Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei huh-huh, tuli sitten juhlistettua loman alkua 5 päivää (pe-ti). Tämän luokan darraa en ole vielä kokenut kun ei pysty vieläkään syömään, juomaan taikka nukkua. Ulos ei uskalla mennä, ainakaan vielä ja huomen on taas perjantai. Voi vitun vittu!

kolmenpäivän darra, eka päivä menee kuolemanpelossa, toisena tulee normaali paska darra ja kolmantena sellanen pieni tyhmä olo. Se oli sitä nuoruusaikaa. Huomenna viroon erään peräkylän metsästysseuran kanssa, tiedossa HC luokan ALAN reissu!

Ei huh-huh, tuli sitten juhlistettua loman alkua 5 päivää (pe-ti). Tämän luokan darraa en ole vielä kokenut kun ei pysty vieläkään syömään, juomaan taikka nukkua. Ulos ei uskalla mennä, ainakaan vielä ja huomen on taas perjantai. Voi vitun vittu!

Lomalla pittää juua. Olut tykkää ku sitä juodaan.

Huomenna täytyy kyl alottaa jo heti ku herää, eikä toistaa samoja typeriä virheitä kun viime perjantaina.

Joka perjantai janottaa niin, että jano täytyy sammuttaa ja joka maanantai väsyneenä miettii miks piti taas ottaa. Mut silti otetaan koska alkoholi on vaan niin vitun hyvää. Juon tässä iltaolutta. Äskön meni gintonic.

Itse otan kulttuuriperimän vuoksi. Turha sitä haikailla miten "hienostuneet" alkoholitottumukset keski- ja etelä-euroopassa on,

vaan olla ylpeä siitä mitä me itse olemme ja millä tavalla me elämme!

Ps. pienet sille!

Nautiskelin eilen lasillisen (0,35l) sangriaa, tämä päivä mennyt krapulassa.

viru valgea olis kaapis. No vähän mä maistoin. Ruokalusikallisen.

Itse kipaisin alkosta pullon viineistä hienointa (El Tiempo) ja ajattelin sen kyytipojaksi juoda muutaman oluen. Muijan heitän tukasta vittuun ja vedän kalsarit :kippis1:

Meni taas suunitelmat vituiksi, tällä kertaa omasta laiskuudesta johtuen, mut ei hätää. Nyt on kaapissa votkaa ja tapioo ja ronkeloa. Kunhan vähän jäähtyvät niin :kippis1:

Nyt pitkästä aikaa juon alkoholia. Onkos täällä joku joka osaa sanoo jotain hyvää baaria tampereelta jossa ei mee hermot??? :D

paskat

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom