Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Sama homma. Tosin ei taida johtua alkomahoolista, vaan ehkä ennemminkin siitä, että söin melkee kilon biffiä äsken. Se oli vaan niin hyvää :kuola:

haha Siitä puhe mistä puute: 657 sivua posteja känni krapula ja ryppytredisä :D Mutta, joo anteeksi jos täällä ollaan jo tästä puhuttu mutta kysynpähän kuitenkin, että onko kukaan muu huomannu, että vinapää olis parantunut merkittävästi massan kasvun myötä? Itellä ainaki noin tuplaantunut max. alkoholi määrä mitä voi juoda niin, että pääsee vielä kävellen kotiin (silti mulla on kuitenkin huono viinapää)..samallu kun massaa on tullu 17kg. Juon noin kerran 2kuukaudessa, niin luulisi että sitä ei voi ainakaan kokonaan pistää tuohon "alkoholiin tottumisen" piikkiin. Tottahan se on selvää, että massa vaikuttaa siihen, mutta en olisi uskonut eron olevan noin merkittävä...

^Enpä ole merkittävää eroa huomannut olin sitten kevyempi tai painavampi.

2 päivää tuli taas otettua ja olo on melko karmea:urjo:. Nyt alkaa body-munkki elämä.

Huh huh, kun puhalluttaa :D

vittu viides tai neljös pöivö pienissö höissä ku vittu bulgariassa ollaan

eilen erotic clubilla ja sit juotiin viintä. alkaa jo kolista. tänään ei sit rairai

Iltapäiväkännit terassilla on todellakin parhautta. Pääsee ihmisten aikoihin nukkumaan ja seuraavana päivänä olo on loistava.

PS. Tänää bileet:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulipa epätavallisesti otettua näin arkiviikolla neljä bisseä, maistuu mainiolta. Huomenna ruisrock, vittumaisen työpäivän jälkeen. Eipä ole jokuseen vuoteen tullut käytyä festareilla. Katotaan miten pappa jaksaa.

Toisen oluen avasin juuri.

Minulla on tänään paljon tärkeitä tehtäviä. :)

Ja EHKÄ kirjoitan tänne vielä tänään muutaman viestin.

Back
Ylös Bottom