Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mä välillä toivon olevani. Mutta kiitti sulle supportista.
No oot aika syvällä paskassa jos toivot kuolemaa. Mä hakisin hoitoon, tai ainakin toivoisin että joku veis mut hoitoon vaikka ase ohimolla. Toisaalta, koska valtion rahat on pitäny syytää ympäri Eurooppaa niin en tiedä kuinka helppoa hoitoon pääsy nykyään on.

Mulla oli eilen 2 vaihtoehtoa, joko pitkän pöydän ääreen tai pitkäripaseen, no totta vitussa mä menin a-tarvikkeeseen kun tää on tämmöstä paskaa muutenkin. Aamua aloiteltiin tänään votkalla tyhjään mahaan, vittu haima kontrolliakaan vielä tehty niin tää pässi on jo kentällä. Ei katumusta, kaikki mun lupaukset on valheita, kaikki mun rakkaus on vihaa. No vittuuks tässä, istun himassa, vedän viinaa ja tuijotan seinää.Risteilykin on kohta niin hyvä aika ruveta vetään pohjia. Hei mä keksin miljoona tekosyytä dokata jos mä haluan, vien vielä sun rahat ja saan sut ostaan mulle tuopin.
No ei tää nyt ihan noin kurjaa oo, on mulle tänään tulossa vieras, ooooh!

:(

No oot aika syvällä paskassa jos toivot kuolemaa. Mä hakisin hoitoon, tai ainakin toivoisin että joku veis mut hoitoon vaikka ase ohimolla. Toisaalta, koska valtion rahat on pitäny syytää ympäri Eurooppaa niin en tiedä kuinka helppoa hoitoon pääsy nykyään on.

Tähän en voi valitettavasta vastata kuin privana. Ja crommed älä sure, kyllä kaikki kuitenkin päättyy hyvin(vai oonko katsonut liikaa leffoja). Laivalla sitten pidetään hauskaa.

kyllä kaikki kuitenkin päättyy hyvin(vai oonko katsonut liikaa leffoja).

No ei saatanassa mikään pääty hyvin, jos haimatoipilaana aletaan vetämään viinaa. Heitä se pullo ikkunasta pihalle kun vielä ehdit. Vaikka olis miten paskaa, niin et sä oikeasti halua heittää veiviäsi sillä, että korkki ei vain pysy kiinni.

Tsemppiä silti, saat sen pullon suljettua tai et.

Oijoi, rauhallisesti vaan. Tuut maltilla pois sieltä promilleista niin eiköhän se siit taas. Olit hyvän aikaa jo tipattomalla. Tsemppiä, eikä sitä nyt kannata ainakaa enää surra kun kännissä jo on.

No ei saatanassa mikään pääty hyvin, jos haimatoipilaana aletaan vetämään viinaa. Heitä se pullo ikkunasta pihalle kun vielä ehdit. Vaikka olis miten paskaa, niin et sä oikeasti halua heittää veiviäsi sillä, että korkki ei vain pysy kiinni.

Kyllä se kestää koko elämän:D
Tässä sitä nousukännissä rehvastellaan, mutta mites huomenna, aivan skitsona jos maha vähänkin murisee.
Onneksi frendi tuo lääkettä niin ei tarvi ottaa sitä darraa raakana vastaan.

Lauantaina olis korkin aukaisun aika.. Viimeksi dokannut 3.8..

Ei pitäisi ehkä heittää tätä esimerkkiä, kun on varmasti harvinaista, mutta setäukko on vetänyt 11 vuotta viinaa joka viikonloppu sen(kin) jälkeen kun hänellä haima hajosi.

Mutta älä nyt SEAGRAM hyvä mies luota tuuriin tässä asiassa!

Kuka hitto on keksinyt rapujuhlat, tai sen, että niiden saksiniekkojen kanssa pitää vetää tiukkaa samalla. Muisti pois, työkaverit virnuilee, helvetin paha olo ja töitäkin pitäisi tehdä. Ei saatana en ota enään koskaan mitään, nyt meni korkki lopullisesti kiinni meikäläiseltä.:urjo:

Viikko sitten Blockfesteilla vanha kunnon kakkonen. Kaksi päivää nonstoppia, sunnuntaina ja vielä maanantainakin tuntui rap-musiikki kehossa erittäin voimallisesti.

Vaan oli ne hyvät rytkeet!

No nyt on taas korkki kiinni ainakin risteilyyn asti, en kyllä lupaa mitään. Vähän puskee hikee, ei muuten mitään darraa.

Kaverinainen, jonka tunsin 7 -vuotiaasta lähtien, kuoli nyt 32v. äkillisesti. Hän olisi ollut juuri palaamassa ulkomailta työasioilta ja odottelin paluuta, koska meillä oli "jotain" meneillään. Hän oli vieläpä hyväntekeväisyystyötä tekevä erittäin kiltti ja hyvätapainen "heppatyttö", jolla oli kaikki edellytykset elämän jatkoon. Tasan ei mene kortit.

Taidan ottaa viinaa.

- - - Updated - - -

^ Vilman muistolle paukku. Laitan vielä kynttilän palamaan... liian nuorena lähti.

^Jaksamisia.

Minä meinasin tulla kertomaan sen, että piru noi espanjalaiset tykkää tarjota meille suomalaisille juomia. "Hei, olet niin hyvä tyyppi, ota siitä" ja yhtäkkiä on kaksinkäsin kaljaa. Ei ne toisilleenkaan tarjoile noin paljon, aluksi meinaan epäilin kulttuurisyytä. Noh, me jatketaan täällä pirskeitä, niin katsotaan sammuuko ensin latinot vai suomalaiset.

Back
Ylös Bottom