Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Olin eilen Tampereella häissä ja olin hirmuisessa, jopa vallankumouksellisessa. Hävitin samalla reissulla puhelimen jonnekkin sinne, voi vituntäyspaska ja hevosenkoiranvittu!

Viininmaistajaiset töissä. Uuden viinilistan uudet punkut tänään. Tämähän olisi muuten iloista, mutta mulla on vapaata tänään, ja minä en halua nähdä niitä ihmisiä vapaapäivänäni. Minä inhoan niitä, ja tämä tulee kumminkin ilmi, kun saan riittävästi alkoholia vereen. Ajatuskin vitutti niin paljon, että rupesin juomaan konjakkia heti aamusta herättyäni.

Viininmaistajaiset töissä. Uuden viinilistan uudet punkut tänään. Tämähän olisi muuten iloista, mutta mulla on vapaata tänään, ja minä en halua nähdä niitä ihmisiä vapaapäivänäni. Minä inhoan niitä, ja tämä tulee kumminkin ilmi, kun saan riittävästi alkoholia vereen. Ajatuskin vitutti niin paljon, että rupesin juomaan konjakkia heti aamusta herättyäni.

no olihan se ihan kiva duuni. Saa nähdä tarvitseeko mennä uudestaan kun mielikuvissa on vaan äärimmäisen epäasiallista käytöstä, ja esimiestason kykyjen verbaalista aliarviointia. Torstaina pitäisi mennä uudestaabn. nyt juon loput konjakit.

Ensimmäistä kertaa 3 viikkoon alkoholia :) Kaljaa ja pullo viiniä jonka jälkeen on aika kattoo sopiva baari... Ensimmäinen maistuu kyllä hyvältä :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai sitä pitää itekkin kotio lähteä ja matkalla hakea pullo punkkua. Illalla sitten jotain muuta siihen kylkeen. Kivat krapulat taas varmaan tiedossa :dance: Siis sunnuntaina vasta

Bisseä pitkästä aikaa.

On tässä päivä tai kaksi mennytkin.

Vittu mitä paskaa.

Kaneliviskii lasissa!
0001894_fireball_cinnamon_whisky_700ml.jpeg

http://www.fireballwhisky.com

Ja kohta vähän muuvei!

deadpool-gangnam-style-5.gif

Back
Ylös Bottom