Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Roomassa päin ollaan, baarissa laitetaan drinkkeihin vähän eri tavalla viinaa kun suomessa, gin tonic = 2/3 viinaa ja loput tonic wateria. Pari kun näitä nappas niin rupes nousee... Uskalla pärkeles nukkumaa iha heti mennä.

Ei jaksanu heinäkenkään, joten himas muutama näin yötä vasten, pitäs kyl jo perkele skarpata pikkuhiljaa ja lähtee lihaksia tuhoon salille. Ei näin voi jatkaa :face:

Aaaaaaa mikä krapula :D

Kyllä tämä tästä. Kolmelta pääsin sängystä ylös.

Ystävällinen kebabmies toi juuri Iskender-kebabin.

Oli niin kova nälkä että kävin vähän väliä ovisilmästä kurkkimassa että miksei se kebab jo tule. :D

Yllättävän helppo päivä ollu ku ottaa huomioon, että eilen juotiin aika paljon ja unta tuli max 3 tuntia aamusta. Pikkasen skumppaa ja yhen oluen tosin oon tänäänkin nauttinu.

Ai saatana kun jomottaa vieläkin niin maan perkeleesti päässä. Juuri vasta heräilty, viiden aikaan aloin nukkumaan aamuyöllä. Annoksia meni taas lähemmäs kolmekymmentä ja sen tuntee..

Harvinaista kyllä mutta viikonloppu meni selvinpäin ja nyt syötteellä muutaman kaverin kans kun hiihtolomat ja silleen. Alkaa olla melko hutikassa. On aika maullaan :D

Ekaa kertaa elämässäni oikeasti 2 päivän paha darra... Kai sitä on tulossa vanhaksi. Tai sitten pitäisi juoda useammin kuin 10viikon välein niin ehkä siihen tottuisi?

Perjantaina hämäriä kattohuoneistoja, pieniä kellaribaareja, tissejä, vihaisia hevimiehiä, vihaisia venäläisiä, muistikatkoksia, parit kunnon pannut ja filmi katki. Lauantaina yökerhoja, vihaisia venäläisiä ja kuudelta kotiin. Sunnutaina taksilla kylpylään ja 10h porealtaassa campari kourassa.

Edelleen piilossa kotona, kännykkä kiinni. Olis sitten jalkajumppa illalla. Aijai.

Never again.

Mulla tuntuu, että krapula kestää vähintään sen kolme päivää:s

Lauantaina siis pitkästä aikaa juhlimassa ja tuli kyllä juotuakin sen mukasesti. Pohjana oli yks shamppanja-pullo kotona + shots shots shots. Sit viel parille eri klubille ja muutama pikkupubi. Oli hiukan heikko olo loppuillasta, mutta mahtava ilta kaikenkaikkiaan:D

Kyllä se siihen menee. Vasta runttasin ihan sikaläskit, eli tolkuton, +20 kpl tölkkiä, keppanaa iltaan + vitusti jäykkää, kaikenlaista, raakana ja sotkettuna ja vaikka miten, ja krapula oli kevyesti perjantaista keskiviikkoon. Kärsin seuraavat vaiheet. Lauantaina ihan paskana, sekä fyysisesti, että henkisesti ja aivan tolkuttoman väsynyt, yön nukuin kuin tukki, koska olin ihan loppu. Mutta sitten sunnuntaina alkaa se kaaos. Paska maistuu suussa ihan aamusta asti, kädet tärisee, silmät on aivan tupessa ja masentaa. Yöllä en saa nukuttua ensinkään. Tai semmoisia pieniä pätkiä. Masentaa koko yön ja ne vähät unet on aivan kammottavaa painajaista, semmosta valvetilaa, että makaan silmät auki sängyssä ja näen unia, mutta olen silti hereillä. Maanantaina olen aamusta yhtä rikki, kuin sunnuntainakin, enkä nuku ma-ti-yönä yhtään paremmin. Tiistaina vituttaa vielä enemmän, koska en ole saanut nukuttua, ja samat tärinät jatkuu edelleen. Ja masentaa aivan älyttömästi. Ti-ke-yönä nukun vähän paremmin, mutta edelleen keskiviikkona tärisee kädet ja paska maistuu suussa. Tuttua kenellekkään vähän vanhemmalle? Vittu, silti sitä on niin fiksu, että torstaina kaikki tämä on unohtunut ja voisi juoda uudestaan. PErkele. Ja uskokaa, tätä on jatkunut jo vuosia. Ja kun en enää ole näissä hommissa mikään eilisen teeren poika. Kaikenlaisia juomahommia on kuitenkin tullut harrastettua jo 20 vuotta. Huhhuh! Ei se ennen näin hankalaa ollut. Tai viimeinen kymmenen vuotta on ollut, penskanahan se oli lystiä. Voivoi, paska ihmisraunio.

Back
Ylös Bottom