Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
huomenna..

Tänään!

Tän viikon kirjotukset ohi nii voi vähä rentoutuu ennen ens viikkoo :)

52min niin pääsee töistä pois.. sit alkaa..

Toisen karhun kaato vaiheessa, nam.

Kylläpä sitä oli taas viime lauantain jälkeen niin morkkikset, niin morkkikset, mutta jopa taas nyt tuntuu, että vois vetästä täydet sarjat. Itse asiassa muutaman tölkin tuossa maistelin ja ihan yhtä hyvälle tuo maistuu, kun aina ennenkin. Mutta on kyllä niin raskas viikko takana, jotta pitänee laittaa ruho vaateriin. Mutta kyyyyllä mie taas lähipäivinä täräytän hei.

Mä en ymmärrä tuota logiikkaa, että jos on raskas viikko takana, niin pitää vetää kännit siihen päälle ( en tarkoita nyt sua tst, koska totesit, että raskas viikko painaa niin parempi käyä koijjaa.) Tuo on sellainen melkolailla itseään ruokkiva oravanpyörä, raskas känni ja kuosi tuskin palauttaa sitä elimistöä ja mieltä kovinkaan kummoiseen kondikseen. Muutenkin säälittää suurin osa suomalaisista viikonloppu juopoista, kai se perustuu siihen, että ollaan niin helvetin kunniallisia ja kristillisen kasvatuksen saaneita työnorjia, että viikot eletään raataessa ja vapauden vihdoin koittaessa psyyke onkin jo niin rajamailla, että tajunta on pakko vetää hämärän rajamaille.

Mä en ymmärrä tuota logiikkaa, että jos on raskas viikko takana, niin pitää vetää kännit siihen päälle ( en tarkoita nyt sua tst, koska totesit, että raskas viikko painaa niin parempi käyä koijjaa.) Tuo on sellainen melkolailla itseään ruokkiva oravanpyörä, raskas känni ja kuosi tuskin palauttaa sitä elimistöä ja mieltä kovinkaan kummoiseen kondikseen. Muutenkin säälittää suurin osa suomalaisista viikonloppu juopoista, kai se perustuu siihen, että ollaan niin helvetin kunniallisia ja kristillisen kasvatuksen saaneita työnorjia, että viikot eletään raataessa ja vapauden vihdoin koittaessa psyyke onkin jo niin rajamailla, että tajunta on pakko vetää hämärän rajamaille.

Ja tämän tredin otsikko oli? Ei ainakaan "Tuomitse/saarnaa muiden ryyppäämisistä". Juopottelu on vaan niin mukavaa, siihen löytyy aina voimia. Ja ettei ihan ooteeksi menisi, niin 3 mehevän makuista pääsiäisolutta tuli saunan jälkeen nautiskeltua. Miksi vain kolme? Huomenna on iltavuoro, sen jälkeen räjähtää loman kunniaksi!:hyvä:

GTFO jos ei oo muuta asiaa. Ryyppääminen kuuluu ihmisen perustarpeisiin kuten syöminenki. Se eroaa syömisestä ainoastaan, ettei sitä oo välttämättä pakko tehä ihan parin tunnin välein vaan kunnon koomat 1-4 kertaa viikos riittää iha hyvin.

Aloin 5 tuntia sit pelata Kingdom Rushia ja juoda kaljaa. Nyt on näköjään 5 tuntia menny ja oon pöhnässä. WTF?

No kuitenkin, mahti laulaja:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom