Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo viime perjantaina ajattelin samaa, "nyt otan 'kohtuudella' ja sit ens vkl olen vesiselvä". Mutta sitten tajusin että seuraavana vkl on syntymäpäivät, ei muutakuin :kippis1:

Mä en juo enää ikinä, morkkis jatkuu vieläki. Vaikka tilin tilanne ei oo enää niin huolestuttava, oon näköjää lainannu kaverille rahaa ja just näky tilillä takasinmaksu.

NYYYYGÅÅÅÅRRRRDDDD!!!!!

Vittu mä oon kännissääsäääää

Ja huomenna töihin!

Hyi saatana toi Tapio viina on pahaa! Pakkasessa oon pitäny ja silti meinaa tulla yökkäys sitä juodessa. Jotkut väittää, ettei kirkkaissa oo eroja, mutta kyllä esim sisuviina oli paljon parempaa ku tää.

Huomenna ja lauantaina vielä töitä. Sitten lauantaina lähtee sellaset keitot ettei oo hetkeen nähty. Pääsen la 12 duunista ja frendien kaa alottelee illan duunin pikkujouluja varten. Illalla isketään Virgin Oilii, siellä lähtee pikkujoulut käyntiin ja sitten illemmal muualle stadii. ! Mä tykkään. Ainaki voisin muutaman paremman bissen ostaa ja viinaa. SEkÄ kokeiluksi ruottalainen kakkosbisse Mariestad 3,5%, sitä on meiän duunis eli itiksen prismas 0,75€ puolen litran tölkki. Siinä on litrahinta 1,20€ mutta noita saa litkii muutaman enemmän.:rock:

Oli kyllä yöllä järkyttävin känniseikkailu ikinä.:eek: Join 10 paukkua viinaa, jonka lisäksi...
Täällä ei vissin saa puhua mistään "yhdistelmistä"? Joten jätän sanomatta. Kuitenkin olin porukoiden luona ja yöllä yrjönsin lattialla ja äiti ja iskä tulee kattomaan. Äiti tajus mitä olin menny tekee. Soitti ensineuvoon ja siellä sanottiin, että mulle pitää antaa puhelin. Mä vaan möngersin jotain, äiti otti puhelimen takas ja siellä sanottiin, että soittakaa ambulanssi. No lanssi miehet tulivat ja kysyivät mitä oon ottanu ja yritinkö itsemurhaa. (En yrittäny itsemurhaa!) Olin aivan vitun sekaisin ja oksensin melkein koko ajan. Ottivat hemoglobiinin ja verenpaineen ja sydänfilmin tms. Oli lappuja rinnassa ja alavartalossa kiinni. Yläpaine oli vähän päälle 70 ja alapaine jotain 40. Sanoivat, että alkoholimyrkytys. Sanoivat koko ajan, että ei saa nukkua, läpsivät naamaan jne. Vissiin nukkuminen olis voinu olla vaarallista jonkun syyn takia. Veivät sairaalaan, laittovat tippaan, olin siellä yön ja pari tuntia sitten pääsin pois. Oli ihan vitun siistiä kävellä hiukset ihan oksennuksessa sairaalaan käytävillä, kun ootin kyytiä:curs: Osaa sitä ihminen olla tyhmä. Ei enää ikinä. Ei oo juuri mitään muistikuvia tietyn ajan jälkeen viime yöstä.

En. Uskokaa tai älkää, mutta "sen" ansiosta krapulaa ei ole ollenkaan.:eek: Aamulla vain lievä krapulainen olo, muta nyt ihan normaali olotila. Siis ihan oikeasti.

Kyllä menee olut hyvin päähän kahden viikon tauon jälkeen, varsinki ku yöunet on ollu semmosia 3-4 tunnin mittasia. Muutama Fosters jatunnen itteni jo ihan sex monsteriksi. Pakko pitää pikku paussi että pystyy salillekki.

P.S. Suomen puolustusvoimat on perseestä. Mutta Juha Vuorisesta tykkään.

Back
Ylös Bottom