Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna BeachFutikseen!! Eka peli jo 11:ta, eli aikasin tarttee aloittaa......... :kippis1:

Eilenhän menin katsomaan kaverin kanssa autolla Jarea&Ville-Gallea klo 23.30... Tuumattiin että tässähän on vielä tunti keikan alkuun ja kesälomalla ollaan ja mitä vielä. No, 12 salmaria tilattiin tiskille ja siitä se ajatus sitten lähti. Autot jäi kylille ja rahaa meni karmeita summia mutta jumalauta että oli kivaa :hyper:

Vittu jee just kannettii tuplatekilaa eteen. Kohta on kevyt känni päällä :D

Yömyssy ja nukkumaan. Älkääkä saatana kattoko profiilia itte ootte tän ikäsinä vedelly pussikaljoja kylillä. :D

Ei se väärin o..

Itte taas todistelin grillijonossa kuin siellä oli sm-kulta painijaa yms.. vitun apinat.. miks mulla ei ala jalometalli loistaan kaulassa ku promillet hyppää yli kahden? Oonko mä yhteiskunnan kaltoinkohtelema nuori? Vitun kännissä mä ainaki oon.
Muutta nuori en enää.. kohta 30v.. No nuori mieleltään kuitenki.. kroppa tulee perässä:D

Just heräsin hienoon vapinaan..:hyper:
Join yhden loiventavan, se helpotti hiukan.
Nyt pelottaakin perkeleesti..
Taidan olla vieläkin aika jurrissa:wtf:
Menen takas mamman viereen nukkuun..

edit: Nyt pelottaa tuo heiluva hymiökin(vai mikälie) tuossa ylempänä.. pakko laittaa kone kiinni.

Saatana mikä olo, vaikken juonut kuin sixpackin. Yleensä ei tule edes lavallisesta mitään kanuunaa.. tai siitähän se johtuu, join liian vähän

Just heräsin hienoon vapinaan..:hyper:
Join yhden loiventavan, se helpotti hiukan.
Nyt pelottaakin perkeleesti..
Taidan olla vieläkin aika jurrissa:wtf:
Menen takas mamman viereen nukkuun..

edit: Nyt pelottaa tuo heiluva hymiökin(vai mikälie) tuossa ylempänä.. pakko laittaa kone kiinni.

Huomenna nämä.

Jumalauta että oli häijy olo aamulla.. HUHHUH! Nyt ollaan jo voiton puolella:dance:
Tässä mietin että jatkanko tänään vai mitä..? Muija ois lähdössä kauppaan niin siinä samalla pääsis hakeen vähän bissee.
Sit se ehdottelee että käytäs ravintolassa syömässä.(eli pääsis goblin juomaan hanasta pari kylmää:evil:)
Ravintolaan mä nyt lähden ainaki.. kattoo sitä kauppaa sen jälkeen:)

Jumalauta että oli häijy olo aamulla.. HUHHUH! Nyt ollaan jo voiton puolella:dance:
Tässä mietin että jatkanko tänään vai mitä..? Muija ois lähdössä kauppaan niin siinä samalla pääsis hakeen vähän bissee.
Sit se ehdottelee että käytäs ravintolassa syömässä.(eli pääsis goblin juomaan hanasta pari kylmää:evil:)
Ravintolaan mä nyt lähden ainaki.. kattoo sitä kauppaa sen jälkeen:)

Tietenkin toinen päivä samaan syssyyn. Kuka sitä yhden päivän lippuja ostaa? Niin yesterday!
Itselläni etelä-suomen viinatiivisteet menevät juuri oikeisiin paikkoihin niin kuin olettaa sopii.

Back
Ylös Bottom