Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avasin ensimmäisen Olvin. Oli sen verran kova selkätreeni tänään kuitenkin että nyt pitää ottaa.
Perhana, säästin Karhun viimeiseksi pizzan, cokiksen ja jäätelön jälkeen, mutta ou nou: SE EI KERTAKAIKKIAAN MAISTUNUT HYVÄLTÄ! Olin aivan järkyttynyt. Tätäkö mä olin kokonaiset kaksi viikkoa pantannut kaapin perukoilla? Join sen loppuun, ihan vaan koska se oli kalja (joskus männä vuosina oli sanonta "kaljaa ei jätetä"), mutta kyllä joutui miltei nenästä pitämään kiinni. NYT ON PATLEETTI PÄÄSTÄNSÄ PIPI, kun ei kalja maistu. Senhän se pentele vielä teki tai siis jätti tekemättä, että jätti nousematta päähän. Kyllähän perjantaiolusen olis tarkotus saattaa nautiskelijansa, tuon työn raskaan raatajan, rentoutuneeseen mielentilaan työviikon jäljiltä. Taidan siirtyä siiteriin. Tai siis pakkohan se on. Tai konjamiiniin.. On hieman sanottuna huijattu olo.
No perhana, miten se nyt silleen. Karhuhan on oikein maukas olut, luulisi sen maistuvan. Itse vedän taas Koffia.
Tossa on tehty miusta virhe nautiskelujärjestyksessä, kalja juodaan ekana tai sitten sen suolaisen jälkeen, mutta ei enää niiden makeiden syömisten jälkeen. Siitä tulikin mieleeni, pitää mennä Karhu mettälle vissiin jos vitutus raukeis, Koffi on pahaa.
Pienissä :kippis1: häät menossa ni mukava kipotella![]()
Tänää juodaan sellaiset kalsarikännit, että siitä kirjoitetaan lauluja ja muistellaan sitä vielä vuosien päästä. Saattaa olla, että tästä tulee uusi liputus päivä ja nimikkopaitani nostetaan kisapuiston kattoon.
On koht tequila tyhjentyny..:D vittu mitä paskaa, en salee uskalla nukahtaa..
Joku lähtee kuppilaa vantaa stadi akselilta?
No perkele on siinä mulla..Vitu nyhveröt pelkäätte mua :D