Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tarvitaan pakkiksen rapajuoppojen auttavaa tietämystä! Perjantaina lähen kohti viroa ja juhannusjuomat ajattelin tuoda samalla mukanani. Mukaan tulee ainakin viinaa ja kaljaa, mutta mitä lonkeroa suosittelisitte?

Hartwallin karpalo gini on hyvää, mutta kallista. Smirnoffia tuon ainakin, ale cogin karpalo lonkero ei maistunu mun mielestä hyvältä. Paljon hartwallin gini on laivalla tax free:ssä?

http://www.viinarannasta.ee/articlesr.php?sid=5&gid=3

Nyt tarvitaan pakkiksen rapajuoppojen auttavaa tietämystä! Perjantaina lähen kohti viroa ja juhannusjuomat ajattelin tuoda samalla mukanani. Mukaan tulee ainakin viinaa ja kaljaa, mutta mitä lonkeroa suosittelisitte?

Hartwallin karpalo gini on hyvää, mutta kallista. Smirnoffia tuon ainakin, ale cogin karpalo lonkero ei maistunu mun mielestä hyvältä. Paljon hartwallin gini on laivalla tax free:ssä?

http://www.viinarannasta.ee/articlesr.php?sid=5&gid=3
Hartwallin lava on noin 17-20 euroa. Sinebrychoffin lonkero on hyvää :)

Lonkeroon ei ole kuin yksi vaihtoehto, muut huonoja kopioita.

ImageVaultHandler.aspx

Hartwallin lava on noin 17-20 euroa. Sinebrychoffin lonkero on hyvää :)

Parempi olla sit kans, muuten menee juhannus vituiks kun ronkelot ei uppoo :D Hartwallin on kyllä parasta, mutta niin helvetin kallista. Onks se vahvempsortti juomakelposta, kumminkin rosentteja melkein tuplat, niin vois lavan poistaa.

Parempi olla sit kans, muuten menee juhannus vituiks kun ronkelot ei uppoo :D Hartwallin on kyllä parasta, mutta niin helvetin kallista. Onks se vahvempsortti juomakelposta, kumminkin rosentteja melkein tuplat, niin vois lavan poistaa.

1248854597-hartwalllongdrinkstrong24x33u.jpg
eihän tossa ole kuin 7,5. hyvää on!

Päättärien juhlinnat venyivät kaksipäiväisiksi ja olo on kuin puristetulla sitruunalla. Tekisi mieli ottaa korjaussarjaa, mutta kyllä tänään on vain kärsittävä!

Semmoset polttarit! Pe+la semmosta törpöttelyä, että oksat pois! Yllättävän sekasin saa pään tuolla absintilla. Never again:face:

Onks se vahvempsortti juomakelposta, kumminkin rosentteja melkein tuplat, niin vois lavan poistaa.

Ei oo, ihan hirveetä paskaa. Osta viinaa mieluummi, saat 2 pulloa ton lavan hinnalla, ainakin.

Vastasitha jo itsekkin siihen miks et saanu... Pukeuduit kuin manne tuolla liivi + suorat housut + nahkakenkä yhdistelmällä. Ei siitä kukaan pidä :D

:face: Myönnän ulosantini olleen sangen perseestä edellisessa postauksessani, mutta en voi olla tarttumatta tähän lainiin, että toi yhistelmä olis jotenkin "manne". Tolla logiikalla Suomessa on paljon enemmän manneja ku oon kuvitellu.

Sun makuusi tuo setti ei selvästikkään sovi, mutta voin pistää pään pantiksi, että useempaan baariin pääsen sisään ja useemmin tulee (jos siis ylipäätänsä tulee) positiivista palautetta tolla kombolla kuin tää nykyään vallalla oleva "siisti" huppari + farkut + skedekengät / hi-top tennarisetillä, unohtamatta niitä junttilätsiä.

*NOTE* Yllämainittu ei ollut millään lailla "dissaus" tai "hyökkäys" sun makuas kohtaan jos em. tyylistä pidät, halusin vain tuoda pointin esille kun tunnuit leimaavan mannetyyliksi tyylin minkä ite käsitän ns. siistiksi pukeutumiseksi.

PS: paska työpäivä vieläki pääkipee..

Launtaina oli kova humala ja tänää alko työt. Herätys oli klo5 ja työt loppu klo16. klo 18 salille, penkkipäivä ja tuntui kuin kädet olisivat murentuneet :D Joka paikkaan koskee! Johtuu varmaan siitä ku purettiin töissä semmonen reilun 2000:n laatan laatoitus, jonka yhteispaino on 18000kg. Vähä meinas tulla väsy loppupäivästä. Mutta vielä pitäs jaksaa kattoo huomisen salkkarit ja syödä munakas... :zzzz:

Oli pakko korkata lonkero. Vittu kun ei ole kun pari.. Autossa on kyl Tapion jämät mut ei niillä kyl pääse ku alkuun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Haistakoon nyt paskan koko tuoremehuväki :hyvä:

aijai kuinka mä oon nuoruuteni hukannu tähän asti..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:( Se yks päivä, kun vois olla semisti selvänä. Mutta muista kerrata dösösässä/junassa ees ne jotkut edellisten vuosien vastaukset. Hyvin se menee.
Olin jo oikeessa kaupungissa. Nyt jo hereillä ja ei darraa (itseasiassa en nukkunu ollenkaa). Itseluottamus on kova!

Tänään illalla lisää keittoa.

Ei vittu, kahen kaverin kaa otettii hotellihuone pääsykoetta varten nii toine heräs toiselta puolelta kaupunkia. Ehti kuitenki paikalle mut nyt se makaa tuossa käytävällä sammuneena :D

Back
Ylös Bottom