Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pe-la = märkää

Oli kyllä yöllä järkyttävin känniseikkailu ikinä.:eek: -- Ei enää ikinä. --
Kiitos tästä. Oli hirveä himotus ryypätä, koska tämä viikko ja minun elämä muutenki on niin perseestä. Mutta taidanki jättää tänä viikonloppuna juomatta. Säästyypähän rahaa ja kasvot. Vielä kerran, kiitos.

Nyt pitää oikeesti sanoo et tekis mieli korkkaa. Mut ei pysty ku huomen 6-12 duunii. Lupaan että noin 12:15 aukee huomen eka bisse. Tuun huomen varmasti päivittelee tilannetta. Huomen vois myös korkata Tequila joka on seissy tossa kaapissa 4kk.

Jostain syystä aina perjantaisin alkaa tehdä mieli dokaa, ilman mitään erityistä syytä. En kuitenkaan siihen sorru, vaikkakin loppuelämä ilman alkoholia tuntuu aika utopistiselta ajatukselta. Pitäs vaan muistaa kuinka paha olo siitä tulee, mutta kummasti parissa kolmessa kuukaudessa sen unohtaa jo täysin. :/

Voi myös juoda siististi. Ei aina tarvi vetää niin, että muisti lähtee ja aamulla darra. Paljon mukavempa kun juo kohtuudella estot pois ja olon rennoksi, muttei mihinkään kovaan känniin.

Itsellä cheattipäivän kunniaksi sixari lapin kultaa, että nukuttaa hyvin ja huomenna penkkienkat.

Edit. eka korkattu

Voi myös juoda siististi. Ei aina tarvi vetää niin, että muisti lähtee ja aamulla darra. Paljon mukavempa kun juo kohtuudella estot pois ja olon rennoksi, muttei mihinkään kovaan känniin.

Itsellä cheattipäivän kunniaksi sixari lapin kultaa, että nukuttaa hyvin ja huomenna penkkienkat.

Edit. eka korkattu

Toi on ihan paskaa. Mulla tulee 6 annoksesta jo aika mukava krapula ja tosta ei kyl mulla ala mitkään estot lähtemään sen enempää ku mitä ne on normaalistikkaan pois. Ja ei toi määrä paljon rentouta.

Itsellä saa jo pari kaljaa sellaisen mukavan rennon fiiliksen päälle, samoin tulee oltua puheliaampi pienessä humalassa. Krapulaan taas vaaditaan se reilu 12 olusta ja muistin menetykseen hiukan enempi, riippuen tietty juomistahdista.

Keskiviikkona Teachers Highland Dream pullo ja nyt sama. Ja tiedän ettei se riitä "kunnonkänniin", onneksi olen niin pihi etten lähe baariin. Se ois helposti vielä 100-200e nutullaan...

Keskiviikko. (k)=kaveri (m)=minä

Ihan rauhallinen ilta opiskelijasolussa, katotaan telkkaria...
k-SE OIS TÄNÄÄ KAHEN ERUON TISSIT!(strippari baarissa)
m-Oota hetki
m- (10 sek myöhemmin) JOO MUL ON AUTO JA KUSKI
k- meinaaksä juua paljon
m- kait vaa parit..................

m-MITÄ VITTUA!? KAIKKI JUOMAT 3,5e!?
m- tanssi ja reivaa niin vitusti
k- repi baarin pöydän irti :rolleyes:
m- joku pissis huutaa, että tanssin väärin. Astuin tän varpaille ja vitullinen ulvonta. Tartutan omat metsuriliikkeet kaikkiin jätkiin ja kaikki kreisibailaa meikän muuvsseilla.
- pissis huutaa ja haukuu mun inside muuvit. Koko tanssilattia bailaa meikän mukana ja huora vaan ulvoo :D
(kello 4 aamuyöllä, mäkin autokaista)m-5 BIC MÄKKIÄ JA TOLLAI FEATS ATERIA... Joo se ois 45e.......... :rolleyes:
Siitä sit 05 nukkuu ja 07 kouluu.. Olinpaha kännis opiskelemassa.. En suosittele..

Tänään sitten kalsarikännit ja mietitään ensirakkauden jättämiä haavoja.. On tämä elämä pelkkää draamaa.. LISÖÖ VIINNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Piti pitää selvä viikonloppu ensimmäistä kertaa syntymäni jälkeen, mutta jätin sitten perkele etusormen auton takapaksin ja peräkärryn väliin ja eikös se sitten turvonnut pään kokoiseksi ja nyt ei pysty edes kullia pitelemään saatikka sitten tankoa puristamaan tai puita kantamaan kaksin käsin.. On tämä saatana työmaa, viinaa pitää juua ku pullo on ainot esine mitä tuolla kädellä saa pideltyä perkele..

E: Koska sehän on itsestään selvyys, että kun ei treenata niin sillon juodaan ja juoksemaan en kyllä vitussa lähde tuolla kelillä..

..Vasta on aamu :D .. Kyllä tää tästä.

Jeeee oon himas ja juomat ostettu bissee, pari likööripulloo ja tequila. Nyt aukee Corona. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

No siinä on hyvät eväät. Itekki pitää lähteä tässä nesteostoksille, kunhan käyn ensi faijalla isänpäivälounaalla, huomenna ei meinaa oo takeita että selvii mihinkään :D

En. Uskokaa tai älkää, mutta "sen" ansiosta krapulaa ei ole ollenkaan.:eek: Aamulla vain lievä krapulainen olo, muta nyt ihan normaali olotila. Siis ihan oikeasti.

Ei tietenkään tule krapulaa jos oot ollu tiputuksessa. Krapulan oireet johtuu pitkälti nestehukasta jonka alkoholi diureettina aiheuttaa.

Back
Ylös Bottom