Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu tää day after väsymys on ihan jäätävä. Eroaa tavanomaisesta väsymyksestä siten, että palelee.

höhöhöhöööhöh

Mä oon vittu lapissa!

394469_10151159486398164_627333972_n.webp

"Aina sillon tällön, semmosia lepänlehden vahvusia siivuja tuikkaa syämmen kärkeen. Maksan ohitusleikkausta ootellessa" Aperitaa nääs...

Ostin pullon viinia. Ajattelin etta juodaan se miehen (tai no, eksan) kanssa kun han tulee kaymaan. Saatan kuitenkin juoda sen yksin ennen kuin toinen tulee jos vaikka humalassa osaisin olla vihainen. Selvinpain en osaa, olen liian kiltti.

Vois pitää pakkiksen oman kännimiitiin teemalla BEARFORCE 1!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ostin pullon viinia. Ajattelin etta juodaan se miehen (tai no, eksan) kanssa kun han tulee kaymaan. Saatan kuitenkin juoda sen yksin ennen kuin toinen tulee jos vaikka humalassa osaisin olla vihainen. Selvinpain en osaa, olen liian kiltti.

Eiks se ollutkaan se elämäsi rakkaus :/?

Vittu mitä paskaa :lol2:!! Bissee vaan yks tölkki enää! Nyt kyrpii. Pakko varmaan käydä tossa lähikuppilassa. Onneks kestää kävellä noin 2min siinne.

Eiks se ollutkaan se elämäsi rakkaus :/?

Mita taydellisemmalta joku tai jonkun elama tai suhde nayttaa ulkoa, sita rikkinaisempi se usein on sisalta :)

Mita taydellisemmalta joku tai jonkun elama tai suhde nayttaa ulkoa, sita rikkinaisempi se usein on sisalta :)

Niinpä se taitaa olla..

Aika paljon tulee sivusta seurattua noita työ"kavereiden" parisuhteita ja aina kehutaan kuinka kivasti menee.. Kunnes kuulee "vahingossa" (:rolleyes:) että "vittu mitä paskaa ton äijän/muijan kanssa eläminen on" :lol2:!

Mulla ei "onneksi" ole minkäänlaista elämää, muuta kuin työ--->kotiin--->bisseä--->krapula--->töihin jne..

Ihan just vika bisse juotu.. Ei yhtään huvittais lähteä yksin tuonne lähibaariin.. Vtttu.

Meikäläisen opiaattikokeilut loppui siihen, että jo parista Panacodista ja Tramalista iski kusilukko päälle ja sitten saikin tiristellä tippa kerrallaan ja rukoilla munuaisten puolesta.

Olenkin amatööri.

Meille ilmoitettiin, että kv-opiskelijat tulee pitämään bileet tuohon meidän yläkertaan, ja meidät on kutsuttu. Tämä selvä, 150 tulossa tuohon 50-60 neliön yhteistilaan, eli ei muuta kun kaljaa kantoon ja nauttimaan illasta.

Back
Ylös Bottom