä maustettu olut, joka tosiaan tuppas osumaan enimmäkseen naisten makuhermoonMitä helvettiä on inkivääriolut? Jotain metroseksuaalien ja naisten kaljaa?