Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs tässä, kaljaa vetelen kotona koneella. Myöhemmin varmaan johonkin kuppilaan duunikavereiden kans.

E: Jos nää duunikaverit peruu, pahoittelen jo valmiiksi mahdollisia sekavia posteja. :D

Voee helevata mikä olo :urjo: Pää särkee ja hohhoijjaa. Ei kyllä pitualleen tohdi männä.

Hähä, kaveri meni saksalaisen naisen kaa jatkoille...ei kai siittä hyvää seuraa (tai siis hyväähän siitä seuraa....) mut ihan yksin tääl sit vaan päivittelen... Tylsää!

Huh, olis vähän olotiloja. Kaveri tuli kahentoista aikaan oven taa ja tossa se nyt koisii. Aiva oikia meininki!

Helevetin krapula. Olin eilen naisten kanssa(2 niistä oli duunikavereita) klubi femmassa. Joskus viiden aikoihin mä olen selvinnyt kotiin asti. Ja tietenkään kotona ei ole särkylääkettä!

Perjantaina tuli juotua 20 olutta, pirtua ja salmaria. Jostain syystä eilen ei ollut rapulaa, mutta tänään on sitten ollut aika paha ripuli. Onneksi vasta huomenna iltavuoroon.

Perjantaina tuli juotua 20 olutta, pirtua ja salmaria. Jostain syystä eilen ei ollut rapulaa, mutta tänään on sitten ollut aika paha ripuli. Onneksi vasta huomenna iltavuoroon.

Itsekin olen tässä lähiaikoina tissutellut Spiritus Fortista. Jurritkii on ollu sen mukaisia. Juon myös nytten olutta.

Vittu ku menee aina rahat..

Back
Ylös Bottom