Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jos pistäytyisi illalla tuopillisella ja dartsin heitossa

Viskiä ja olutta kun ei tää saatanan stressi muuten helpotu. Niin oon valmis ottaan sen krapulan kunhan olis tänään edes pari tuntia kelaamatta kaikkea paskaa. Ei tää nyt silti mitään itkuviinaa oo mitä vedän, onneksi. Sitä on tullut vedettyä jo ihan tarpeeksi:jahas:

Voimia ja kaikkea hyvää sinne, oli syy mikä tahansa. Itse otan kerrankin ihan muuten vain! Ensi vkl voi sitten vetää taas hautajaisissa hyvät rännit.

Viskiä ja olutta kun ei tää saatanan stressi muuten helpotu. Niin oon valmis ottaan sen krapulan kunhan olis tänään edes pari tuntia kelaamatta kaikkea paskaa. Ei tää nyt silti mitään itkuviinaa oo mitä vedän, onneksi. Sitä on tullut vedettyä jo ihan tarpeeksi:jahas:

Allekirjoitan ton täysin!
Aivan sama mitä jotkut jeesustelijat sanoo mutta kyllä mulla ainakin oikein ajoitettu kunnon nollaus puhdistaa sitä päätä.

Mäki oon ottanu joskus itkuviinaa :) Nyt otan vaan kaljaa rohkaisuks et uskaltas mennä yksin kaupungille.. saa nähä kuin käy. Vitusti univelkaa ja riskinä et rupee vaan nukuttamaan..

GTFO jos ei oo muuta asiaa. Ryyppääminen kuuluu ihmisen perustarpeisiin kuten syöminenki. Se eroaa syömisestä ainoastaan, ettei sitä oo välttämättä pakko tehä ihan parin tunnin välein vaan kunnon koomat 1-4 kertaa viikos riittää iha hyvin.

Ootkin perus heikko suomijuntti, joka ei tiedä paremmasta..:)

Tällä koittanu jonkin sortin humalaa saada. En juo enää pisaraakaan:urjo:
gm

Huh-huh mikä olo, venyi ilta sitten aamu ysiin. Vastaavasti sängystä pääsi ylös 16.00. Ainoa mikä vähän kohensi oloa oli melko hurja krapula panetus.
Ja sitten kauppaan hakeen bissee, voi vittu kun tuskan hikee pukkas ja pumppu hakkasi. Ei enää ikinä krapulassa kauppaan, pitää ensi kerralla varautua sil viisiin. Krapulassa kuuluu olla saunanlauteiden alla tai perunakellarissa ovet takalukossa.

Back
Ylös Bottom