Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Perhana, säästin Karhun viimeiseksi pizzan, cokiksen ja jäätelön jälkeen, mutta ou nou: SE EI KERTAKAIKKIAAN MAISTUNUT HYVÄLTÄ! Olin aivan järkyttynyt. Tätäkö mä olin kokonaiset kaksi viikkoa pantannut kaapin perukoilla? Join sen loppuun, ihan vaan koska se oli kalja (joskus männä vuosina oli sanonta "kaljaa ei jätetä"), mutta kyllä joutui miltei nenästä pitämään kiinni. NYT ON PATLEETTI PÄÄSTÄNSÄ PIPI, kun ei kalja maistu. Senhän se pentele vielä teki tai siis jätti tekemättä, että jätti nousematta päähän. Kyllähän perjantaiolusen olis tarkotus saattaa nautiskelijansa, tuon työn raskaan raatajan, rentoutuneeseen mielentilaan työviikon jäljiltä. Taidan siirtyä siiteriin. Tai siis pakkohan se on. Tai konjamiiniin.. On hieman sanottuna huijattu olo.

No perhana, miten se nyt silleen. Karhuhan on oikein maukas olut, luulisi sen maistuvan. Itse vedän taas Koffia.

Ämmä ajettu pois..Vsop meukow cignac konjakki 0,7l + tequila pullo 0,7l ja lava öölii, luulis vitutuksen lähtevän.. erään vanhan juopon sanoja lainaten " luulis vituttavan, mutta kun ei sitten yhtään" no kyllä vituttaa ja huomenna varmaan tuplasti..Katellaan pojat ja pojan nulikat huomenissa jos viel hengis, hyvät juopottelut itsekullekkin<3

No perhana, miten se nyt silleen. Karhuhan on oikein maukas olut, luulisi sen maistuvan. Itse vedän taas Koffia.

Tossa on tehty miusta virhe nautiskelujärjestyksessä, kalja juodaan ekana tai sitten sen suolaisen jälkeen, mutta ei enää niiden makeiden syömisten jälkeen. Siitä tulikin mieleeni, pitää mennä Karhu mettälle vissiin jos vitutus raukeis, Koffi on pahaa.

Tossa on tehty miusta virhe nautiskelujärjestyksessä, kalja juodaan ekana tai sitten sen suolaisen jälkeen, mutta ei enää niiden makeiden syömisten jälkeen. Siitä tulikin mieleeni, pitää mennä Karhu mettälle vissiin jos vitutus raukeis, Koffi on pahaa.

Totta kyllä, tosin itse olen niin pervo, että voin vetää irtokarkkeja ja kaljaa samaan aikaan. Koff on meikäläisen lemppari, vaikka tosin eihän tämä mitään parasta ole. Siitä lähtien kun kaljaa saanut kaupasta, niin aina ostanut sen 19,90€ laatikon Koffia, siitä jäänyt.

Totta nimisMies turiset. Kyllä parhautta on pistaasipähkinät ja ööli. Noh, menee ne karkitkin.

Pienissä :kippis1: häät menossa ni mukava kipotella :)

Tänää juodaan sellaiset kalsarikännit, että siitä kirjoitetaan lauluja ja muistellaan sitä vielä vuosien päästä. Saattaa olla, että tästä tulee uusi liputus päivä ja nimikkopaitani nostetaan kisapuiston kattoon.

On koht tequila tyhjentyny..:D vittu mitä paskaa, en salee uskalla nukahtaa..

Joku lähtee kuppilaa vantaa stadi akselilta?

No perkele on siinä mulla..Vitu nyhveröt pelkäätte mua :D

Back
Ylös Bottom