Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Yritän kinuta itselleni kuskin pestin huomiseksi, että saisi olla selvinpäin ilman että kukaan kyselee ja painostaa. Vituttaa välillä kun ei tee mieli ryypätä ja painostetaan, mutta olen kai vain tylsää seuraa selvinpäin :rolleyes:

Yritän kinuta itselleni kuskin pestin huomiseksi, että saisi olla selvinpäin ilman että kukaan kyselee ja painostaa. Vituttaa välillä kun ei tee mieli ryypätä ja painostetaan, mutta olen kai vain tylsää seuraa selvinpäin :rolleyes:

:jahas: Pysy kotona jos oot tylsää seuraa selvinpäin! Tai opettele olemaan mukava myös selvinpäin tai opettele ryyppäämään tarpeeksi usein!

:jahas: Pysy kotona jos oot tylsää seuraa selvinpäin! Tai opettele olemaan mukava myös selvinpäin tai opettele ryyppäämään tarpeeksi usein!

Mielestäni en ole tylsää seuraa, samanlainen riemuidiootti olen aina :D kavereille tulee vain kuulemma huono omatunto jos he juovat ja minä en, missä ei mielestäni ole mitään järkeä :face: vedin perseet viimeksi tiistaina, joten nyt ei taas jaksaisi.

karhua ja sakua ostin. Karhua juon aina 3sena. Ostin noita breezereitä sen 48 putellia mutta ne oon jo kaikki juonut makian nälkään. ois pitänyt ostaa noita hinttilimsoja enemmän ja jättää nuo kaljat viroon.prkl

katso liitettä 90443

Siinä lasti, riittää mulle varmaan moneksi vuodeksi, sen verran vähän käytän.

12 kpl 0.5l 80% saarenmaata jo yksistään piisaa KAUAN, smirnofia tuli myös 4l yms yms...

Hoh. muka moneksi vuodeksi, Alkaa kyllä prkl varasto ehtymään..............

Dokaaminen on pahinta kataboliaa :urjo: Ens vuonna täytyypi vähentää tota alkoholia. Yritys on ainakin kova..

Pitääpä nyt täältä pakkiksen kännikaloilta kysellä että löytyykö normikaupasta inkivääriolutta? Baarista saa juu, mutta en oon kaupasta onnistunu bongaamaan. Tietoa? :)

Pitääpä nyt täältä pakkiksen kännikaloilta kysellä että löytyykö normikaupasta inkivääriolutta? Baarista saa juu, mutta en oon kaupasta onnistunu bongaamaan. Tietoa? :)

Ihan ku oisin cittarissa nähny joskus.. En kyllä mene vannomaan, mutta näin muistelisin.

Eipä oo ainakaa täälläpäin sattunut silmään, tosin en ole kännikala eli kovin tarkkaan en oo koskaan hyllyjä tutkiskellut ;)

Pitäsköhä vetää mad cookin tapaan surströmmingiä niin lähtis darra..

Helvetti että viina maistuis, justiinsahan mä oon sitä juonu pullotolkulla parinviikon lomalla. No olo helpottuu kun en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo

enkä muuten juo.

Helvetti että viina maistuis, justiinsahan mä oon sitä juonu pullotolkulla parinviikon lomalla. No olo helpottuu kun en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo,en juo, en juo, en juo, en juo

enkä muuten juo.

Jos ihan pikkuset kuitenkin? Ei sitä ihan kylmiltään kannata huomiseen lähteä. :D

Cittarissa oon minäkin nähnyt ainakin yhden merkkistä inkivääriolutta. Muistaakseni vähän sinertävä lasipullo ja itse juoma valkoista ja sameeta. Kai sen sitten voi luokitella metroseksuaalien tai naisten olueksi, koska siinä ei ole alkoholia eikä mitään muutakaan yhteistä oluen kanssa. :D Pääasiassa sitä taidetaan käyttää mixerinä rommin kanssa. En tiedä juoko moni sitä sellaisenaan kuten gingeralee, koska siinä on todella paljon vahvempi inkiväärin maku.

Mitä helvettiä on inkivääriolut? Jotain metroseksuaalien ja naisten kaljaa?
Luultavasti Ginger Joe:ta tarkoitetaan. Sitä meillä ainakin oli hyllyssä. Semmonen pirun makea, neliprosenttinen, inkiväärillä maustettu olut, joka tosiaan tuppas osumaan enimmäkseen naisten makuhermoon :)

Ei mitään käryä kyllä siitä, että miten sitä maitokaupoissa on. Eipä sille ainakaan mitään estettä ole, jos yksittäinen kauppias tai kauppaliike sitä tahtoo hyllyynsä ottaa. Onhan noita kuitenkin sellaisia marketteja, joissa on hyvinkin kattava olutvalikoima.

Tästä se lähtee, vuoden vika känni. Onneksi on täsmälääkkeet krapulaan niin uskaltaa ottaa enemmän kuin muutaman.

Back
Ylös Bottom